V zime, keď musím škrábať auto, tak naštartujem, zaradím 2. rýchlostný stupeň vetráku, dám vnútorný okruh, a teplotu v zime neznižujem z maxima. Potom oškrábem auto, nasadnem, po dvoch kilometroch prehodím na vonkajší okruh (to sice rafička teploty sotva začína opúšťať nulový bod, ale kúrenie už kúri, no a po 4km prehodím z fúkania na sklo na fúkanie na sklo+nohy. Spotreba na každodenné trasy 7,5km do školy je do 7 litrov, a aj to asi preto, lebo cestou zo školy rád prevetrám Matiza po obchvate, a na Kramáre je stúpanie jak sviňa
Jak napísal Výpravca, buď jazdiť pohodlne a v teple (jazdím aj v -15°C v tričku, vždy si pred nástupom do auta bundu sundávam) a cítit sa dobre, alebo špekulovať, a jazdiť jak v trabante, vo vaťáku a kabáte a rukaviciach... Za to mi ten 0,5 liter na 100km stojí, aby som sa pri jazde cítil dobre.
