automaticky sytic
Moderátor: Blue Lanos
automaticky sytic
cavte potrebujem sa informovat o autom sytici ci sa treba nejak specialne on starat alebo co a kde by mal byt krokovy motorcek ze ten sa zvykne cistit kde a ako ho rozoberiem dakujem.
Skoda 105l (Uz nebohá*)
Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované
Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované
Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
- Reklama
sice neviem co mas na mysli pod automatickym syticom, ale kedze je to vstrekovacka tak sytic tu neexistuje. Sytic existoval u karburatorov.
Krokovy motorcek je zasunuty zboku do hlinikoveho telesa so skrtiacou klapkou. Toto teleso je dobre po 10 rokoch rozobrat a vycistit, byva tam dost blata najma v obtoku ktory skrti prave krokovy motorcek. Ale samotny motorcek nie je dobre rozoberat, nie je na to stavany a niekto tu uz pisal ze pri pokuse o rozobratie ho znicime.
Krokovy motorcek je zasunuty zboku do hlinikoveho telesa so skrtiacou klapkou. Toto teleso je dobre po 10 rokoch rozobrat a vycistit, byva tam dost blata najma v obtoku ktory skrti prave krokovy motorcek. Ale samotny motorcek nie je dobre rozoberat, nie je na to stavany a niekto tu uz pisal ze pri pokuse o rozobratie ho znicime.
krokovy motorcek
mohol by si mi blizsie popisat demontaz alebo ak mas nejake foto by pomohlo este som to nerozoberal a nechcem nieco pokazit. dakujem
Skoda 105l (Uz nebohá*)
Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované
Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované
Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
jrdcko sa snad neurazi
http://195.168.25.155/dohc/klapka/
demontaz je veri izi, odpojis tie dve hadicky na vyhrievanie, z hornej nic nevytecie z nej to prave stecie do expanzky, z dolnej by tiez nemalo, je nad urovnou expanzky (potom sa to odvzdusni samo). Odpojis lanko a bowden plynu, gumene koleno co ide z filterboxu, dva konektory (na kazdej strane klapky jeden) od krokoveho motorku a snimaca polohy klapky, povolis 4 skrukty na klapke a jednu na drziaku bowdenu plynu a das to cele dolu.
Odporucam kupit predtym nove tesnenie medzi toto teleso a sanie a nejaky papier alebo tenky klingerit na tesnenie pod plechovu bocnu krutku obtoku ak z nej budes davat dolu tesnenie (ja som to vycistil aj bez toho). A budes potrebovat maly hviezdicovy skrutkovac. Hriadelky sa nechytaj, ta je zalisovana, plechovy kruzok klapky sice ide vybrat ale poznac si ako bol
a dava sa trochu blbo nazad, ale ide to. Ci treba nejako primazat hriadelku neviem, neviem cim je mazana, ja som to skusil par kvapkami a akurat mi potom z nej dovnutra vytiekol zacierneny olej. Neviem ci to bola spina alebo molyka ale tusim isla potom kulilincek lahsie ale to mohlo byt aj kvoli tomu ze som zriedil pripadny tuk v loziskach.
Tesnenie na krokaci som nechal stare, nemal som silikonove v takom rozmere. A tiez som sa bal primazat a poriadne vycistit krokac.
Vysledok operacie bol stablnejsi volnobeh, mensia nachylnost na skapanie pri rozbehu a celkovo prijemnejsi rozbeh, predsa len sa prierez obtoku zvacsil tak o 50% .
http://195.168.25.155/dohc/klapka/
demontaz je veri izi, odpojis tie dve hadicky na vyhrievanie, z hornej nic nevytecie z nej to prave stecie do expanzky, z dolnej by tiez nemalo, je nad urovnou expanzky (potom sa to odvzdusni samo). Odpojis lanko a bowden plynu, gumene koleno co ide z filterboxu, dva konektory (na kazdej strane klapky jeden) od krokoveho motorku a snimaca polohy klapky, povolis 4 skrukty na klapke a jednu na drziaku bowdenu plynu a das to cele dolu.
Odporucam kupit predtym nove tesnenie medzi toto teleso a sanie a nejaky papier alebo tenky klingerit na tesnenie pod plechovu bocnu krutku obtoku ak z nej budes davat dolu tesnenie (ja som to vycistil aj bez toho). A budes potrebovat maly hviezdicovy skrutkovac. Hriadelky sa nechytaj, ta je zalisovana, plechovy kruzok klapky sice ide vybrat ale poznac si ako bol

Tesnenie na krokaci som nechal stare, nemal som silikonove v takom rozmere. A tiez som sa bal primazat a poriadne vycistit krokac.
Vysledok operacie bol stablnejsi volnobeh, mensia nachylnost na skapanie pri rozbehu a celkovo prijemnejsi rozbeh, predsa len sa prierez obtoku zvacsil tak o 50% .

Ja som saciu saciu klapku čistil nedávno a krokový motorček je dobré vyčistiť nasledovným spôsobom.Treba si zadovážiť čistiaci sprej na odstraňovanie olejov a krokový motorček ako je oska pár krát vystriekať čistiacim sprejom až z neho nebude tiecť humus.Potom ho treba namazať olejom OL200 alebo OLV2000 ,to je olej na vysoké zaťaženie.Ja som ho kúpil v spreji a nastriekal na miesto osky niekolko krát.Zvyšný olej čo vytiekol z osky som utrel suchou handrou.Týmto som ho rozchodil nakolko bol môj krokáč zaseknutý.