automaticky sytic

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
maco-lv
Příspěvky: 460
Registrován: ned čer 24, 2007 08:01
Bydliště: Brhlovce. Slovensko

automaticky sytic

Příspěvek od maco-lv »

cavte potrebujem sa informovat o autom sytici ci sa treba nejak specialne on starat alebo co a kde by mal byt krokovy motorcek ze ten sa zvykne cistit kde a ako ho rozoberiem dakujem.
Skoda 105l (Uz nebohá*)

Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované

Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
Reklama
 

ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

sice neviem co mas na mysli pod automatickym syticom, ale kedze je to vstrekovacka tak sytic tu neexistuje. Sytic existoval u karburatorov.
Krokovy motorcek je zasunuty zboku do hlinikoveho telesa so skrtiacou klapkou. Toto teleso je dobre po 10 rokoch rozobrat a vycistit, byva tam dost blata najma v obtoku ktory skrti prave krokovy motorcek. Ale samotny motorcek nie je dobre rozoberat, nie je na to stavany a niekto tu uz pisal ze pri pokuse o rozobratie ho znicime.
Uživatelský avatar
maco-lv
Příspěvky: 460
Registrován: ned čer 24, 2007 08:01
Bydliště: Brhlovce. Slovensko

krokovy motorcek

Příspěvek od maco-lv »

mohol by si mi blizsie popisat demontaz alebo ak mas nejake foto by pomohlo este som to nerozoberal a nechcem nieco pokazit. dakujem
Skoda 105l (Uz nebohá*)

Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované

Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

jrdcko sa snad neurazi
http://195.168.25.155/dohc/klapka/
demontaz je veri izi, odpojis tie dve hadicky na vyhrievanie, z hornej nic nevytecie z nej to prave stecie do expanzky, z dolnej by tiez nemalo, je nad urovnou expanzky (potom sa to odvzdusni samo). Odpojis lanko a bowden plynu, gumene koleno co ide z filterboxu, dva konektory (na kazdej strane klapky jeden) od krokoveho motorku a snimaca polohy klapky, povolis 4 skrukty na klapke a jednu na drziaku bowdenu plynu a das to cele dolu.
Odporucam kupit predtym nove tesnenie medzi toto teleso a sanie a nejaky papier alebo tenky klingerit na tesnenie pod plechovu bocnu krutku obtoku ak z nej budes davat dolu tesnenie (ja som to vycistil aj bez toho). A budes potrebovat maly hviezdicovy skrutkovac. Hriadelky sa nechytaj, ta je zalisovana, plechovy kruzok klapky sice ide vybrat ale poznac si ako bol :) a dava sa trochu blbo nazad, ale ide to. Ci treba nejako primazat hriadelku neviem, neviem cim je mazana, ja som to skusil par kvapkami a akurat mi potom z nej dovnutra vytiekol zacierneny olej. Neviem ci to bola spina alebo molyka ale tusim isla potom kulilincek lahsie ale to mohlo byt aj kvoli tomu ze som zriedil pripadny tuk v loziskach.
Tesnenie na krokaci som nechal stare, nemal som silikonove v takom rozmere. A tiez som sa bal primazat a poriadne vycistit krokac.
Vysledok operacie bol stablnejsi volnobeh, mensia nachylnost na skapanie pri rozbehu a celkovo prijemnejsi rozbeh, predsa len sa prierez obtoku zvacsil tak o 50% . :lol:
djneo
Příspěvky: 55
Registrován: stř led 14, 2009 09:01

Příspěvek od djneo »

Ja som saciu saciu klapku čistil nedávno a krokový motorček je dobré vyčistiť nasledovným spôsobom.Treba si zadovážiť čistiaci sprej na odstraňovanie olejov a krokový motorček ako je oska pár krát vystriekať čistiacim sprejom až z neho nebude tiecť humus.Potom ho treba namazať olejom OL200 alebo OLV2000 ,to je olej na vysoké zaťaženie.Ja som ho kúpil v spreji a nastriekal na miesto osky niekolko krát.Zvyšný olej čo vytiekol z osky som utrel suchou handrou.Týmto som ho rozchodil nakolko bol môj krokáč zaseknutý.
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“