problem se zadnimy dvermi
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
problem se zadnimy dvermi
Ahoj te tak jsem si koupil nubirku 2.0 1998 a mam problem se zadnimi dvermi chci se zeptat jestli central odemyka i zadni dvere nebo to je jenom na klic a potom bych se rad dozvedel jakou ma spotrebu dekuji za odkazy zadni dvere tim myslim od kufru dik
- Reklama
centrál odemyká a zamyká i zadní dveře (máš na mysli páté,že jo?) ale např. mně taky nezamykaly. Problém je buď v uviklaném drátu k motorku v průchodce,nebo v motorku. U mně to byl ten druhý případ. Stačí koupit dvoudrátový motorek z univerzálního centrálu a jednoduše ho vyměnit. Táhlo od zámku i díry pro uchycení motorku ti zůstanou původní a pasuje to přesně. Jen musíš spojit dráty jinak,než origo konektorem (např.klasickými autokonektory), ale to je detail...
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
Souhlas, centrál zamyká i odmyká zadní páté dveře. Měl jsem problém se zamykáním, když mi zatuhla klika od těch dveří. Normálně se vrací, ale zarezlá osička jí v tom bránila a centrál mi občas auto nezamkl. Po ručním navrácení do základní polohy už centrál zamykal normálně. Vyřešeno opatrným rozebráním mechnizmu kliky, výměnou osičky kliky za mosazmou (4mm svářecí mosazný drát) a od té doby klid ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Richarde, mohl bys popsat, jak tu "kliku" rozdělat? Potřeboval bych se tam dostat, jelikož mám stejnej problém, resp. auto se zamkne celé, ale někdy se páté dveře neodemknou a navíc se nevrací (z 98%) ta klika...já jsem odšrouboval ty plastový šroubky + vnitřní madla, ale pořád to tam někde drží....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Ivoši musí dolů tapecírunk zadních dveří a pak už uvidíš. Klika je z plastu a vyndavá zevnitř , jak sundáš tapecírunk uvidíš to. Pak opatrně očistit tu osičku (je zrzavá jak liška) a opatrně ji dostat z té plastové kliky (je tam segrovka). Klika se musí zcela volně pohybovat na té osičce!! Já jsem ji udělal novou z mosaznýho svářecího drátu (průměr asi 4mm) , pružinku jsem nechal původní zrzavou
Když to rozhodíš uvidíš co dělat. Od té doby mám klid a nic nemažu..... ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Díky moc
...jen mi zkus ještě poradit, jak sundám ten tapecírunk....plastový šroubky jsem odmontoval (včetně těch hajzlíků co v nich byly našroubovaný), madla taky odšroubovaný....ale jde pohnout jen kouskem tapecu...někde je to ještě nacvaknutý, nebo přišroubovaný pod plastem?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Já to dělal před 2 roky, ale matně si pamatuju, že snad musíš sundat i ty plasty okolo okna (jsou nacvaklý na takovejch svorkách) a pod nimi je ještě nějakej ten šroub co drží tapecíruk. Jinak se musí dokola vyndat ty platový šrouby a ty plastový madla. Pak už to jde vycvaknout.....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
To Ivoš: Richard má pravdu. Musíš sundat ty plasty nad tapecírungem- jsou nacvaklé na sponkách,ale netahej dolů (samo že při otevřených dveřích) ale podél skla,ty sponky jsou jakoby z boku, a pod těma plastama je na každé straně ještě jeden šroub,který drží tapecírung. Pak všecky plastové šroubky včetně pouzder ven,4 šrouby v madlech a tapec ti spadne na hlavu
. Toť vsjo...
![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933