Začínám s ESPERO

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
Sato
Příspěvky: 434
Registrován: čtv srp 12, 2004 09:58
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sato »

conpet píše:Taky chci dat alarm s dalkou, ale jeste jsem ani nenasel :x kde je schovana ridici jednotka centralu. Kde ze je ???? :?: :?: :?:
Tak alarm chcem dat aj ja ale neviem aky by bol dobry. Tak aby spolupracoval s centralnym. Potom problem je ako to zapojit. :roll:
R.I.P

aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
Reklama
 

Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3604
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

Ja chci dat tohle : http://www.molpir.cz/CZ/NOVINKY/lightsecurity.htm
ale porad nevim :x kde mam v aute tu RJ centralu :?: :?: :?:
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
Sato
Příspěvky: 434
Registrován: čtv srp 12, 2004 09:58
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sato »

conpet píše:Ja chci dat tohle : http://www.molpir.cz/CZ/NOVINKY/lightsecurity.htm
ale porad nevim :x kde mam v aute tu RJ centralu :?: :?: :?:
Hmm celkom dobra cena 880Kc (u nas 1099Sk), len ci to bude spolupracovat s centralom.
R.I.P

aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3604
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

RJ centralu na klic, maji vetsinou rezervovane 2 ovladaci vstupy.Zamknout - Odemknout. Zpravidla to funguje kratkym spojenim na kostru.Alarmy pro tento ucel maji vyvedeny ovladaci vystupy.Prozradi me nekdo konecne kde v Esperu je schovana ta RJ centralu :x ??? Nebo to je snad tajna informace pro pana Bonda :lol:
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
Sato
Příspěvky: 434
Registrován: čtv srp 12, 2004 09:58
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sato »

No RJ centralu som tiez hladal ale nenasiel teraz pozeram ten polsky manual. O elektrike sa tam pise od strany 501. zatial som o RJ centralu nenasiel nic.
R.I.P

aktuálne: Renault Megane III. 1.6 16V 100k
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Central je v polskom manuale na str. 551.
Ja som uz cast elektriny odhalil :). Nasiel som konecne F15, nejaky srandista tam dal 5A (ma byt 20A) takze bola co? :) No predsa v prdeli :). Ale este stale mi nesvieti pol pristrojovky, nejdu hodiny, nechapem hmlovky (naco je to tlacidlo vpravo hore pri palubovke s logom hmloviek) a nezasuva sa mi antena :). Ale ja sa nevzdam :).
Pavel K.

Příspěvek od Pavel K. »

Jezisku nevim ale jsem nasel neco ve spanelstine :) Blocare centralizara :) Mam to tady jako blok 35 je to samostatna sekce asi na vodici 15 s podle vseho 30 amperovou pojistkou :) Asi vodic X6A jen ak jsem to zblyk za chvili jdu do prace. Jinak vodice nebo sorky X61 X62 X64 X62A je zamek a zadni central asi bez konektoru k jednotce K18 Ale jsou to prasata jsou tady jednoduchy motorky to docela smrdi i kdyz maj jeden zamek tak je to nezajima. Mno ale trosku pruser s alarmem nedela to dobrotu. Mno nic treba vam to pujde. Koukne te se na to - sekce elektroinstalace :) Mno po pravde nevim ted kam to prdnout. Protoze nepouzivaj plnej central ale releovku a jednoduchej central bude to chtit se na to podivat. Ale s jablotronem by to slo. Jeste ne to kouknu ve vlaku
Pavel Kameník
Příspěvky: 8
Registrován: ned srp 28, 2005 07:59

CENTRAL

Příspěvek od Pavel Kameník »

Kurna jsem se tady psal snad pul hodiny a spadlo mi to tak znova. Jednotka K18 je to v manualu co mam nejaka cast 35 v ELEKTRO INSTALACI. Mam to asi ve spanelstine tekze BLOCARE CENTRALIZATA a jednotka RELEU CENTRAL BLOCARE

JInak je tam 30 amperova pojistka na konektoru X6A a vodice X62 X63 X64 a zadni bude podle vseho pripojenej primo na jednotku. Zamek je X61A a X61 jde na nejakej vodic 6 coz bude podle vseho kostra. Mno kouknu na to ve vlaku snad to pobezi. Ale nevim s timhle zkusenosti nemam vsude kam jsme cpaly jablotron mely slozity centraly a ne jednoduchy. Tak se uvidi mno jak to pobezi kdyztak v zime se to zkusi vickrat hihi Jeste na to kouknu podle jednotky JABLOTRONU podle me tam bude problem protoze se nepocita s vlastni releovkou a tak mno uvidime. Tak zatim ozvuse nejdriv o vejkendu myslim

Mno tamto predtim sem se sek jsem jeste nejakej rozespalej a nevim neslo mi to odeslat a stejne to tam je tak zatim
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

ppp píše:Central je v polskom manuale na str. 551.
Ja som uz cast elektriny odhalil :). Nasiel som konecne F15, nejaky srandista tam dal 5A (ma byt 20A) takze bola co? :) No predsa v prdeli :). Ale este stale mi nesvieti pol pristrojovky, nejdu hodiny, nechapem hmlovky (naco je to tlacidlo vpravo hore pri palubovke s logom hmloviek) a nezasuva sa mi antena :). Ale ja sa nevzdam :).
Mne nešli hodiny, zrkadla a osvetlenie odkladacej skrinky u spolujazdca a bola to prepalená poistka v poistkovej skrinke u šoféra. Na kryte je znázornené ktorá poistka je čo, ale je to aj v návode na Espero na konci knižky. To tlačidlo v pravo hore na palubovke "hmlovky" je na zapínanie zadného hmlového svetla, pozor funguje iba keď máš zapnuté stretávacie svetlá a predné hmlové svetla - vypínač vľavo hore. S anténou som aj ja bojoval - nezásuvala sa mi celá, jeden diel zostal trčať. Rozobral som ju, vyčistil, namazal a teraz mi ide. Ešte jedna rada, nestriekaj prút WD 40, radšek ho vyčisti Kontoxom 5 a potom namaž Kontoxom 10. Nezabudni potom vrátiť hadičku odvodu vody z anténu do blatníka.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

V priehradke mi svieti, poistky som kontroloval, este ich raz pozriem, ale hlavne premeriam co ide do hodin.
S tou hmlovkou je to take divne. Ked zapnem svetla a potom hmlovky vlavo, tak sa mi rozsvietia aj predne (oranzova) aj zadne (zelena). TLacidlo vpravo hore sa vsak chova ako tlacidlo a nie ako prepinac a a na nic nema vplyv, tak neviem kde je chyba. Proste v nom nic necvakne ako ze sa zoplo len sa bez odporu da zatlacit a to je vsetko. Obe kontrolky nadalej svietia.
A tu antenu najprv musim vykumat kabelaz, pretoze to predosly majitel pekne zrasoval ked vyberal svoje radio.
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

To tlačidlo má byť v skutočnosti vypínač. A ohľadom hodín skús zatlačiť ľavé horné tlačidlo, samizdá že označené ako D, mali by zasvietiť aj bez zapnutého zapalovania. Treba ho ale dlhšie podržať, asi 3 sekundy.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Pavel Kameník
Příspěvky: 8
Registrován: ned srp 28, 2005 07:59

Příspěvek od Pavel Kameník »

Delam na tom. Ale bude to pro alarm JABLOTRON CA-320 nebo CA-321 podle toho co budete chtit. Mno tamten alarm neznam ale pokud ma vyvody jako jablotron. Cili ODEMNKNOUT a ZAMKNOUT tak nebude problem. Proste uz na tom tvorim. Na jablotronu to nakonec jestli najdu okna. Myslim zavirani oken. Tak to pujde tak ze se vam zavrou pri zamknuti i otevrena okna. Ovsem zamknuti dalkacem na A, na B by nemeli. Alespon to pak muzem vyzkouset a jeste to poradne prostuduju. Zatim to vypada tak na 4 relatka protoze se musi udelat prevodnik kvuli klicku. Jeste to zkusim prostudovat jestli sezenu jednoho autoelektrykare a asi o vejkendu budu mit schema hotovy. Pak mi napiste email a ja vam poslu oscenovanej obrazek :) Jeste se ozvu zatim se mejte
stanoc
Příspěvky: 111
Registrován: ned srp 14, 2005 10:43
Bydliště: spišsky štvrtok

RJ je vlavo hore pod palubovkou

Příspěvek od stanoc »

Sato píše:No RJ centralu som tiez hladal ale nenasiel teraz pozeram ten polsky manual. O elektrike sa tam pise od strany 501. zatial som o RJ centralu nenasiel nic.
RJ je vlavo hore pod palubovkou
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Zistil som ze tie hodiny naozaj funguju, ale svietia len pri tlaceni D tlacidla. Takze este zistit preco nesvietia pri zapnutom zapalovani :).
A ked sa uz bavite o centrale, tak kde je to rele centralu v espere? Vyzera to na nejaky problem so zadnymi motorkami, lebo v jednom z privodov k nim je kostra, ale v druhom nie a v klude by mala byt, takze niekde je to rozpojene.
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3604
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: RJ je vlavo hore pod palubovkou

Příspěvek od conpet »

stanoc píše:
Sato píše:No RJ centralu som tiez hladal ale nenasiel teraz pozeram ten polsky manual. O elektrike sa tam pise od strany 501. zatial som o RJ centralu nenasiel nic.
RJ je vlavo hore pod palubovkou
Tak to dneska proverim. Zatim jsem tam nasel jen ten pipak na pasy. Uvidime ;)
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“