Power Booster - ešte jedna vrtulka

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Tak to by mě zajímalo kde to kupuješ...pod 1100 Kč za uni filtr jsem se nedostal (pořád teda značka Green).

Jo a ještě si neodpustím jedno rejpnutí: :lol:
Peter S píše:to nemusíš prať tak často ako ponožkyv vpráčke na 90 stupňoch...
Ponožky se perou na 40. Zkus je vyprat na 90 a celej den je pak nosit... :lol:
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Reklama
 

Uživatelský avatar
Dvain
Příspěvky: 31
Registrován: úte kvě 31, 2005 20:00
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dvain »

Kessler píše:Tak to by mě zajímalo kde to kupuješ...pod 1100 Kč za uni filtr jsem se nedostal (pořád teda značka Green).
http://www.spoilercentrum.cz/shop/akce- ... ve-filtry/
Naposledy upravil(a) Dvain dne ned kvě 28, 2006 20:04, celkem upraveno 1 x.
Tmavě modrý 3D Kalos 1.2
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Peter S píše:Andras, len nepraskni... :lol: Radši si sadni do Matýska a choď trhať asfalt... :lol:
Děkuji, za starost, křeče už trošku přešly. Naraď mi, prosím, jak trávit nedělní odpoledne. Na rozdíl od tebe jsem o názor nežádal (ačkoli ty jej stejně nechceš slyšet). Ty už jsi z těch nárůstů výkonu tak pomýlený, že si myslíš, že Matiz je schopen trhat asfalt. Věz že není, je to malý vůz s výkonem tak akorát na stabilní jízdu v rámci rychlostních limitů.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
mino
Příspěvky: 1471
Registrován: čtv pro 22, 2005 22:41
Bydliště: Rimavská Sobota

Příspěvek od mino »

O dva alebo tri príspevky vyššie ako som písal ja si aj Ty prepieral a bolo to Ok. Či nie? Mimochodom mám tu jeden motorček ktorý by som aj daroval niekomu na ten pokus. :lol:
Škoda Roomster TSI
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

Peter S píše:Športový filter ma stál 650 Sk, takže aj keby nešetril vôbec nič, aspoň ho nemusím meniť, iba prepierať a olejovať.
Ježíši... Náhodou jsem ten papírový filtr měnil zrovna včera, a trvalo mně to asi tak 3 minuty, na Nexii to snad nebude složitější... Nechceš mně, doufám, namluvit, že přeprání a naolejování sportovního filtru zmákneš rychleji? A ta cena 650,- je krajně podezřelá...
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Peter S píše:Mc Laren, skús si nájsť zopár typov na zníženie spotreby zo serióznych webov, teraz je toho spústa.
Na prvom mieste býva častá výmena vzduchového filtra - lebo zanesený filter podľa meraní zvyšuje spotrebu až o 10%!!!
Preto som šiel do športového filtra, pretože ten má priepustnosť vzduchu lepšiu o polovicu ako nový papierák. Teda logicky - a aj podľa meraní, pri rovnakom spôsobe jazdy športový filter spotrebu zníži - ale veď uvidíme o koľko...
..TEBE ASI USIEL V ZATVORKE TEN DOVETOK..
.."ak je motor fit" ..

.....vselijake tie WEBy maam uz naciitane neboj...
..a to ze cistejsi filter prepusti viac vzduchu ako spinavsi...
..nemusi byt tak uuuplne pravda..
..je pravda ze ked filtr "vyzeraa jak sakel od vysavaca"..taq asi moc prepustat nebude..
..ale do urciteho momentu, aj spinavy filter prepusti rovnake mozstvo vzduchu, ako novy..
..rozdiel je ale v kvalite filtracie, teda ftom aky cisty vzduch sa dostava do valcov....
..preto mash uvadzany interval vymeny vzduchoveho filtra niekde medzi 15 az 25 tis km
..v zavislosti od prasnosti prostredia..a sposobu pouzivania vozu (mesto, dialnica)..
..
..samozrejme raz dojde k ucpaniu tych "mikro-otvorov" v materiale filtra,..
..ale to ze tebe sa zda byt spinavy, nemusi znamenat, ze uz filter neprepusta..
..
(na podobnom nemeckom webe bol test, kde merali podtlak na sani za filtrom ked bol novy,,
..a ked mal najazdene 20tiskm, a rozdiel bol jen v 10-kach hPa..
..taq potom na nom jazdili este cca 7tis, a to uz zacalo auto strajkovat, zle starty,
slaby vykon vo vysokych otackach a pod.
..potom to merali este raz, a tam uz ta priepustnost bola miziva..)

..takze si tiez nefandi, ze ten sportovy mozes prepierat do nekonecna, a ze rovnako kvalitne
filtruje, nez bola povodna vlozka..a pod.. (aj ked vylucene to nieje)..
..nemozesh to brat taq ako to beresh..

..Zvisenie vykonu sa nerovna znizeniu spotreby... :!::!::!:
..ak chcesh "drasticky znizit spotrebu" a mash 16V motor..
..vymen prevodovku, a daj tam "tu kratcsiu" z 8Ventilu..
( budes mat sice mensiu maximalku, a budesh rychlejsie saltovat..ale spotrebu znizish )
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

to Peter S: nechci to Vaší "zasvěcené" debaty nikterak zasahovat, protože svůj názor jsem na to již napsal, ale konkrétně u Tebe mám dojem, že se na něco zeptáš, ale už o tom svůj názor máš a nechceš připustit jiný. Tak nevím, jestli má vůbec cenu se ptát...

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Ivan píše:to Peter S: nechci to Vaší "zasvěcené" debaty nikterak zasahovat, protože svůj názor jsem na to již napsal, ale konkrétně u Tebe mám dojem, že se na něco zeptáš, ale už o tom svůj názor máš a nechceš připustit jiný. Tak nevím, jestli má vůbec cenu se ptát...
..Ivane aspon se neco deje..
..a je aspon zaabavaaa... :mrgreen:

...aj tak nechapem seckym tym reciam o znizeni spotreby, na selijakych weboch..
..ale ty vies asi o tom tiez svoje ...ze ..:mrgreen:..
Peter S
Příspěvky: 89
Registrován: ned bře 19, 2006 21:08

Příspěvek od Peter S »

Ivan,
ty si práve skoro žiadne argumenty nepriniesol, na tých odkazoch čo si uviedol sa sem-tam niečo našlo. To napr. Ondras a Mc Laren priniesli aj nejaké racionálne argumenty...
Iwoš
Příspěvky: 335
Registrován: čtv říj 27, 2005 11:01
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Iwoš »

Nebude na příštím Daewoo sraze boxovací ring?? :D Aby jste si to vyjasnily :lol: :lol:
Jde to se mnou z kopce :roll: A pěkně prudkýho! Lanos 3D 1.5
"Držel jsem vlka za uši." A. Breisky
Peter S
Příspěvky: 89
Registrován: ned bře 19, 2006 21:08

Příspěvek od Peter S »

Mc Laren,
okrem výmeny auta (čo môže byť drahé) sa mi zdalo najrýchlejšie a najlacnejšie ovplyvniť spotrebu (a trochu zvýšiť výkon) výmenou filtra. To je prvý bod zníženia spotreby na serióznych weboch. Ďalšie podstatné, jednoduché a lacné kroky sú dohustené pneumatiky, stabilná a primeraná (nevysoká) rýchlosť, plynulá jazda, atd. Tie návrhy čo si vymenoval sú nákladné - aspoň pre mňa a nič moc nezískaš.
Ten dôraz ktorý sa teraz kladie na čistý filter ma viedol k tomu, že som to vymenil za bavlnu, ktorá je jednoznačne pokladaná za najlepší materiál na filtre, má mnohé výhody a už aj začína byť ekonomicky výhodnejšia ako papier.
Ak si niekto vymení riadne zanesený papierový za bavlnu, môže dosť získať na spotrebe - tie rôzne vrtuľky, ktoré sa často ponúkajú spolu so športovým filtrom tomu pomôžu iba málo, ak vôbec - OK?
Peter S
Příspěvky: 89
Registrován: ned bře 19, 2006 21:08

Příspěvek od Peter S »

Docent,
tak gratulujem, rýchlo si vymenil filter. Ak to budeš robiť stále takto, budeš stále platiť za filtre a aj tak sa nikdy nedostaneš na tú úroveň sporeby, akú by si mohol mať s bavlnou.
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

Jasně, já budu měnit filtry, ty ten svůj budeš akorát prát a olejovat... BTW podle mne mají všechny tyhle pseudoúpravy (sportovní filtry, supersvíčky, Shell Power 95 atd.) menší vliv, než je chyba měření.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..Filter - to je v pohode... to uznam, ak je zvoleny spravne..
..ale vrtulky a turbinky a podobne kraviny..to ne...

..spotrebu vymenou filtra neznizish..
.. v tom zmysle, ze zrazu "zacne auto" menej zrat..
..
..si zvyknuty na ucity styl jazdy, a na to ze motor ma urcity tah, a vykon.. (tvoj subjektivny dojem)
..ale ak je spinavy vzduchac, zle zapaluje sviecka, mash tam stary olej, spinavu saciu klapku,
"zacpany" vyfuk a pod. nesvari co "uberaju motoru na vykone"..
..tak jednoducho viacej stlacas plynovy pedal..
..tak aby si ty mal "stale rovnaky pocit z jazdy".. (tvoj subjektivny dojem)
..a tato zmena sa deje v takom casovom horizonte, ze si to ani neuvedomish..
.."NOVE komponenty" teda postupne starnu, a menia svoje vlastnosti "k hosiemu"..
.. a prave preto sa ti potom po vymene "niektoreho z tychto komponetov" zda..
..ze auto ide lepsie ako predtym..
..a zase psychika, kedze to auto "zrazu tak dobre ide" a "tebe tolko vykonu netreba"..
..taq zase budes na ten plyn menej stupat ..

..toto sa proste deje staale...

..ja mam odmeranu spotrebu z "novymi vecami" - 8.0 az 8.15 priemer..
..a aj zo "starymi" (ked som to prave kupil) - 8,5 az 8.8 priemer..

..takze "reci na strankach" ze vymenou filtra "znizish spotrebu"..
..je v podstate len "velmi dobra formulacia"..pretoze tu spotrebu len "vratish do normalu"..
Vojta

Příspěvek od Vojta »

No, myslím, že nejvíc se Ti sníží spotřeba, když se necháš půlku cesty táhnout. Jednoduché počty.
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“