Proč 16V?

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Proč 16V?

Příspěvek od Marra »

Pánové, moc se omlouvám, jestli to tu už někdy bylo, ale zkoušeli jste někdy (třeba na srazu) sprint 8V vs. 16V?? jestli jo, jak výrazný byl rozdíl?? samozřejmě sériovky...
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Reklama
 

Uživatelský avatar
]Rebro[
Příspěvky: 2350
Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie

Příspěvek od ]Rebro[ »

Uz si len zober a porovnaj tieto dve hodnoty 55kW vs 66kW . Co myslis, ktory je 8V :roll:
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6634
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

Ale ju, staci se podivat sem - https://www.nexiaclub.com/videa/
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

tady šlo asi o to porovnat průběh krouťáku a zrychlení. Mně taky zhruba do 60 km/h udělá většinou HPčko pokud nepodřazuju. A při ropzjezdu jde asi o ten krouťák dole (kterej 16V nemá). Točit při rozjezdu 5 tis moc nejde páč pak stojíš na místě a pálíš gumy. Já věřim tomu že by do 50 km/h 8V moh vyhrát.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Franta P.
Příspěvky: 2775
Registrován: úte pro 07, 2004 00:29
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Franta P. »

Já v Milovicívh na 16V neměl.
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

16V je už od startu rychlejší. Testovali jsme to ještě s Pecou. Do 30 km/h se 8V drží, ale potom musí kapitulovat. Opravdu bez šance.

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Marra »

no, pokud je to tak, jak to že má 16V lepší zrychlení z nuly na sto jen o tři nebo čtyři desetiny??
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Marro, to jsou oficiální údaje výrobce?

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Marra »

V techničáku mám 55 kW a z nuly na sto vím že je 12,7 (sedan)
Pak jsem četl svět motorů-testovali tam v bazaru nexii tridver 66 kW a tam bylo psané 12,3 s. Taky jsem jednou videl tech. udaje nexie petidver osmiventil a tam bylo psáno 12,5
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

Mam 8V a nikdy by som nemenil za 16V.Tie 16V su moc poruchove :!:
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
Uživatelský avatar
Pepe
Příspěvky: 302
Registrován: sob říj 18, 2003 21:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepe »

Kaso, tomu nevěř. Pokud dáš vozu co potřebuje, neni problém.
BTW: 225 000 km než šla z domu bez vážnějších problémů. S motorem, ostatní je stejný.
V aktivní službě:
Hyundai i30 - r.v.2012 1,4 LPG - český sen z Nošovic :)
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titanium S - r.v.2010
Chevrolet Spark 0.8 STAR - r.v.2006 od 5.2012 v LPG - na prodej
Ford Mondeo 1.8 TCDi Turnier Trend - r.v.2000 - prodán
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

kaso píše:Mam 8V a nikdy by som nemenil za 16V.Tie 16V su moc poruchove :!:
Kaso, jako obecně je 16V konstrukčně složitější, ale nevím, proč by měl být poruchovější, když ho pravidelně servisuješ...

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Já bych to viděla si tak, že 16V je náročnější na údržbu, protože je konstrukčně složitější (dvě vačky a s tím související).
Ale myslím, že pokud se nezanedbává, tak nemá důvod, aby nevydržel.

Nevím, jak je to s broušením hlavy u 16V, ale moc se nedoporučuje (jak psal palikx), i když na druhou stranu zase JRD ... psal, že brousit 16V hlavu lze. Takž těžko říct.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Habron píše:Nevím, jak je to s broušením hlavy u 16V, ale moc se nedoporučuje (jak psal palikx), i když na druhou stranu zase JRD ... psal, že brousit 16V hlavu lze. Takž těžko říct.
co je to brouseni hlavy ?
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

frézování, rovnání ...
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“