Práce servisu je teda na katastrofické úrovni Měl jsi jim to tedy přímo ukázat, že se Ti to vypíná... aby to hlupáčci pochopili !!!!
Kdo se nepásá je podle mě vůl. Ale je to jen a pouze jeho problém, proto nerozumím tomu, proč za to Policie vůbec pokutuje. Tím, že se někdo nepřipásá, tak ohrožuje jen a pouze sebe...
A navíc je blbost mít třeba airbag a nepoužívat pásy, protože pak člověka zabije vystřelený airbag
Tak bohuzel musim potvrdit ze tento problem znam.... jsem majitel nesii kde si pasy delaj co chtej (jen u ridice).... a to jeste my vcera vypovedela nesii sluzbu! Holka jedna neposlusna.
Jo A k tomu poutani - nepouta se jen idiot.... ale to jest jen muj nazor.
Naposledy upravil(a) bradkaj dne čtv led 05, 2006 13:49, celkem upraveno 1 x.
Zítra jedu do Chevrolet servisu. ají nějakou akci, Prohlídka zdarma, tak proč tam nejít. Nechal jsem mu taky zjistit, jestli něco o výměně držáků pásů ví, nevěděl nic, ale prý se poptá. Tak v pondělí bych dal vědět.
To Ivan - s pásy máš pravdu. Je to každého věc. Já se poutám i v náklaďáku! A to sedím výš.
chalani to s tym nepriputavanim a priputavanim ma vyhody aj nevyhody co je jasne. ja som zazil uz dve drsne buracky (jedna skoncila so skodou na mojej nexii podla poistovne za 160.000,- ) takze viem co je to priputat sa a co nie ked jazdim v praci tak som priputany ale pokial idem vo volnom case tak pasy zasadne nepouzivam! pri jednej nehode som sa zaprel len svojou silou do sedadla, a pri druhej keby som priputany tak dopadnem horsie ako ked som nebol, lebo po naburani som vydel ako sa ruti dalsie auto do mna tak som intuitivne vyskocil z auta a nic sa mi nestalo! takze tolko k mojim poznatkom zo zivota o priputani sa!
Nexia 1.5 16v, SONY CDX-GT 500, Jensen XS1693, Magnat Basstec 225
prekrocil som magicku hranicu 200.000 km
congo píše:pri jednej nehode som sa zaprel len svojou silou do sedadla, a pri druhej keby som priputany tak dopadnem horsie ako ked som nebol, lebo po naburani som vydel ako sa ruti dalsie auto do mna tak som intuitivne vyskocil z auta a nic sa mi nestalo!
Ahojte, tak se nám to tu pěkně rozrůstá. Slibované číslo na linku chevrolet: 239 004 321 a 239 004 222. Já volal na to první. Ozve se nejdřív automat a dá na výběr jestli chcete opel nebo chevrolet. Jinak zpět k pásům. Já se taky poutám - vždy. Ať už jedu jen pár metrů, vždycky si pás zapnu. Jen těžko si dokážu představit, co by mi udělal s hlavou airbag, když bych mu nepřipoután letěl vstříc (z fyziky si ještě něco málo pamatuji o sčítání rychlostí...). Taky pochybuju, že bych se dokázal nárazu vzepřít. Dělá mi problém udělat 15 kliků, natož udržet několikanásobnou hmotnost mého těla jen na rukou. Na druhou stranu, zachránit se včasným útěkem z auta také není od věci a je to dle mého jen otázkou duchapřítomnosti. Odepnout pás zabere dvě max 3 sekundy - pokud si na to člověk v tom stresu vzpomene. Pro mě je odpověď jasná. Poutat se, poutat se a poutat se....
NIKDO se neudrží, je to z fyzikální podstaty prudkého brždění prostě nemožné.
Už jsem zažil, že se člověk na místě spolujezdce vzepřel rukama, když tušil, že se to řidičovi nepodaří ubrzdit, ale to byl jen takový lehký ťukec tak max. v 5km/h a pak ten dotyčný taky vyprávěl, že se udržel rukama v padesátce (rozumějte, jeli ve městě, takže padesát, ale že rychlost v okamžiku střetu již byla mnohem menší, to si uvědomí málokdo).
Nezbývá než souhlasit. Ale na tom rychlém opuštění vozu také něco je. I když, pokud vezmu v úvahu klady toho, že se nepřipoutám a budu moct auto opustit rychleji než když budu připoután, tak si musím položit ještě další otázku: Jak často se mi stane, že po nárazu - nepřipoután - budu ještě mít chuť (sílu ) na rychlé opuštění vozidla.
Cross píše:Ja se poutam automaticky. Ani o tom nepremyslim. Proste sednu do auta, tak se poutam. At ridim nebo sedim vzadu.
Dobrý večer Klid-9.Docela to jde.
Naprostý souhlas! I když jsem starej pardál tak jsem si skusil trenažer s připoutáním! A jestli si někdo myslí,že se udrží tak maximílně do 10km/hod jinak není šance!! Ale komu není rady tomu není pomoci!!
Je sice pravda,že když se člověk nepřipoutá a má nehodu tak jsou dvě možnosti:Za prvé když to nepřežije tak je to jeho věc! Ale když přežije tak léčení je podatatně dražší než když by se připoutal!! A to už není jenom jeho věc kolik bude stát léčení a nebo dokonce jestli nebude mrzák!! Víc nemám co dotat!
Ať nám jezdí a nezlobí
Ja sa priputavam vzdy. Mam uz zazity podobny ritual, ako to tu niekto uz spominal. Odomknem auto, sadnem, odomknem paku, stlacim spojku, nastartujem, vyradim na neutral, pustim spojku, priputam sa, zapalim svetla a odchadzam.
Ono okrem vlastnej bezpecnosti ma ten opasok vyznam aj pre bezpecnost inych. Na vlastnej kozi som si vyskusal v Nemecku na dialnici prudke (na hranici smyku) brzdenie na suchej ceste asi zo 180 km rychlosti na nulu. Podarilo sa mi to ukocirovat a skoncilo sa to bez najmensieho tukanca. Zarylo sa mi do pamati prave to, ze som bol drzany pasom na sedacke, mal som pocit, ze visim na pase a vazim dooost vela. Ale rukami - a tym aj volantom - som pohybovat mohol. Ak by som ale nebol priputany, bol by som pritisnuty na volante a urcite by som nedokazal ovladat smer a bola by z toho pekna buracka.
Takze: jednoznacne sa priputavat, vzdy.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Dobrý lednový den Zataženo -3
Airbak má narozeniny! Je tam i o pásech. http://aktualne.centrum.cz/zahranici/ve ... l?id=49478
Ať nám jezdí a nezlobí a abychom nikdy nepotřebovali pásy ani airbag!
Ale čert nikdy nespí