Laděné svody 3->1

Moderátor: Blue Lanos

Vojta

Příspěvek od Vojta »

Tomáš píše:Doufám , že si se Vojto z Matízka nezbláznil :lol: , neznamená to UP - ústavní péče ? :lol:
Zatím jsem se nezbláznil, ale z některých příspěvků na fóru mi hrabe. Jestli se zblázním, tak určitě ne z Matýska.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Tak to s tebou souhlasím ! :lol:
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Dnes jsem si zajel do Ojczyzny nechat namontovat minulý týden objednané svody. Montáž byla součástí ceny za sovdy. Věnoval se tomu jeden člověk 3 hodiny. Výsledkem je kromě vyměněných svodů i "poklizený" výfuk, jelikož uhnité šroubovací přiruby, které servis v česku nahradil svarem, byly opětovně navařeny. Pozitivní side efect je, že mám i kat na šoruby, takže můžu snadno experimentovat s jeho de/montáží.

Svody jsou 3->1. Nemusel jsem špekulovat mezi 4->2->1 a 4->1. Tady prostě není debat :). Paroží se spojuje pod olejovou vanou.

Obrázek

Pro srovnání OEM svody:

Obrázek

Svody jsou stříklé jakýmsi ochranným lakem, který se teplem vypaluje a loupe, takze ted svody vypadají, že mají lepru. Až to všecko odpoadá, tak to bude čistý nerez.

Obrázek

Obrázek

Zatím jsem s tím moc nenajezdil, takže hodnocení je ovlivněno silně psychoefektem, ale zdá se, že auto táhne lépe. Nad 4000 ot. výrazně lépe Zvuk zase trošku dospěl a když se tomu naloží, tak je pěkně hluboký s takovým jemným drnčením. Se musí slyšet.

Obrázek

Obrázek

Zase jsem se přesvědčil, že ač na ně mnoho lidí nadává, tak moje zkušenosti s polskými servisy a obecně se službami okolo aut jsou vynikající. Budu se na ně obracet nadále. Za svody vč. montáže (1 člověk 3h práce) jsem dal 4400Kč.

Více fotek tu: http://matiz.uragan.cz/headers.php
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
Rado
Příspěvky: 525
Registrován: pát led 21, 2005 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Rado »

No super. fakt to vyzera dobre. uz by si mohol ist aj na brzdu spocitat koniki :lol: .......Inac ta cena je tiez super, len este k nej treba pripocitat cestu ak si to nespojil este z niecim samozrejme.

Tak at nam jezdi a nezlobi 8)
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Rado píše:...len este k nej treba pripocitat cestu ak si to nespojil este z niecim samozrejme.
Já to mám za barákem. Asi 40km. :)
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
Rado
Příspěvky: 525
Registrován: pát led 21, 2005 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Rado »

Já to mám za barákem. Asi 40km.
No tak to je o inom....To by som tam, aj ja jazdil na vykendone nakupy :D
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Ondraši, nebude vadit, že je lambdasonda připíchlá jen u jednoho válce???? Jinak pěkný :D
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Richard píše:Ondraši, nebude vadit, že je lambdasonda připíchlá jen u jednoho válce???? Jinak pěkný :D
Nemělo by. Sonda měří poměr (a ne absolutní hodnoty) a ten je teoreticky stejný ve všech větvích. Prakticky asi rozdíly budou, ale IMHO nijak výrazné.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Ondro, jsi šikula, jen tak dál!!!!!

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Ondras píše:Dnes jsem si zajel do Ojczyzny nechat namontovat minulý týden objednané svody. Montáž byla součástí ceny za sovdy. Věnoval se tomu jeden člověk 3 hodiny. Výsledkem je kromě vyměněných svodů i "poklizený" výfuk, jelikož uhnité šroubovací přiruby, které servis v česku nahradil svarem, byly opětovně navařeny. Pozitivní side efect je, že mám i kat na šoruby, takže můžu snadno experimentovat s jeho de/montáží.

Svody jsou 3->1. Nemusel jsem špekulovat mezi 4->2->1 a 4->1. Tady prostě není debat :). Paroží se spojuje pod olejovou vanou.
coool, moc pekny, tydle upravy mam rad, predevsim kultivujou auto a druhotne i trosku potlaci matese dopredu -i -i -i
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Ondras píše:Svody jsou 3->1. Nemusel jsem špekulovat mezi 4->2->1 a 4->1. Tady prostě není debat :). Paroží se spojuje pod olejovou vanou.
U tříválce? :D
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Robert píše:
Ondras píše:Svody jsou 3->1. Nemusel jsem špekulovat mezi 4->2->1 a 4->1. Tady prostě není debat :). Paroží se spojuje pod olejovou vanou.
U tříválce? :D
To basnik minil tak, ze se nemusel rozhodovat jake provedeni zvoli, tak jako 4 valcari :)
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Radim
Příspěvky: 60
Registrován: úte srp 31, 2004 12:09
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Radim »

kdybych byl ortodoxní tuner vytáhl bych každý svod přes vlastní katoš a spojil je až v tlumiči :twisted:
zvýšil by se výkon panečku :)
Uživatelský avatar
Rado
Příspěvky: 525
Registrován: pát led 21, 2005 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Rado »

Radim píše:kdybych byl ortodoxní tuner vytáhl bych každý svod přes vlastní katoš a spojil je až v tlumiči :twisted:
zvýšil by se výkon panečku :)
najlepsie by bolo rovno tri rury bez katosa a ziadny tlmic. :D
ked uz tuning tak poriadny :lol:
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Radim píše:kdybych byl ortodoxní tuner vytáhl bych každý svod přes vlastní katoš a spojil je až v tlumiči :twisted:
zvýšil by se výkon panečku :)
To by nebylo idealni. Skutecne odladene svody (nedelami si iluze, ze ty moje jsou) funguji tak, ze pulsy z jedne vetve pomahaji vyplachu plynu z vetve dalsi a to by se ve vetvich, ktere se spoji az v tlumici asi nestalo.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“