Tak, kdepak může být ještě chyba?

Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi

 No asi nejdřív zkontrolovat, vyčistit, vyfoukat a nebo vyměnit vzduchový filtr. Potom sundat sací hadici ze škrtící klapky a vyfoukat a jako bylo doporučeno i mě na srazu, protože mě to neukazuje žádný kód, tak více jezdit na vyšších otáčkách a občas vypálit bordel ze škrtící klapky, potom vyčistit škrtící klapku a zakoupit spray na škrtící klapku, vystříkat a vyčistit. Pokud ani to nepomůže, tak prý bude zaseknutý ERG ventil, takže vyčistit a nebo přinejhorším zaslepit
  No asi nejdřív zkontrolovat, vyčistit, vyfoukat a nebo vyměnit vzduchový filtr. Potom sundat sací hadici ze škrtící klapky a vyfoukat a jako bylo doporučeno i mě na srazu, protože mě to neukazuje žádný kód, tak více jezdit na vyšších otáčkách a občas vypálit bordel ze škrtící klapky, potom vyčistit škrtící klapku a zakoupit spray na škrtící klapku, vystříkat a vyčistit. Pokud ani to nepomůže, tak prý bude zaseknutý ERG ventil, takže vyčistit a nebo přinejhorším zaslepit  
  
  

Tak to je dobrá blbost. EGR ventil mají všechny motory EURO 2>chevy9827 píše:motor F14D4 nemá EGR ventil.
A jseš si jistej? Egr nemá motor co má variabilní časování ventilů. No hádat se nebudu,tohle auto nemám.slidil píše:Petře, já EGR už v motoru taky nemám (F14D4) pokud vím, je pouze u motorů 1.2.

 
  


| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |