Výměna EGR ventilu a opět nejede

Krásné SUV od Chevroletu

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
HonzaKLE
Příspěvky: 104
Registrován: čtv říj 20, 2011 22:22

Výměna EGR ventilu a opět nejede

Příspěvek od HonzaKLE »

Zdravím kolegy.
Tak jsem absolvoval výměnu EGR ventilu a auto opět spadlo do nouzového režimu, dle diagnostiky čidlo na sání vzduchu hlásí nekorektní hodnoty. Mám jenom smůlu nebo je to normální?
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105

ČZ 125/476
Reklama
 

Uživatelský avatar
TIBI77
Příspěvky: 589
Registrován: čtv čer 20, 2013 13:24
Bydliště: ZILINA

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Příspěvek od TIBI77 »

Kolega ma 2.2D 160ps a bez problemov :!:
Mne na orlande opravovali kable.Vraj senzor vzduchu bol OK.Ale vraj nieco bolo s kontaktom,tak riadiaca dostavala zle udaje.
Tak ked ti budu menit ten ventil nech pozru aj kabelaz.
:PP:
2.0 VCDI LT+ 2013
HonzaKLE
Příspěvky: 104
Registrován: čtv říj 20, 2011 22:22

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Příspěvek od HonzaKLE »

Tak včera výměna čidla v sání + přehrání software. Zatím auto jede.
Rádio po opravě (výměna CD mechaniky a zvukového procesoru) se vrátilo na své místo.
Všechny opravy zatím v záruce, auto je 2 roky staré, najeto 30 tis. km.
Ještě mě trápí pískající zadní brzdy.
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105

ČZ 125/476
Uživatelský avatar
TIBI77
Příspěvky: 589
Registrován: čtv čer 20, 2013 13:24
Bydliště: ZILINA

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Příspěvek od TIBI77 »

HonzaKLE píše:Tak včera výměna čidla v sání + přehrání software. Zatím auto jede.
Rádio po opravě (výměna CD mechaniky a zvukového procesoru) se vrátilo na své místo.
Všechny opravy zatím v záruce, auto je 2 roky staré, najeto 30 tis. km.
Ještě mě trápí pískající zadní brzdy.
Daj vediet ak by to zasa blblo :PP:
2.0 VCDI LT+ 2013
HonzaKLE
Příspěvky: 104
Registrován: čtv říj 20, 2011 22:22

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Příspěvek od HonzaKLE »

Nové zprávy z vývoje závady.
V sobotu výlet po dálnici do Prahy, auto 2x spadlo do nouzového režimu vždy v kopci tzv. "pod plynem", kopce na čtvrtý rychlostní stupeň mezi kamiony ...... po cca 30 km zpět do normálu (asi chytly saze :D ).
Dnes návštěva servisu. Při příjezdu vládl optimismus, totožné auto se stejnou závadou bylo poléčeno kolegy v sesterském servisu (prasklá hadice mezi turbem a motorem). Po 3 hodinách bylo po optimismu, závada se nepotvrdila. Dle chybového hlášení uloženého v software se ztrácí tlak v sacím systému - netěsnost potrubí, chladiče stlačeného vzduchu, ...
Mechanici však nenašli žádnou netěsnost, dotáhly se alespoň všechny spoje a budeme zase zkoušet.
O vývoji budu dále informovat.
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105

ČZ 125/476
Uživatelský avatar
TIBI77
Příspěvky: 589
Registrován: čtv čer 20, 2013 13:24
Bydliště: ZILINA

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Příspěvek od TIBI77 »

Mas zaznam o servise!
Toto uz zavana vratenim penazi za auto!
:PP:
2.0 VCDI LT+ 2013
HonzaKLE
Příspěvky: 104
Registrován: čtv říj 20, 2011 22:22

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Příspěvek od HonzaKLE »

Tak hlásím další vývoj v řešení závady.
Jelikož auto i po další opravě tvrdohlavě padá do nouzového režimu, napsal jsem e-mail na Chevrolet ČR. Přístup servisu se poté zlepšil, zapůjčili mi například náhradní vozidlo Chevrolet Orlando, nicméně stále pokračuje hledání závady. Stále se hledá netěsnost v sacím potrubí, protože čidla ukazují na nesoulad v množství nasávaného a stlačeného vzduchu. Dle technického sdělení Chevroletu, pokud se nenajde mechanická příčina (napsali kde má ještě servis hledat) je na vině software, nová verze by měla být k dispozici koncem roku. Protože už jsem reklamoval stejnou závadu několikrát a servisu jsem pohrozil odstoupením od smlouvy nedají mi auto dřív dokud nebude závada odstraněna. Tak uvidíme ....
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105

ČZ 125/476
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Příspěvek od smire666 »

To náhradné auto máš predpokladám na celú dobu odstraňovania závady...?
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Uživatelský avatar
TIBI77
Příspěvky: 589
Registrován: čtv čer 20, 2013 13:24
Bydliště: ZILINA

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Příspěvek od TIBI77 »

Uz musia mat s teba hlavu v smutku! ;)
Nic im nedaruj :!:
Neviem ci by som mal tolko trpezlivosti ako ty,asi by som chcel peniaze spät!
Drzim palce.Daj zasa vediet.
:PP:
2.0 VCDI LT+ 2013
HonzaKLE
Příspěvky: 104
Registrován: čtv říj 20, 2011 22:22

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Příspěvek od HonzaKLE »

Ono to s tím vracením peněz není až tak jednoduché. Auto bylo kupováno na IČO tudíž podle obchodního zákoníku, dle právníka to je cesta na dlouho a ne zrovna levná. Zatím preferuji opravu, servis mi vyšel vstříc bezplatným zapůjčením auta po dobu opravy.
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105

ČZ 125/476
HonzaKLE
Příspěvky: 104
Registrován: čtv říj 20, 2011 22:22

Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede

Příspěvek od HonzaKLE »

Zdravím kolegy!
Tak jsem si po 11-ti dnech vyzvedl Captivu ze servisu.
Dle sdělení servisu se měnila klapka v sání + čidla + kompletní rozebrání a nové sestavení sacího traktu. Závada byla pravděpodobně v gumovém "O" kroužku mezi potrubím a kolenem které bylo částečně shrnuté a bylo na běžně nepřístupném místě, proto ta úplná rozborka. Aby toho nebylo málo, ráno po stání na mrazu v servisu se auto nepodařilo nastartovat, rozsypaná baterie. Následovala výměna za novou (v záruce po dvou letech). Cena nové baterie údajně 6 tis. Kč jelikož je kvůli start-stop systému typu AGM. Zatím auto jede tak uvidíme, třeba už budu mít pokoj.
Místo Captivy mně servis zapůjčil Orlando 2.0 VCDi 120 kW které jezdilo velmi pěkně, škoda ale hlučného podvozku.
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105

ČZ 125/476
Odpovědět

Zpět na „CAPTIVA“