Výměna EGR ventilu a opět nejede
Moderátor: Blue Lanos
Výměna EGR ventilu a opět nejede
Zdravím kolegy.
Tak jsem absolvoval výměnu EGR ventilu a auto opět spadlo do nouzového režimu, dle diagnostiky čidlo na sání vzduchu hlásí nekorektní hodnoty. Mám jenom smůlu nebo je to normální?
Tak jsem absolvoval výměnu EGR ventilu a auto opět spadlo do nouzového režimu, dle diagnostiky čidlo na sání vzduchu hlásí nekorektní hodnoty. Mám jenom smůlu nebo je to normální?
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
- Reklama
Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede
Kolega ma 2.2D 160ps a bez problemov
Mne na orlande opravovali kable.Vraj senzor vzduchu bol OK.Ale vraj nieco bolo s kontaktom,tak riadiaca dostavala zle udaje.
Tak ked ti budu menit ten ventil nech pozru aj kabelaz.


Mne na orlande opravovali kable.Vraj senzor vzduchu bol OK.Ale vraj nieco bolo s kontaktom,tak riadiaca dostavala zle udaje.
Tak ked ti budu menit ten ventil nech pozru aj kabelaz.

2.0 VCDI LT+ 2013
Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede
Tak včera výměna čidla v sání + přehrání software. Zatím auto jede.
Rádio po opravě (výměna CD mechaniky a zvukového procesoru) se vrátilo na své místo.
Všechny opravy zatím v záruce, auto je 2 roky staré, najeto 30 tis. km.
Ještě mě trápí pískající zadní brzdy.
Rádio po opravě (výměna CD mechaniky a zvukového procesoru) se vrátilo na své místo.
Všechny opravy zatím v záruce, auto je 2 roky staré, najeto 30 tis. km.
Ještě mě trápí pískající zadní brzdy.
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede
Daj vediet ak by to zasa blbloHonzaKLE píše:Tak včera výměna čidla v sání + přehrání software. Zatím auto jede.
Rádio po opravě (výměna CD mechaniky a zvukového procesoru) se vrátilo na své místo.
Všechny opravy zatím v záruce, auto je 2 roky staré, najeto 30 tis. km.
Ještě mě trápí pískající zadní brzdy.

2.0 VCDI LT+ 2013
Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede
Nové zprávy z vývoje závady.
V sobotu výlet po dálnici do Prahy, auto 2x spadlo do nouzového režimu vždy v kopci tzv. "pod plynem", kopce na čtvrtý rychlostní stupeň mezi kamiony ...... po cca 30 km zpět do normálu (asi chytly saze
).
Dnes návštěva servisu. Při příjezdu vládl optimismus, totožné auto se stejnou závadou bylo poléčeno kolegy v sesterském servisu (prasklá hadice mezi turbem a motorem). Po 3 hodinách bylo po optimismu, závada se nepotvrdila. Dle chybového hlášení uloženého v software se ztrácí tlak v sacím systému - netěsnost potrubí, chladiče stlačeného vzduchu, ...
Mechanici však nenašli žádnou netěsnost, dotáhly se alespoň všechny spoje a budeme zase zkoušet.
O vývoji budu dále informovat.
V sobotu výlet po dálnici do Prahy, auto 2x spadlo do nouzového režimu vždy v kopci tzv. "pod plynem", kopce na čtvrtý rychlostní stupeň mezi kamiony ...... po cca 30 km zpět do normálu (asi chytly saze

Dnes návštěva servisu. Při příjezdu vládl optimismus, totožné auto se stejnou závadou bylo poléčeno kolegy v sesterském servisu (prasklá hadice mezi turbem a motorem). Po 3 hodinách bylo po optimismu, závada se nepotvrdila. Dle chybového hlášení uloženého v software se ztrácí tlak v sacím systému - netěsnost potrubí, chladiče stlačeného vzduchu, ...
Mechanici však nenašli žádnou netěsnost, dotáhly se alespoň všechny spoje a budeme zase zkoušet.
O vývoji budu dále informovat.
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede
Mas zaznam o servise!
Toto uz zavana vratenim penazi za auto!

Toto uz zavana vratenim penazi za auto!

2.0 VCDI LT+ 2013
Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede
Tak hlásím další vývoj v řešení závady.
Jelikož auto i po další opravě tvrdohlavě padá do nouzového režimu, napsal jsem e-mail na Chevrolet ČR. Přístup servisu se poté zlepšil, zapůjčili mi například náhradní vozidlo Chevrolet Orlando, nicméně stále pokračuje hledání závady. Stále se hledá netěsnost v sacím potrubí, protože čidla ukazují na nesoulad v množství nasávaného a stlačeného vzduchu. Dle technického sdělení Chevroletu, pokud se nenajde mechanická příčina (napsali kde má ještě servis hledat) je na vině software, nová verze by měla být k dispozici koncem roku. Protože už jsem reklamoval stejnou závadu několikrát a servisu jsem pohrozil odstoupením od smlouvy nedají mi auto dřív dokud nebude závada odstraněna. Tak uvidíme ....
Jelikož auto i po další opravě tvrdohlavě padá do nouzového režimu, napsal jsem e-mail na Chevrolet ČR. Přístup servisu se poté zlepšil, zapůjčili mi například náhradní vozidlo Chevrolet Orlando, nicméně stále pokračuje hledání závady. Stále se hledá netěsnost v sacím potrubí, protože čidla ukazují na nesoulad v množství nasávaného a stlačeného vzduchu. Dle technického sdělení Chevroletu, pokud se nenajde mechanická příčina (napsali kde má ještě servis hledat) je na vině software, nová verze by měla být k dispozici koncem roku. Protože už jsem reklamoval stejnou závadu několikrát a servisu jsem pohrozil odstoupením od smlouvy nedají mi auto dřív dokud nebude závada odstraněna. Tak uvidíme ....
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede
To náhradné auto máš predpokladám na celú dobu odstraňovania závady...?
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede
Uz musia mat s teba hlavu v smutku!
Nic im nedaruj
Neviem ci by som mal tolko trpezlivosti ako ty,asi by som chcel peniaze spät!
Drzim palce.Daj zasa vediet.


Nic im nedaruj

Neviem ci by som mal tolko trpezlivosti ako ty,asi by som chcel peniaze spät!
Drzim palce.Daj zasa vediet.

2.0 VCDI LT+ 2013
Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede
Ono to s tím vracením peněz není až tak jednoduché. Auto bylo kupováno na IČO tudíž podle obchodního zákoníku, dle právníka to je cesta na dlouho a ne zrovna levná. Zatím preferuji opravu, servis mi vyšel vstříc bezplatným zapůjčením auta po dobu opravy.
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
Re: Výměna EGR ventilu a opět nejede
Zdravím kolegy!
Tak jsem si po 11-ti dnech vyzvedl Captivu ze servisu.
Dle sdělení servisu se měnila klapka v sání + čidla + kompletní rozebrání a nové sestavení sacího traktu. Závada byla pravděpodobně v gumovém "O" kroužku mezi potrubím a kolenem které bylo částečně shrnuté a bylo na běžně nepřístupném místě, proto ta úplná rozborka. Aby toho nebylo málo, ráno po stání na mrazu v servisu se auto nepodařilo nastartovat, rozsypaná baterie. Následovala výměna za novou (v záruce po dvou letech). Cena nové baterie údajně 6 tis. Kč jelikož je kvůli start-stop systému typu AGM. Zatím auto jede tak uvidíme, třeba už budu mít pokoj.
Místo Captivy mně servis zapůjčil Orlando 2.0 VCDi 120 kW které jezdilo velmi pěkně, škoda ale hlučného podvozku.
Tak jsem si po 11-ti dnech vyzvedl Captivu ze servisu.
Dle sdělení servisu se měnila klapka v sání + čidla + kompletní rozebrání a nové sestavení sacího traktu. Závada byla pravděpodobně v gumovém "O" kroužku mezi potrubím a kolenem které bylo částečně shrnuté a bylo na běžně nepřístupném místě, proto ta úplná rozborka. Aby toho nebylo málo, ráno po stání na mrazu v servisu se auto nepodařilo nastartovat, rozsypaná baterie. Následovala výměna za novou (v záruce po dvou letech). Cena nové baterie údajně 6 tis. Kč jelikož je kvůli start-stop systému typu AGM. Zatím auto jede tak uvidíme, třeba už budu mít pokoj.
Místo Captivy mně servis zapůjčil Orlando 2.0 VCDi 120 kW které jezdilo velmi pěkně, škoda ale hlučného podvozku.
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476