ako tam pozeram na poslednom obrazku vidim Tavriju. dufam ze to nemontuju v tej istej hale, lebo Tavrije maju svoju neslavnu povest... a tie okna su akesi moc priehladne, hmm, neviem preco sa mi to zda.
Někdy mám chuť říct Lanos - už nikdy. Mám ho necelé tři roky, z toho bez několika měsíců neustále problémy s otáčkami. Výměna krokového motorku pomohla na 10 měsíců, další vyčištění pomohlo na cca 300 km. Po tom, co jsem s Racerem jezdil sedm let zcela bez problémů, je toto šílené. Myslím, že pokud si auto při brzdění motorem přidává samo, přidává si i do zatáček (při projíždění bez plynu) je to spíš nebezpečné. Prostě: jedno velké zklamání. Stát na křižovatce, kdy si auto při čekání zvedne otáčky na 2500 a kolemjdoucí se otáčí, co to dělám, je šílené. Ochota v servisu VK v Hradci nepomůže, i když dělají, co mohou. V paměti řj není nic. Jezdil jsem s mnoha auty, ale nic takového jsem nikdy nezažil. Je to konstrukční vada a nebo opravdu jenom závada, která se opakuje?
No to mi ani neřikej že to děla pořad.To je fakt špatný.Dame hlavy do hromady a musíme něco vymyslet.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Zítra zavolám ještě do VK servisu (tam zatím vždy pomohli) co s tím a zkusim zavolat i dovozci co s tím. Prošlo mi rukama hodně aut, ale tohle jsem ještě nezažil. Postavíš auto pravou stranou na chodník, auto se nakloní na levou stranu a otáčky jdou na 2,5 tis. Prostě tam musí být nějaká chyba. Problém je, že jiná cesta, než vylučování možností není. Je jen otázkou, jak dlouho na to budou mít v servisu trpělivost.
No tak přijet tohle k nam tak na tom stravim klidně tejden ale neopravene by to neodjelo.Jediný problem je že tim tam jsem týden za darmo protože to nikdy nikdo nezaplatí.A jelikož to maš ještě v zaruce tak se holt musí snažit.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Vsetka cest palixi Ale zase Petre nemozes hodnotit vsetky lanosi ze su zle mas proste smolu na zly kus To sa moze stat aj u BMW. Bude to len nepodareny stroj, ktory treba opravit a vsetko bude ok drzim ti palce a urcite nie len ja
To je ale docela peklo, to uznavam, ja ale naopak mam jen ty dobre zkusenosti se svym a za nic bych nemelil, teda jo, za nubirku v kombajnu ale to jen mimochodem ale je fakt, ze delat to me, tak bych taky uz pak to auto nechtel a radsi bych se podruhe podival po jinem, tim chci rict, ze tomu rozumim
AKRI - (byl) Muž z Ria ! AVEOtici všech zemí, spojte se
Už týden jezdím bez jakéhokoliv zvýšení otáček. Očistil jsem dráty, které vedly z krabičky, která je za pp blatníkem. Celý jeden svazek byl až ke konektorům od solanky. Na sucho štětcem jsem ji sundal a přitom jsem si všiml, že celá krabička byla volná a ten zasolený svazek byl skřípnut mezi podběh blatníku a krabičku. Kabel jsem po očištění zandal na místo, kam patří a krabičku urovnal a dotáhl. Ani se mi nechce věřit, že by to bylo tím, proto jsem se raději neozýval. Chtělo by to moji odpověď dát do téma zvyšování otáček, ale dvakrát se mi to psát nechce. Díky petrovi m. a palikxovi za metodické rady.