Zatekanie cez kurenie

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Jano1987
Příspěvky: 5
Registrován: úte zář 17, 2013 10:29
Bydliště: Puchov

Zatekanie cez kurenie

Příspěvek od Jano1987 »

Caute mam Daewoo Nubiru 99 2.0.Mam problem zo zatekanim,ked prsi tak mam mokry kobercek pri spolujazdcovy a hlavne ked pustim kurenie tak mi vyteka voda spod pristrojovky.Dakujem za vsetky rady.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Zatekanie cez kurenie

Příspěvek od Richard »

je samozřejmé, že při dešti ti nateče voda do topení a musí taky někudy vytéct, je tam odpad a vychází za motorem zhruba ve středu vozu tak ho zkus pročistit aby to mohlo odtékat tam kam má.....
Stejně tak i když máš puštěnou klimu, tak to tamtudy také odtéká....
Ale někdy když teče radiator topení, teče taky na koberec........
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Jano1987
Příspěvky: 5
Registrován: úte zář 17, 2013 10:29
Bydliště: Puchov

Re: Zatekanie cez kurenie

Příspěvek od Jano1987 »

A aky je ktomu pristup ako sa ktomu dostanem nenasiel by sa nejaky obrazok.dakujem
Uživatelský avatar
Arendal
Příspěvky: 1083
Registrován: stř led 23, 2008 23:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zatekanie cez kurenie

Příspěvek od Arendal »

Zkus si stahnout manual:
http://ulozto.cz/xMWQprh/daewoo-nubira-1998-1999-pdf

Je to pro motor 2.0 ale karoserie je stejna 8)
Daewoo Nubira 1.6 16V kombi SX, tmavozelena
Škoda Octavia II FL kombi, 1.9 TDI bílá
+ Letajici Cihla - Opel Ascona 1.8 KAT, "modra-metal", hatchback
+ Daewoo Racer 1.5 sedan `94, stříbrná; nyní v autinebi.
Jano1987
Příspěvky: 5
Registrován: úte zář 17, 2013 10:29
Bydliště: Puchov

Re: Zatekanie cez kurenie

Příspěvek od Jano1987 »

Ja mam tiez 2.0 benzin 99 rok
Uživatelský avatar
maledivy1967
Příspěvky: 46
Registrován: pát zář 07, 2012 17:25
Bydliště: Krupina, Slovensko

Re: Zatekanie cez kurenie

Příspěvek od maledivy1967 »

Na mojej Nubire po asi 30 km prejdených ked sa motor zohreje na normál teplotu /asi v strede teplomeru/ tak od motoru cítim v aute taký pach aj ked nemám zapnutý ventilátor kúrenia. Auto má aj LPG. Voda v chladiči sa nestráca. Poraďte, čo to môže biť?
Moje auto: Daewoo Nubira Sedan, Rok:1997, 1998cm3, 98kW, Benzín+LPG, VIN:KLAJF69ZEWK050157, Typ motora X20SED
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Zatekanie cez kurenie

Příspěvek od Richard »

To se ti zahřívá dlouho, já mám po 3 km ručičku tam kde má být tedy cce 1mm pod půlkou.... asi máš v háji termostat....
mě taky něco lehce smrdí z topení , jakoby magi :-D a udělá to vždy když zatopím, za půl minuty už nic necítím, desinfioval jsem klimu, ale na topení to nepomohlo....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
maledivy1967
Příspěvky: 46
Registrován: pát zář 07, 2012 17:25
Bydliště: Krupina, Slovensko

Re: Zatekanie cez kurenie

Příspěvek od maledivy1967 »

Zdravím,
dnes som sa išiel previesť asi 30km. Po 3 km začala mierne hriať, ručička teplomeru išla na štvrtinku maima (25% maxima). Po 7 km už kúrila celkom dobre a ručička teplomera išla asi na 45% maxima, tak aj ostala. Dnes som už nepociťoval dáky smrad ako zhoreniny, tak to bude asi dobré. Ked išiel pach tak som stál 15 minút v zácpe ale nepametám si kolko ukazoval teplomer.
Kde sa ten termostat nachádza? Ako by som ho otestoval? Ked motor sa zahreje, vtedy termostat zopne alebo rozopne? Chcem otestovať či mi zapína ventilátory na chladiči, ako na to? Ďakujem za prípadnú odpoveď.
Moje auto: Daewoo Nubira Sedan, Rok:1997, 1998cm3, 98kW, Benzín+LPG, VIN:KLAJF69ZEWK050157, Typ motora X20SED
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Zatekanie cez kurenie

Příspěvek od Richard »

Nastartuj studený motor a nech ho běžet pak šahej rukou na tu horní gumovou hadici co vede od termostatu do chladiče (na pravé straně) motor se normálně ohřívá ručička teploměru stoupá, ale ta hadice musí být studená (max. u termostatu vlažná u chladiče studená) jakmile se motor zahřeje (tak 1mm před půlkou) otevře se termostat a hadice je najednou horká .... musí to být opravdu náhle..... když ta hadice se ohřívá postupně s motorem je vadný termostat - nedovírá, pomúže jen výměna !
No a pokud je vše OK nech ještě motor chvíli běžet a měly by se zapnout ventilátory. ty můžeš zkusit i tak že zapneš klimu, ventilátory se rozběhnou vždy, ale když to necháš na volnoběh ohřát máš jistotu že je vše v pořádku, pokud by se nic nerozběhlo a ručička šla nad půlku do červenýho tak větráky asi nejdou ;)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“