Napětí - TACUMA SOHC

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
sgt.Mike
Příspěvky: 13
Registrován: pát dub 14, 2006 20:48
Bydliště: Praha

Napětí - TACUMA SOHC

Příspěvek od sgt.Mike »

Ahoj všichni,
stalo se mi toto:
tacuma 1,8 SOHC (babička 2001) s prakticky novou Vartou startovala/nestartovala, jako kdyby byla vybitá baterka. Inu, řekl jsem si, žena určitě někda nechala svítit světla, ok, dobil jsem a za půl roku zase. Baterka byla opět málo nabitá. Tak jsme měřil napětí, ale je jen 12,6 voltu při běžícím motoru a nabité baterce. Což je špatně. Podezírám regulátor napětí, který se dá splašit za 600Kč nový v Praze na Harfě. Ale je to opravdu on? A kde je? Na alternátoru? v servisním manuálu jsem to nenašel, je tam jen ve schématech.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vypravca
Příspěvky: 1056
Registrován: pát črc 07, 2006 06:12
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Napětí - TACUMA SOHC

Příspěvek od Vypravca »

Dnu v alternatore.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
sgt.Mike
Příspěvky: 13
Registrován: pát dub 14, 2006 20:48
Bydliště: Praha

Re: Napětí - TACUMA SOHC

Příspěvek od sgt.Mike »

A dělá to špatné napětí on, nebo to může být ještě něco jiného?
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Napětí - TACUMA SOHC

Příspěvek od Richard »

může tam být ještě v háji diodovej můstek (alternátor dělá střídavej proud a diody ho usměrňujou) každopádně při běhu motoru bys měl mít na svorkách baterky tak 14,2 - 14,4 V
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Napětí - TACUMA SOHC

Příspěvek od Richard »

může tam být ještě v háji diodovej můstek (alternátor dělá střídavej proud a diody ho usměrňujou) každopádně při běhu motoru bys měl mít na svorkách baterky tak 14,2 - 14,4 V
Ten regulátor je někdy součástí mechanismu uhlíků na buzení kotvy
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Odpovědět

Zpět na „TACUMA/REZZO“