Plyn bol montovaný v spoločnosti, ktorá mi bola doporučená priamo predajcom, s tým, že pokiaľ ho nechám namontovať tam tak nebude problém so zárukou. Samozrejme dohoda bola len ústna, ale so svedkami.celtikus píše:Jestli v tom chces mit jasno, kdo za poskozeni muze, budes si muset vzit znalce, ktery urci, zda jde o poruchu motoru zpusobenou vyrobni vadou nebo zpusobenou provozem na LPG. Pak muzes teprve zacit nejaky spor (prip. Soudni). Nevim vsak, jak mas sepsanou smlouvu s dodavatelem zarizeni LPG. Navic je tu ta moznost, ze to budou vsichni hazet na nekvalitni plyn, ktery jsi treba tankoval. Zkratka, bez znalecaku jsi v koncich. To je duvod nechat si montovat LPG primo u dodavatele auta.
Samotný predajca sa ani tej záruke nebránil, len nebolo ju možné uplatniť v plnom rozsahu, nakoľko by mohol nastať problém pri preverovaní oprávnenej reklamácie zo strany importéra - tak mi to bolo vysvetlené. Koniec koncov robotu mi vôbec nepočítali, platil som "len" za nové ventily a výbrus hlavy ventilov.

 
  
  .. v tej dobe samozrejme so stratou záruky
 .. v tej dobe samozrejme so stratou záruky   .. možno by mi záruku obnovili
 .. možno by mi záruku obnovili  

 
 


 Myslím, že Ecotec 1,8 není vůbec špatný motor (narozdíl od mnoha jiných z GM) - má své silné i slabé stránky, ale silné převažují. Je pravda, 2,0 je lepší (objem ničím nenahradíš), ale zase proti 2,2 je 1,8-čka zlatá. Je pravda, že vidím spoustu věcí dílenským pohledem, ale zas je fajn, když člověk ví, kam šáhnout a co kde koho tíží
  Myslím, že Ecotec 1,8 není vůbec špatný motor (narozdíl od mnoha jiných z GM) - má své silné i slabé stránky, ale silné převažují. Je pravda, 2,0 je lepší (objem ničím nenahradíš), ale zase proti 2,2 je 1,8-čka zlatá. Je pravda, že vidím spoustu věcí dílenským pohledem, ale zas je fajn, když člověk ví, kam šáhnout a co kde koho tíží  
