Nerovnomerny tah motora

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

to Marra: jasně, že jo, ale pro můj motor je nejoptimálnější řadit za 3 při cca 80 km/hod...

to Rebro: máš 8V?

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Reklama
 

Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

RoSta píše:
Granko píše:hmm, u mna sa zacalo tiez nieco taketo diat, ale len na benzin. na LPG to chodi ok, teda, ak si odmyslime, ze to nedrzi volnobeh a ledva ze to neskape (aj na benzin). ten volnobeh pada tak postupne, najprv sa zda, ze je ok, ale kym stihnem otvorit garaz, tak zacne klesat a potom to uz lieta medzi 500-1000 RPM. na benzin to chodi nerovnomerne v tom zmysle, ze nasadim plyn, zaberie, ale za par sekund strati tah (ako keby doslo palivo), ale staci malicko pridat plyn a hned poskoci dopredu a za par sekund zasa strati tah. takze, ked menim polohu plynu, tak to ide (aj ked trhane). moze aj tu byt na vine zapalovanie ? opakujem, az na ten volnobeh to na LPG ide normalne. inak, ono sa to z casu na cas objavi, potom to zasa zmizne.... kable som menil pred 2 rokmi (BOSCH) +-.
Keď som si dal spraviť LPG a bol ho asi 2 x reklamovať, tak som si všimol, že mi kolíšu otáčky motora (to nebol dôvod na reklamáciu), ale len na LPG (typujem tak max okolo 50/min)...

Dôvod? Pomalšie reakčné časy LPG na napätie na Lambda sonde...

Čiže, okrem toho, čo tu už bolo spomenuté, by to mohla byť aj tá Lambda, možno... :roll:
Ale na to by na servisu LPG prisli ne? Mne ji taky kontrolovali, kdyz to serizovali.
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Uživatelský avatar
]Rebro[
Příspěvky: 2350
Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie

Příspěvek od ]Rebro[ »

Ivan: jj mam 8V :roll:
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Marra »

No ja mam taky osmiventil a omezovač je pri zhruba 6500. Ale nejoptimalnejsi je drzet motor v rozmezi 3500 az 5000.
Jake mate svicky a kable?? Ja mam champion rn9yc nebo tak nejak ( pry original) :?
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
S.v.o.b.i.k
Příspěvky: 788
Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S.v.o.b.i.k »

Ivan píše:to Marra: jasně, že jo, ale pro můj motor je nejoptimálnější řadit za 3 při cca 80 km/hod...

to Rebro: máš 8V?
To řadíš teprv na trojku???Já to zkoušel párkrát a na dvojku tak 70 a už chudák řvala jak krá.a....
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

No..
ja ked som si kupil tu moju zelenu "ostaru"..
taq ten motor dost klepotal..
a netahalo to jak by som cakal od 16Ventilu...

ale cistic oleja..vymena oleja
vymena sviecok...
kalbe rozdelovac porobeny..
a pod..
odstranenie toho zleho tahu...tych dvoch valcoch..

Olej - Castrol Magnetic 5W/40 syn.
Sviecky - NKG -original GM..
Kable - GM- original..

no..
fcul to slape jak hodinky...
I. - 40 urcite..
II. - 90 to uz revalo, 80 to sa dalo este zniest..
III. - 125 a viac by dalo...ale viacej som neskusal....
Uživatelský avatar
Marra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv říj 14, 2004 19:28
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Marra »

Fenks JRD- konecne nekdo napsal vsecky mozne operace a postupy i se znackou vyrobku, aby bylo odstraneny nerovnomerny tah....Udelam to presne tak jak pises ( i kdy z tam mam zanovni svicky champion- rn9yc), ale kvalita je kvalita...

Jo hele kdyz jsem se tak rozepsal- od 80 do 100 tak divne vibruje prave predni kolo-kola jsou vyvazena, cim to muze byt??

Hele a v jakych tockach ma omezovac 16V?? :roll:
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

No tesi ma ze som ti pomohol...

u toho oleja tu bolo dost diskusii na temu aky a kedy a preco,
..a preco prave taky...

ja som tam xel dat 5W/40 preto..
lebo dost klepotali dvihatka ventilu..
a kupil som cistic oleja, taku 2 ci 3dcl. plechovku,
ktory som pred vymenou oleja nalial a cca 15-20min.
nechal bezat na horucom motore pri 2000ot./min...

potom vymena palca a hlavy rozdelovaca....
..no a tie nestastne sviecky....
..kable preventivne, lebo kontakty uz chytali koroziu...
( a uz ked som sa stym sral... :mrgreen: )
no ..este som vicistil saciu klapku, vymenil vzduchovy filter, klinaky....
..bla bla bla...

k tomu traseniu...
Skush si pozret na silenblok motora... :)
http://ba.zsvs.sk/dohc/silenblok/
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Omezovač je v cca 7.000 - však to vyzkoušej... ;)

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Dáša Olomouc
Příspěvky: 107
Registrován: stř bře 17, 2004 10:26
Bydliště: Tršice-Vacanovice (Olomouc)

Příspěvek od Dáša Olomouc »

A co indukční snímač v hlavě rozdělovače..... protože ten se chová právě tak, že chvíli jede motor jak z partesu a pak z ničeho nic se s ním nedomluvím ani po zlým. Je tak, pánové?
Dáša
NEXIE sedan
1.5 MPi GLE 55kW
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

OT: Ahoj Dášo, to jsem rád, že ses tu zase objevila....

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Dáša Olomouc
Příspěvky: 107
Registrován: stř bře 17, 2004 10:26
Bydliště: Tršice-Vacanovice (Olomouc)

Příspěvek od Dáša Olomouc »

To víš, moje zkoušky, dcera přijímačky na střední......... Tak jsem vyždy jen mrkla co je zde nového a rychle pryč ať se nezakecám :lol:
Dáša
NEXIE sedan
1.5 MPi GLE 55kW
Uživatelský avatar
voyo
Příspěvky: 181
Registrován: stř říj 29, 2003 14:10
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

prevody

Příspěvek od voyo »

uz som to tu pisal
1 - 45
2 - 85
3 - 130-140
4 - 195 (dolu kopcom) :lol:

8V
VAZ 2107 - > Daewoo Nexia 1.5 GL -> Opel Astra G 1,4 Comfort -> MALUCH
goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

a co 5 uz netaha :lol:
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Dáša Olomouc píše:A co indukční snímač v hlavě rozdělovače..... protože ten se chová právě tak, že chvíli jede motor jak z partesu a pak z ničeho nic se s ním nedomluvím ani po zlým. Je tak, pánové?
Ahoj Dášo:...

to stym snimacom....som popisoval uz hore...
je tam indukcna cievka, ktora ma za NOVOTY na sebe izolaciu..
je to kusok takej pasky z platna alebo z coho...

za nejaky ten rocik to zleze dole, potom je v cievke vlhkost,
a cievka nema tu spravnu inducnost... ( FAVORITY moje milovane... :lol: )

doporucijem ocistit v TECHNICKOM BENZINE,
..DOBRE vysusit, ci uz fenom, teplovzdusnou pistolou, alebo aj na slnku 8)
a potom cievku zaliat; ci zatriet; nejakym tym lakom..
..obvykle ja to robievam priesvitnym NITROCELULOZNYM LAKOM - acetonka...

no a na tatkovej Nexii bola zase zla ta riadiaca jednotka v rozdelovaci...

taqze tazko na 100% povedat .."ze toto je zleee..".. :)
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“