Ascona píše:
Jinak mám dotaz, jela jsem teď trasu OV-Brno a zpět a průměrná spotřeba byla 11,7. Taky vám tolik Orlík bral ze začátku? Jela jsem 160 km/h -200km/h.
200 km/hod, to je na zajeti slusne Ja se te spotrebe nedivim, to asi nebude jen na zacatku ale furt...na takovou rychlost ten motor pro tak tezke auto neni uplne delany... vidim okamzitou kdyz jedu vice nez 130 km/hod, to pak papa pekne...
Ascona píše:
Jinak mám dotaz, jela jsem teď trasu OV-Brno a zpět a průměrná spotřeba byla 11,7. Taky vám tolik Orlík bral ze začátku? Jela jsem 160 km/h -200km/h.
200 km/hod, to je na zajeti slusne Ja se te spotrebe nedivim, to asi nebude jen na zacatku ale furt...na takovou rychlost ten motor pro tak tezke auto neni uplne delany... vidim okamzitou kdyz jedu vice nez 130 km/hod, to pak papa pekne...
No to je taky otázka. V autosalónu nám říkali, že mu máme pěkně protáhnout pírka, ať se rozjezdí a není ten motor pak línej. A každý se ale kolem diví, že ho tak protáčím. Tak jak je to se zajížděním nového motoru?
Chevrolet Orlando r.v.2012, 1.8 104kW, LTZ, 17", béžová metalíza, LPG
Ascona píše:Zdravim Tak uz mame Orlika doma. Mame doporuceno najezdit 3 tis. km na benzin a pak to muzem zacit prepinat na LPG. Tak snad se taky dostaneme na snovou spotrebu 8,6
Zdravim, nam rekli v Plzni ze muzeme rovnou na plyn a jen ten prvni rok najezdit tak 3000 na benzin ale ze to spis stridat, tak nevim
Ascona píše:Zdravim Tak uz mame Orlika doma. Mame doporuceno najezdit 3 tis. km na benzin a pak to muzem zacit prepinat na LPG. Tak snad se taky dostaneme na snovou spotrebu 8,6
Zdravim, nam rekli v Plzni ze muzeme rovnou na plyn a jen ten prvni rok najezdit tak 3000 na benzin ale ze to spis stridat, tak nevim
Já slyšel, že už je to dnes jedno, na plyn se může i s novým autem. Však už automobilky dnes nabízí nové auta rovnou přestavěné na LPG. Já a můj kámoš jsme tam zajeli po 500km. Zatím ok
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ, zakoupen v Renocar Brno
Zdravím
a potvrzuji předešlé. LPG netřeba se bát. Aktuálně najeto cca 2700 a od 500 na LPG. Teplotu přepínání jsem snížil na 27 a vše OK. Spotřeba aktuálně do 8,5 l LPG.Všem šťastné km bez nehod.
VW Caddy 1,4 i LPG 402 000 km jezdí dosud
Škoda Fabia 1,4 Mpi LPG 140000 km jezdí dosud
VW Caddy 1,4 i LPG 130 000
Chevrolet Orlando LTZ bílá 1,8 , LPG od http://www.autolpg.cz/
spotřeba: https://www.spritmonitor.de/en/detail/547386.html
www.brnolowcost.com
www.dobresyry.cz
Taky Vám někdy svítí oranžová kontrolka CHECK? Díky
Chevrolet Orlando LTZ 1,8 AT + NAVI + střešní okno + stříbrná metalíza
zakoupen jako skladový nový vůz 6.12.2011 v Renocaru v Brně
***8.2.2012 vůz přestaven na LPG systém Stefanelli autorizovaným servisem Chevrolet, záruka nebyla omezena***
bydliště kousek od K.Varů
jindrous píše:Chci se zeptat majitelů LPG V Orlandu...
Taky Vám někdy svítí oranžová kontrolka CHECK? Díky
Mě čas od času taky.. nevím proč, objeví se a zmizí Měl jsem i Škodu Fabii na LPG a tam mi čas od času taky vyskočila. Ale musím říct, že u Orlíka častěji... Že by něco špatně?
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ, zakoupen v Renocar Brno
U Orlanda zatím nesvítí , 3400km, ale u Fabie a VW Caddy se rozsvítí a zhasíná často. U VW mám najeto přes 330 000 km na lpg a ze začátku jsem s obavami jezdil po každém rozsvícení na diagnostiku. Zde ti vymažou chyby a odjíždíš. Problémem jsou často velmi citlivá čidla . Takže po asi třetí návštěvě jsem to přestal řešit a většinou kontrolka zhasne sama nebo stačí odpojení baterie na pár minut. Pokud se po zapojení kontrolka nerozsvítí je vše OK. Více by měl vysvětlit váš LPG servis. Každopádně dejte vědět pokud někdy někdo měl problém s Lambda sondou kvůli LPG , což by měla signalizovat dlouhodobě svítící kontrolka.
VW Caddy 1,4 i LPG 402 000 km jezdí dosud
Škoda Fabia 1,4 Mpi LPG 140000 km jezdí dosud
VW Caddy 1,4 i LPG 130 000
Chevrolet Orlando LTZ bílá 1,8 , LPG od http://www.autolpg.cz/
spotřeba: https://www.spritmonitor.de/en/detail/547386.html
www.brnolowcost.com
www.dobresyry.cz
Zdravím všetkých.
Vo svojom Orlande mám namontované LPG už viac ako rok a najazdil som na ňom cez 68.000 km. Mám namontovaný systém Solaris bez domazávania.
Donedávna bolo všetko úplne v poriadku a nemohol som si to vynachváliť. Problém nastal asi pred mesiacom, kedy som začal pri jazde na plyn pociťovať silnejší úbytok výkonu a dosť nepravidelný chod motora. Na palubenej doske to vyzeralo ako na kolotoči, všetko možné svietilo a blikalo. Pri prepnutí na benzín sa všetko dalo do normálu. Tieto problémy som konzultoval aj v servise a aj u firmy, ktorá mi montovala LPG. Po nejakých diagnostikách a úpravách sa na chvíľu všetko upravilo do normálu.
Tento stav bol len chvíľkový a po krátkom čase som zažil úplný šok, keď motor stratil výkon úplne a išiel len na tri válce.
Pri kontrole v servise bolo zistené že sú poškodené všetky výfukové ventily a bola poškodená aj hlava ventilov. Tvrdenie servisu bolo také, že je to jednoznačne spôsobené plynom a, že určite by sa to nestalo keby som mal namontované domazávanie. V servise samozrejme neuznali reklamáciu a tak som nemalé peniaze za to musel cvakať sám. Pri montáži LPG som sa na to zvlášť informoval a bolo mi povedané, že uvedený motor toto domazávanie nepotrebuje. Na rovnakom princípe tato firma robila už aj prestavby iných aút ORLANDO A CRUZ - u všetkých doteraz bez problémov.
Pri mojom sondovaní som zistil, že napr. v Poľsku sa originál u dealera montujú systémy LPG bez domazávania, domazávanie je len na vyslovené želanie zákazníka. Taktiež zafira s rovnakým motorom je bez domazávania.
Viete mi niekto poskytnúť radu, alebo relevantnú reakciu ako postupovať ďalej voči predajcovi, prípadne u montážnej firmy LPG?
Jestli v tom chces mit jasno, kdo za poskozeni muze, budes si muset vzit znalce, ktery urci, zda jde o poruchu motoru zpusobenou vyrobni vadou nebo zpusobenou provozem na LPG. Pak muzes teprve zacit nejaky spor (prip. Soudni). Nevim vsak, jak mas sepsanou smlouvu s dodavatelem zarizeni LPG. Navic je tu ta moznost, ze to budou vsichni hazet na nekvalitni plyn, ktery jsi treba tankoval. Zkratka, bez znalecaku jsi v koncich. To je duvod nechat si montovat LPG primo u dodavatele auta.