Nubira cuká dál....

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Franta
Příspěvky: 255
Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franta »

Ta zkouška je jednoduchá to můžeš udělat okamžitě. Napadá mě také co dělá voda v chladícím okruhu - pokud mizí je to těsnění pod hlavou cca 500 kč + práce 2dny. Již jsem dělal jukni na moje příspěvky, případně fotogalerie.
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Reklama
 

Vít, Jiří
Příspěvky: 756
Registrován: ned bře 21, 2004 08:32
Bydliště: Roždalovice 380

Příspěvek od Vít, Jiří »

Franta píše:Ta zkouška je jednoduchá to můžeš udělat okamžitě. Napadá mě také co dělá voda v chladícím okruhu - pokud mizí je to těsnění pod hlavou cca 500 kč + práce 2dny. Již jsem dělal jukni na moje příspěvky, případně fotogalerie.
Franta
¨voda je v pohodě ,dneska na tom ležel ode dvou do šesti automechanik
měřil i čidlo teploty vody a nic kromě té cívky nenašel popovytahovával všecky hadičky a zkoušel je profukovat----nic :cry: :cry:
ŘEZNÍK
Franta
Příspěvky: 255
Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franta »

Kouří to furt ? Jakou barvu má kouř?
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Vít, Jiří
Příspěvky: 756
Registrován: ned bře 21, 2004 08:32
Bydliště: Roždalovice 380

Příspěvek od Vít, Jiří »

kouří to jen při zapnutý klimě nebo když to cuká i na místě
a kouř je černej jako z nafty
ŘEZNÍK
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

Jo to může být cívkou stává se to .Já sem měl kdysi stejnej problém auto bylo bez výkonu kouřilo jako diesel žralo jak tank a přitom diagnostika hlásila chudou směs měl sem zoxidovanej konektor od lambdasondy ale Lanos to má jinak než nubira takže zkus cívku a uvidíš klidně si ji můžeš pučit od bráchy jsou stejný než ji koupíš novou ;)
Vít, Jiří
Příspěvky: 756
Registrován: ned bře 21, 2004 08:32
Bydliště: Roždalovice 380

Příspěvek od Vít, Jiří »

TAK PÁNOVÉ posadte se na pr... :shock: nubira může cukat díky špatnému ukostření
přišly jsme na to tak že mi vyměnily lambdu a cukala
dojel jsem na diagnostiku kde mi řekli že lambda dává jen 400mv a méně při přidání plynu takže benal do toho tek jak dunaj

přijel jsem k automechanikovi že mu vrátim lambdu a on že je v pořádku
a najednou kop :o :o :o vona asi nemá kostru vzal startovací kabel a lambda funguje motor nečudi ted ještě ta spotřeba jestli pujde dolů :roll:
a to v sobotu jedeme na ORLÍK na dovču :P
ŘEZNÍK
Franta
Příspěvky: 255
Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franta »

Já Lambdu měřím rovnou na místě pod tou kovovou krytkou - dává 30mV (studená) po zahřátí 200mV až 800mV, ale až po hodně dlouhém zahřátí cca 20 minut. Již jsem našel v diagnostice slabý signál od lambdy. Jak vypadal ta stará lambda sonda? Jakou měla barvu povrchu toho žebrování. Já jsem dnes vymontoval tu mojí a povch lambdy byl jako vodní kámen v rychlovarce - měl světlou barvu stejnou jako mají např CD mechaniky v PC (pokud není black) :D . (Lambdu jsem měnil před 30 tis km). Tak jsem si řekl pokud je na obalu "vodní kámen" v místě přívodu od válců ve vrstvě cca tak 1/2 mm, tak jak musí vypadat měřící keramika uvnitř čidla. Tak jsem lambdu hodil do octa 8% a ejhle lambda se začala čistit (jako varná konvice). Tak počkám do rána, pak ji opláchnu a namontuji a poznám :? .
Podle toho jak to vypadá tak by měl být problém s vodou, ale není (hladina drží jak přibitá). Jenom ten olej mě trápí. Může se takto projevovat i spálený olej ? Nebo provoz na LPG?
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Vít, Jiří
Příspěvky: 756
Registrován: ned bře 21, 2004 08:32
Bydliště: Roždalovice 380

Příspěvek od Vít, Jiří »

tak ta lambda byla totálně černá protože jsem s tím najel tak 500 km
a šíleně to hulilo snad ještě víc než nafta s čipem

lamdu měřily vždycky na tý spojce adruhý konektor dal na montážní držák
takže nemohl zjistit že motor není ukostřen nebo je ale slabě
na diagnosticelambda ukazovala při zapnutém klíčku 400mv
při nastartování až 900 mv-pak 500-800 mvpodle plynu
ŘEZNÍK
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Jirko , hlavně že už ti to jede , užij si dovolenou . ;)
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Vít, Jiří
Příspěvky: 756
Registrován: ned bře 21, 2004 08:32
Bydliště: Roždalovice 380

Příspěvek od Vít, Jiří »

DÍÍÍÍÍK beru si sebou dost dřevěnýho uhlí a masíčka TO ZAS BUDOU V KEMPU KOUKAT :lol: :lol: :lol: 8) 8) 8) 8) 8)
A hlavně berem s sebou pruty ,ryby by tam měli být podle kamarádů rybářů snad dost velký :P

JINAK ORLÍK...RULEZ---POPELÍKY kdo chce atˇse staví celej týden :)
ŘEZNÍK
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Sorry za OT , kdy vyrážíš , já jedu s rodinkou na Orlík v pátek , do Podskalí.......
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
maledivy1967
Příspěvky: 46
Registrován: pát zář 07, 2012 17:25
Bydliště: Krupina, Slovensko

Re: Nubira cuká dál....

Příspěvek od maledivy1967 »

Som laik, kde presne môžem pozreť /skontrolovať/ to ukostrenie či je dobré? Dík.
Moje auto: Daewoo Nubira Sedan, Rok:1997, 1998cm3, 98kW, Benzín+LPG, VIN:KLAJF69ZEWK050157, Typ motora X20SED
Uživatelský avatar
Arendal
Příspěvky: 1083
Registrován: stř led 23, 2008 23:29
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nubira cuká dál....

Příspěvek od Arendal »

Ahoj,
ukostření by mělo být (když se díváš na motor) vpravo vpředu na bloku motoru.
Palikx mě lezl nedávno po Nubirce a hledal nějaké další :P
Daewoo Nubira 1.6 16V kombi SX, tmavozelena
Škoda Octavia II FL kombi, 1.9 TDI bílá
+ Letajici Cihla - Opel Ascona 1.8 KAT, "modra-metal", hatchback
+ Daewoo Racer 1.5 sedan `94, stříbrná; nyní v autinebi.
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: Nubira cuká dál....

Příspěvek od ppp »

Ukostrenie na 1.6l podla toho ake, na espere som mal este nejaky oko na prevodovke na spodku pri lavom kolese ale na nubire som nasiel okrem ukostrenia motoru, teda hrubeho kabla od steftu starteru ku minus polu na baterke este jeden tenky kablik, ktory bol asi pod maticou steftu na sani (na strane prevodovky) a este jeden mierne hrubsi dvojkablik, ktory nevydal nikam inam nez tiez pod steft starteru. Potom je samotna baterka ukostrena tiez od minus polu baterky na kasnu kusok pred baterkou smerom ku svetlu, nasa nubira tam ma hrdzavu gucu, ktora tvorila volakedy hlavne ukostrenie baterky. A ostatne kostry ako kde. Niektore v interieri som nenasiel ani ked som ich hladal podla morawskeho knizky alebo servisneho manualu.
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“