V.Brousek píše:Filtr měl najeto asi 40000 km, tak na co čekat. Mám před sebou cestu do Chorvatska a nechci mít problém kvůli své blbosti, že jsem neudělal něco, co mělo být již dávno vyměněné. Někde jsem snad četl, že životnost je asi 30000 km, ale nevím to přesně. Pokud natankuješ nějaký sajrat, nevydrží ani 10000 km.
kua vonekda sem byl na benzince (shell) a tankuju a vidim cena za litr 30,60 za Načural95 co a kde tankujes ty? jo a ten V-Power se taky muze tankovat, ne?
Ahojte, chci se zeptat, jestli je možné aby se kvůli špatnému palivovému filtru auto nejdřív dusilo a jelo max na dvojku, ale s obrovskou spotřebou, a teď nejde ani nastartovat? čerpadlo vrčí ale nechytne to... benzinu je tam dost
díky
Zdravím, nejdříve bych se mrknul, jestli máš na všech svíčkách jiskru ( kdy byly svíčky měněny ?), teda pokud ti klesnul i výkon motoru. Pokud máš kabely uhlíkové, nevydrží věčně,ale po 40 000 km začínají být problémem. Určitě může být i neprůchodný palivový systém (filtr). Benzinové čerpadlo nemusí dávat dostatečný tlak. Je důležité věnovat údržbě těch základních věcí pozornost a včas měnit filtry, svíčky, svíčkové kabely v doporučený interval. Tuším, že filtr měl zhruba životnost 60 000km. Možností je více.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km