Sportovy filter v lege

Moderátor: Blue Lanos

-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovy filter v lege

Příspěvek od -peha- »

Jo jo je to on a sedí tam perfektne no a zatial som maximálne spokojný -i -i -i
Přílohy
DSC00519.jpg
DSC00519.jpg (112.83 KiB) Zobrazeno 3098 x
Reklama
 

Uživatelský avatar
Patrick
Příspěvky: 262
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:21
Bydliště: Praha 4 - Modřany

Re: Sportovy filter v lege

Příspěvek od Patrick »

ok diky, tesim se jak si ho poridim taky :)..dnes jsem jel po vedlejší silnici a přede mnou Audi A6 2.5 TDI, museli jsme zastavit na stopce a pak když řidit Audi viděl že se ho stále držím tak se z křižovatky rozjel na plnej plyn :), ovšem moje Lega se nenechala zastrašit a držela se ho po celou dobu kde mj. byl dost dlouhý a prudký kopec a stále se Lega držela úplně bez problému :), otáčky kolo 4 500 - 4700 ot. stálo to za to, ten zvuk krásnej a zátah :)
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3604
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovy filter v lege

Příspěvek od conpet »

Ale rozdíl byl v tom že lega jela za cca 14L na 100km, a on za polovinu :lol:
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
Patrick
Příspěvky: 262
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:21
Bydliště: Praha 4 - Modřany

Re: Sportovy filter v lege

Příspěvek od Patrick »

Jojo, ale v tu chvíli mi to bylo úplně jedno :D stálo to za to, někdy musím pořádně protáhnout motor :D :), mj. 2 dragy mám úspěšně za sebou, oboum autům jsem ukázal zadek kočky Leganzy :)
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Sportovy filter v lege

Příspěvek od Serpico »

...no jo chlapci šestiválec, tedy kulatej motor a 2,5 litru v TDI ...no to je slušnej zátah
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
janodvt
Příspěvky: 190
Registrován: pon čer 05, 2006 15:10
Bydliště: Vranov nad Toplou

Re: Sportovy filter v lege

Příspěvek od janodvt »

sevaste leganzaci. takže sa pytam? ma tam byt ten rezonator alebo nie? ked som dal športovy filter išiel vonku.
Daewoo Leganza 2.0 CDX (1998),
Daewoo Espero, 1.5 DOHC(1996),
Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Sportovy filter v lege

Příspěvek od HusarJan »

dával si tam hrušku :?: rezonátor je tam na tlmenie hluku v sáni ;)
Uživatelský avatar
janodvt
Příspěvky: 190
Registrován: pon čer 05, 2006 15:10
Bydliště: Vranov nad Toplou

Re: Sportovy filter v lege

Příspěvek od janodvt »

ano, dal som hrušku, trocha skratil trubicu aby bol čo najbližšie pri klapke. je to trocha o hluku ale bez neho to ide lepsie. šuhaj čo mi to montoval tvrdil že stale ked davaju športovy filter id všetko von a otava len hruška. moja otazka znie či to moze mat vplyv na spotrebu a podobne. akurat som si všimol že pri vyhodeni rychlosti alebo prudkom pusteni plynoveho pedalu, dost trva kym sa otacky daju smerom dale
Daewoo Leganza 2.0 CDX (1998),
Daewoo Espero, 1.5 DOHC(1996),
Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Sportovy filter v lege

Příspěvek od HusarJan »

vpliv na spotrebu to neviem to musíš vyskúšat sám ;) ja som mal kedysi hrušku na tej hadici a všetko povodné ostalo tam :D no ale potom som ju zrušil kvoli hluku a dal som športový do tej krabice a z tej krabice idú dve rúry na náporové sanie jedna zo spodu a druhá z vrchu lebo jedna povodná bola málo na prísun vzduchu :D ešte chcem niekedy urobit krátke sanie s hruškou ktoré sa bude prepínat medzi ním a povodným dlhým saním :D a k tým otáčkam skús vyčistit poriadne klapku a ten krok.motorček volnobehu možno ,že to pomože ;) a to čidlo teploty nas.vzduchu si dal kde daj neaké foto jak to vyzerá ;)
Uživatelský avatar
janodvt
Příspěvky: 190
Registrován: pon čer 05, 2006 15:10
Bydliště: Vranov nad Toplou

Re: Sportovy filter v lege

Příspěvek od janodvt »

sevaste. na spotrebu to vplyv nema ale rezonator isiel naspäť na svoje miesto, je to fakt o hluku. Jano krokovy a všetko mam čiste na to si davam pozor. ten rezonator ma vplyv na otačky aspoň podľa mňa.
Přílohy
01102011457.jpg
01102011457.jpg (138.49 KiB) Zobrazeno 3002 x
Daewoo Leganza 2.0 CDX (1998),
Daewoo Espero, 1.5 DOHC(1996),
Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Sportovy filter v lege

Příspěvek od HusarJan »

Vyzerá to dobre -i ešte prísun chlad. vzduchu by si mal vyriešit ;)
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovy filter v lege

Příspěvek od Petr S. »

Kolegové na http://www.riegger.cz/obchod/kategorie/1/filtry-k-n/ mají filtr za 500!!! Na odkazu je sice 1500,ale je v akci. Mám to potvrzené i od Richarda který tam pracuje. Pokud by měl zájem někdo ze Slovenska dovezu na sraz.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Uživatelský avatar
Patrick
Příspěvky: 262
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:21
Bydliště: Praha 4 - Modřany

Re: Sportovy filter v lege

Příspěvek od Patrick »

Nejjednodušším typem je výměnná vložka KN. Výhoda vzduchové výměnné vložky / filtru je v okamžitě a snadné výměně papírové vložky za rozměrově totožnou vložku KN. Nevýhodou je nižší výkon - na Internetu najdete řadu článků, kde si autoři nejsou jisti tím, zda nárůst výkonu zaznamenali. Důvodem nižšího výkonu je především v zachování továrního systému sání vzduchu - průměry hadic samy o sobě omezují přívod vzduchu a navíc jsou často vedeny tak, že je celý systém plastů ohříván od chladiče a bloku motoru - teplejší vzduch je "řidší" - motor tak dostává méně vzduchu než je optimální.

VIZ: http://www.motorspo.cz/kn-filtry/vzduchove-filtry.html

Myslíte, že výměna vzduchového filtru/vložky za tu sportovní, sníží výkon a je potřeba vylepšit nějak ten přísun vzduchu? Mám v Leganza tu KN vložku a nemyslím si že to nějak ubralo na výkonu..a jak je ten chobot na nasávání vzduchu, tak mám ho tam nechat nebo jej mám dát pryč z tama? díky.
Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“