Problém baterie...

Osvětlení, signalizace, audio, pojistky.

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
JamesS
Příspěvky: 45
Registrován: stř říj 14, 2009 12:04

Problém baterie...

Příspěvek od JamesS »

Zdravim,mám problém. Dneska ráno sem nastartoval a začla blikat kontrolka baterie,v manuálu je že je to úsporný režim(nebo tak nějak). Jel sem trasu cca 20km,motor sem vypnul. Potom sem zase nastartoval,a zase úspornej režim,ale s tim,že když zapnu v autě elekriku,tak se jakoby resetuje - hodiny 0:00 , vyjede cd z přehrávače... Ale přitom auto normálně startuje a nic nenasvědčuje tomu,že by baterka byla vybitá. 3x za sebou sem nastartoval a vypnul motor...
Ještě jedna změna,po vypnutí motoru se mi hned vypne rádio(a nejde zapnout jinak než otočením klíčku do 1. polohy) a osvětlení sem měl vždycky nastavený zapnutý a po vypnutí motoru se mi automat. vyplo a po zapnutí elekriky zase zaplo,ted se po vypnutí motoru nevypne a svítí dál. Jinak je to 1.6 LS+ . Jinak auto normálně jezdí a všechno za jízdy funguje,jen bliká ta kontrolka. Neví někdo co s tim,nebo co se stalo?
Chevrolet CRUZE 1.6 LS+ aka Chevíííík :-)
Reklama
 

Uživatelský avatar
xsoftx
Příspěvky: 335
Registrován: čtv lis 19, 2009 19:43
Bydliště: Praha

Re: Problém baterie...

Příspěvek od xsoftx »

JamesS píše:,v manuálu je že je to úsporný režim
To je nepříjemné u čerstvě zakoupeného auta.....zdá se, že ti nedobíjí baterka...hned bych s tím jel do servisu, dokud tam ještě dojedeš.
Napiš jak jsi dopadl. Hodně štěstí.
současnost: Chevrolet Cruze LT 2.0 VCDi
minulost: Hyundai SantaFe 2.4 AWD
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Problém baterie...

Příspěvek od Richard »

Já myslím, že se jedná o tak zv. převozní režim, ale proč jsi se do něj dostal, nevím :roll: Ten se vypne tak, že při startování a po rozběhnutí motoru necháš klíček v poloze jakobys startoval asi 15 sek. tedy nebát se a držet statečně startér dokud ta kontrolka baterky nezhasne........... Vím, že to zní šíleně ale opravdu je to tak.... a nic se autu nestane......fakt se neboj.....

Stejným způsobem se převozní režim i aktivuje takže je možné, že jsi držel startování dlouho..... tedy když "baterka" bliká je režim zapnut když nebliká vypnut....

Samozřejmě se aktivací toho převozního režimu změní nastavení a budeš si muset provést personifikaci (osobní nastavení) vozu znova :D
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3604
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém baterie...

Příspěvek od conpet »

Tak o tom jsem nikdy neslyšel, tak jsem zvědav jak to dopadne. U kterých aut se to už začlo používat ? A k čemu to vlastně je ?
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Problém baterie...

Příspěvek od Richard »

No z Chevroletů to má Cruze jako první...... a používá se to jako vlastně výchozí nastavení z fabriky, ten vůz už má značně širokou možnost úprav podle svého uvážení a tak je jistota, že se do auta než se dostane k zákazníkovi nikdo nebude hrabat a když i náhodou bude nic nezmění..... Cruze se základně programuje při předprodejním servisu..... (datum, čas, nějaká ta stanice v radiu) jinak můžeš upravovat skoro cokoli, jak se má chovat dálka, jestli má svítit, jak se má chovat parkovací senzor......
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
schnappi
Příspěvky: 49
Registrován: ned srp 02, 2009 10:43

Re: Problém baterie...

Příspěvek od schnappi »

Jedna se o chybu verze vozu prehraji vam cely sw.... ted sem tam byl kvuli dopisu a pri popisu co tomu je mi rikaly ze by se mohly objevit takove potize doporucuji navstivit servis.
Ford Focus 2001 , Silver , 1.8 TDDI (66kw)
Chevrolet Cruze 1.6LS+ MarBlue (83kw)
Mini Cooper JCW, Black-white , 1.6 (155kw)
JamesS
Příspěvky: 45
Registrován: stř říj 14, 2009 12:04

Re: Problém baterie...

Příspěvek od JamesS »

Tak byl to ten převozní režim,dík moc pánové... k dealerovi se mi moc nechtělo,protože jsem auto kupoval přez 150km od bydliště... jako skladové,za dobrou cenu...
Chevrolet CRUZE 1.6 LS+ aka Chevíííík :-)
Uživatelský avatar
xsoftx
Příspěvky: 335
Registrován: čtv lis 19, 2009 19:43
Bydliště: Praha

Re: Problém baterie...

Příspěvek od xsoftx »

JamesS píše:Tak byl to ten převozní režim
To je síla....člověk se stále učí.Startéru se tohle přepínaní určitě moc líbilo :lol:
současnost: Chevrolet Cruze LT 2.0 VCDi
minulost: Hyundai SantaFe 2.4 AWD
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Problém baterie...

Příspěvek od Richard »

Když bliká ta baterka, je to celkem jasné, ale když to dřív nedělalo (přepokládám) nějak se to tam muselo do toho režimu dostat, a to je ta záhada...... No možná to mohl způsobit nějaký pokles napětí atd. pokud to nebude dělat pravidelně, neřešil bych to..... ale pokud často určitě řešit v rámci záruky...
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
JamesS
Příspěvky: 45
Registrován: stř říj 14, 2009 12:04

Re: Problém baterie...

Příspěvek od JamesS »

To mě překvapilo,že startér se vůbec neprotáčel.. jakmile motor nastartoval,tak tam ten klíč můžu držet jak chci a startér se neprotáčí, nic... Když sem to auto startoval,jak se mi to stalo,tak sem možná tam ten klíč podržel dýl(člověk nad něčim přemejšlí...) ale 15s sem ho určitě nedržel,tak 3,max 4s ... Ale už to funguje,tak je to super.
Mimochodem sem zjistil,že se hodiny v autě laděj asi podle rádia... to je příjemná vlastnost.
Chevrolet CRUZE 1.6 LS+ aka Chevíííík :-)
Uživatelský avatar
xsoftx
Příspěvky: 335
Registrován: čtv lis 19, 2009 19:43
Bydliště: Praha

Re: Problém baterie...

Příspěvek od xsoftx »

JamesS píše:Mimochodem sem zjistil,že se hodiny v autě laděj asi podle rádia... to je příjemná vlastnost.
Pro tuto možnost je tam nastavení zapnout/vypnout ladění hodin podle RDS :) .... -i
současnost: Chevrolet Cruze LT 2.0 VCDi
minulost: Hyundai SantaFe 2.4 AWD
Uživatelský avatar
fatrc
Příspěvky: 196
Registrován: sob pro 11, 2010 11:38
Bydliště: Nitra

Re: Problém baterie...

Příspěvek od fatrc »

to iste som mal aj ja s Cruzom 1.6 base blikala kontrolka baterie a niekedy ako keby vynechaval motor v servise mi tiez vypli prevozny rezim ale u mna to bolo zapricinene tym ze bola od vyroby vadna bateria ale tu mi vymenili vramci zaruky od vtedy ziadny problem -i
Biely Cruze 1.6 LS PLUS
Uživatelský avatar
Scorpion.11
Příspěvky: 6266
Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
Bydliště: Městys Jedovnice

Re: Problém baterie...

Příspěvek od Scorpion.11 »

;) Tak jak to tu čtu se člověk u Cruze stále učí :lol: Za chvíli, aby na to člověk měl maturitu :PP:
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)

člen AVEO Fanclubu
Uživatelský avatar
mikikoti
Příspěvky: 273
Registrován: úte dub 07, 2009 13:09
Bydliště: Ludanice

Re: Problém baterie...

Příspěvek od mikikoti »

niektore vozy sa prepinaly do prevozneho rezimu preto lebo nejaka drobna sučiastka v spinacej skrinke sa zasekavala. Podla e-mailu co dostali autorizované servisy sa to riesi preprogramovanim (asi nejakej riadiacej jednotky) tak ze uz nebude mozne prepnut vozidlo do prepravneho režimu. Co som aspon ja zistil. Ale toto je platne iba do modeloveho roku 2010. 2011-stky to maju inak. Tam nestaci len drzat kluc aj po nastartovani.
Nexia 1,5 8V GLE + Cruze 1,8 LT
mikikoti@azet.sk
Kjub
Příspěvky: 1975
Registrován: ned kvě 16, 2010 16:50

Re: Problém baterie...

Příspěvek od Kjub »

Tak sa mi zda ze tie 1.6tky su ovela kazovejsie ako 1.8, alebo diesle. Dobre ze som nesiel do tej 1.6tky. S tym 15 sekundovym startovanim sa to tu riesilo uz minuly rok, uz neviem kde, ale myslim ze to bola tato ista zavada a myslim ze tiez to bola 1.6tka...Myslim ze to pretacanie zabralo, ale ako pise Mikikoti u modelov 2011 to asi neni take jednoduche-co nasere. -P
Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ
Odpovědět

Zpět na „Cruze - Elektronika“