Neustále po nejakých intervaloch sa mi rozsvietia tieto dve kontrolky (dni,tyzdne)... Myslel som najskor ze to bude dobijanim ale alternator som meral a dobija pekne cca 14v Cim mam viac otacok tak slabnu,nesvietia az tak velmi...
Hmmm neviem aj konektroy kablove som vsetky cistil aj nastriekal Wd spreja... Nemali ste niekto nieco podobne ?
Toto sa deje uz asi 3 roky A uz by som to chcel vyriesit konecne
Ja som takto jazdil rok, tiez mi preblikavali tie kontrolky a pritom alternator dobijal spravne...
Chybu som odhalil az tak ze, raz vecer som mal nastartovane a otvoril som kapotu. Poriadne som sa nahol k alternatoru a zbadal som ako preskakuju iskri na diodovom mostiku.. Po rozobrati a premerani alternatora bolo vsetko OK.. Poskladal som ho naspät a zas ten isty problem.. Po vymene za druhy alternator mam uz pokoj.....
To bol moj problem, som zvedavy ako budes na tom ty...
Hehe tak som sa bal ze budem sam Skusim dat novu kostru na motor priamo z baterky ako pisal JRD .. a mam aj dalsi alternator nachystany keby nieco V dohladnej dobe napisem co som zistil
Dnes rano som si na Teba spomenul Dark a sledoval som po tme alternator aj som pridaval na klapke a ziadne iskry z nikade
Dnes na vecer skusim ukostrit motor podla Jrd-ho a uvidim.. A pojdem si aj do garaze zobrat druhy alternator a po pripade ho aj vymenim ..
Dufam len ze to nebude nejaka kostra zaoxidovana,,musim aj to pozret,, lebo teraz uz obe tak napolovicu svietia aj dobijanie aj rucna brzda ... A furt cim viac otacok tak zhasinaju...
ja som mal nieco podobne, tiez to obcas preblikavalo, potom to svietilo furt. vybral som alternator, rozobral, vycistil, premeral (nic som nezistil), dal naspät. chvilu to bolo ok. potom to iste. volaky chytrak sem napisal ze treba nafukat gumy... ja som vymenil usmernovac a regler. bola tam nejaka nahodna chyba na polovodicoch. prejavilo sa to po dosiahnuti urcitej teploty. ale nie vzdy. neviem ci na diodach alebo regleri tak som vymenil oboje a odvtedy je pokoj. dobija tak ako ma 14,2-14,4V. teraz novy problem. ked uberem plyn, nico pod 2000 ot/min zasklbe. klapka vycistena, filtre tiez aj sviecky nove... rozobral som rozdelovac a aha... odpaleny stredny uhlik na hlave. vymenil som, vycistil co sa dalo a nic. vykaslal som sa na servisne nastavenie, a pokrutil rozdelovacom (cca -3-4st.) a problem je vyrieseny... ponaucenie: neverte servisom. vela nastaveni robia od oka aj ked na to maje pristroje. otazka je, ci s nimi vedia robit... co poroboli v znackovom servise predchadzajucemu majitelovi s brzdami ani nebudem rozoberat...
Pekne zdravím
Dnes som šiel z rodinou na menší výlet (asi 30 km za mesto Malý Rím ) tesne pred cieľom cesty mi začala preblikávať kontrolka ručky a batérie avšak po pár metroch pokoj . Pri návrate asi po 20 kilákoch znova ale tentokrát svietili stále a nakoniec akoby to bledlo lenže to odchádzala batéria až to zhaslo nadobro aj s motorom .Po polhodke som však auto nakopol a prikotúľal sa domov . Neváľa sa niekomu doma náhradný altík ?
Daewoo Nexia GL , 1,5, 8V , 1996 - Canterbury Green Metal.,imob. a nič viac
Radsej si daj zistit ci treba vymenit diodovy mostik alebo regulator.. Obidva stoja po 30 Eur... Vymenis a mas zas pokoj na dlho...
Ked kupis pouzity, moze sa ti stat coskoro to iste ako sa stalo mne... Alternatory na Nexiach odchadzaju veselo vzdy....