FOLIE
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Fero: fakt se na černý vykašli. Já je měl na Feldě. o couvání fakt nejde ale o křižovatky ! Neviděl jsem ani zboku jedoucí auta s potkávačkama ! Takže jsem přez zimu jezdil ve zmijovce se staženejma bočníma oknama ! Ale co, hlabvně že jsme hustý
Mně stály tenkrát bez atestu 3000 Kč i s instalůací. Do německa jsem se s nima v pohodě dostal. Nikdo nedržkoval, celníci akorát kynuli at pokračuju.

Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- T-PK
- Příspěvky: 501
- Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
K zatmaveným oknům bych něco řekl. Je rozdíl tónování a tónování pomocí fólií..
Na ukázku mam tady na Octavce tonovani pomoci folii.. (na předním okně je tonovane 25% a na zadním 75%)..
Pak mám tady na druhem obrazku Megana a ten ma (myslím) galvanicke pokovování 50% zrcadlost (u Ostravske firmy,kde toto tonovani bylo provadeno vystavuji certifikat pouze,pokud zrcadlost na oknech u řidiče a spolujezdce nepřekročí 50% (u dalších oken je to jedno,klidně si tam dejte 100%,ale potom to asi nebude vypadat moc dobre..).
Nevyhody folii: Je poměrně špatna viditelnost ven z auta (u těch 75% je v noci temer houby videt,takze to je celkem i dost nebezpečné a u těch 25% je to jenom lehčí přitmaveni dovnitř auta,takže to až tak neplní učel)
Vyhody folíí: Dají se případně strhnout, cena okolo 5000,-
Nevyhody galvanickeho: Nedají se strhnout, cena okolo 6000,-
Výhody galvanickeho: Daleko lepsí viditelnost z auta ven (50% zrcadlost všude je idealni), viditelnost dovnitř dost mala (zalezi na uhlu pohledu)
Takže pokud by to bylo na mě,certifikát na galvanicke dostanu,takže by s okny po evrope nemel byt snad problem..Takže vše hraje pro galvanicke,akorat trošku vice pošetřit,ale tech cca 1000,- nahoru už nebude tak šilené..
Berte galvanicke!
Octavka:

Megane:

Na ukázku mam tady na Octavce tonovani pomoci folii.. (na předním okně je tonovane 25% a na zadním 75%)..
Pak mám tady na druhem obrazku Megana a ten ma (myslím) galvanicke pokovování 50% zrcadlost (u Ostravske firmy,kde toto tonovani bylo provadeno vystavuji certifikat pouze,pokud zrcadlost na oknech u řidiče a spolujezdce nepřekročí 50% (u dalších oken je to jedno,klidně si tam dejte 100%,ale potom to asi nebude vypadat moc dobre..).
Nevyhody folii: Je poměrně špatna viditelnost ven z auta (u těch 75% je v noci temer houby videt,takze to je celkem i dost nebezpečné a u těch 25% je to jenom lehčí přitmaveni dovnitř auta,takže to až tak neplní učel)
Vyhody folíí: Dají se případně strhnout, cena okolo 5000,-
Nevyhody galvanickeho: Nedají se strhnout, cena okolo 6000,-
Výhody galvanickeho: Daleko lepsí viditelnost z auta ven (50% zrcadlost všude je idealni), viditelnost dovnitř dost mala (zalezi na uhlu pohledu)
Takže pokud by to bylo na mě,certifikát na galvanicke dostanu,takže by s okny po evrope nemel byt snad problem..Takže vše hraje pro galvanicke,akorat trošku vice pošetřit,ale tech cca 1000,- nahoru už nebude tak šilené..
Berte galvanicke!

Octavka:
Megane:
1,8 MPI r.v. 97, Ronal R38 195/50/15, rádio Clarion BD 359RGMP, 165mm koaxiální repro v předních dveřích..
No, fólie mám, som spokojný, aj keď s tou viditeľnosťou v noci je to fakt a to ich ešte nemám na predných...
To je o pokutu...
... doma by to ešte ušlo, ale chodím aj von...
A galvanické pokovovanie..
Vraj to má jednu nepríjemnú vlastnosť, nemá to rado otlačky od rúk, zle sa to potom čistí...
A to ja nerád čistím aj tie normálne
Ale nahodil som ich len kvôli teplu, nie kvôli tomu, aby nebolo vidieť dnu. O to mi nešlo...
To je o pokutu...
... doma by to ešte ušlo, ale chodím aj von...
A galvanické pokovovanie..
Vraj to má jednu nepríjemnú vlastnosť, nemá to rado otlačky od rúk, zle sa to potom čistí...
A to ja nerád čistím aj tie normálne



Ale nahodil som ich len kvôli teplu, nie kvôli tomu, aby nebolo vidieť dnu. O to mi nešlo...
T-PK píše:K zatmaveným oknům bych něco řekl. Je rozdíl tónování a tónování pomocí fólií..
Na ukázku mam tady na Octavce tonovani pomoci folii.. (na předním okně je tonovane 25% a na zadním 75%)..
Pak mám tady na druhem obrazku Megana a ten ma (myslím) galvanicke pokovování 50% zrcadlost (u Ostravske firmy,kde toto tonovani bylo provadeno vystavuji certifikat pouze,pokud zrcadlost na oknech u řidiče a spolujezdce nepřekročí 50% (u dalších oken je to jedno,klidně si tam dejte 100%,ale potom to asi nebude vypadat moc dobre..).
Nevyhody folii: Je poměrně špatna viditelnost ven z auta (u těch 75% je v noci temer houby videt,takze to je celkem i dost nebezpečné a u těch 25% je to jenom lehčí přitmaveni dovnitř auta,takže to až tak neplní učel)
Vyhody folíí: Dají se případně strhnout, cena okolo 5000,-
Nevyhody galvanickeho: Nedají se strhnout, cena okolo 6000,-
Výhody galvanickeho: Daleko lepsí viditelnost z auta ven (50% zrcadlost všude je idealni), viditelnost dovnitř dost mala (zalezi na uhlu pohledu)
Takže pokud by to bylo na mě,certifikát na galvanicke dostanu,takže by s okny po evrope nemel byt snad problem..Takže vše hraje pro galvanicke,akorat trošku vice pošetřit,ale tech cca 1000,- nahoru už nebude tak šilené..
Berte galvanicke!![]()
- T-PK
- Příspěvky: 501
- Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
S tím čištěném máš pravdu,ale pokud nejsi vyložené hovadko a nematlaš na okna a pěkně si počkaš až rozmrznou,tak nemas problem..A folii kdyz nahodou prejedes nejakou necistotou nebo tak,tak ji muzes jednoduse poskrabat.. 

1,8 MPI r.v. 97, Ronal R38 195/50/15, rádio Clarion BD 359RGMP, 165mm koaxiální repro v předních dveřích..
- T-PK
- Příspěvky: 501
- Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
To je otázka názoru,ale couvat v noci se 75% foliema je jet jako s šátkem kolem očí...A i vzhledově je opravdu hezčí a lepší to pokovení (teda podle mě,ať se nehádáme..)Andy píše:folie su krajsie![]()

1,8 MPI r.v. 97, Ronal R38 195/50/15, rádio Clarion BD 359RGMP, 165mm koaxiální repro v předních dveřích..
No, tak díky za to "hoviadko"´
ale tam, kde mám teda tie fólie a mal by som tam teda ten pokovený povrch, obvykle nesedávam a počas jazdy väčšinou pasažierov nekontrolujem
A či máš pokovené, alebo fólie v predu, nič Ti nepomôže ak sa do toho obuje nejaký "dobrák" poliš (napr. Rakušák)...
Lebo v predu potrebuješ mať extra povolenie, alebo "povolenie" a keď ho nemáš nemôžeš ísť tuším cez 25% zníženie a to je na Espere už od výrobcu...
A fólie sa mi páčia viac, ale mne v tomto prípade ide iba o tepeľnú "pohodu" a to legálne v predu neporiešim a klíma to rieši len čiastočne, aj keď je to lepšie, ako klincom do oka
No, a už som videl škrabance aj na pokovených...
Ale vďaka bohu, každý si môže vybrať to, čo sa mu viac páči!


A či máš pokovené, alebo fólie v predu, nič Ti nepomôže ak sa do toho obuje nejaký "dobrák" poliš (napr. Rakušák)...
Lebo v predu potrebuješ mať extra povolenie, alebo "povolenie" a keď ho nemáš nemôžeš ísť tuším cez 25% zníženie a to je na Espere už od výrobcu...
A fólie sa mi páčia viac, ale mne v tomto prípade ide iba o tepeľnú "pohodu" a to legálne v predu neporiešim a klíma to rieši len čiastočne, aj keď je to lepšie, ako klincom do oka



No, a už som videl škrabance aj na pokovených...
Ale vďaka bohu, každý si môže vybrať to, čo sa mu viac páči!



T-PK píše:S tím čištěném máš pravdu,ale pokud nejsi vyložené hovadko a nematlaš na okna a pěkně si počkaš až rozmrznou,tak nemas problem..A folii kdyz nahodou prejedes nejakou necistotou nebo tak,tak ji muzes jednoduse poskrabat..
- T-PK
- Příspěvky: 501
- Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
Mno,co vím,tak u oken řidiče a spolujezdce se vystavuje certifikat,pokud nepřekročí zrcadleni 50%..Že prý v EU nemohou nastat žádné komplikace,ale JINY KRAJ JINY MRAVRoSta píše:No, tak díky za to "hoviadko"´ale tam, kde mám teda tie fólie a mal by som tam teda ten pokovený povrch, obvykle nesedávam a počas jazdy väčšinou pasažierov nekontrolujem
![]()
A či máš pokovené, alebo fólie v predu, nič Ti nepomôže ak sa do toho obuje nejaký "dobrák" poliš (napr. Rakušák)...
Lebo v predu potrebuješ mať extra povolenie, alebo "povolenie" a keď ho nemáš nemôžeš ísť tuším cez 25% zníženie a to je na Espere už od výrobcu...
A fólie sa mi páčia viac, ale mne v tomto prípade ide iba o tepeľnú "pohodu" a to legálne v predu neporiešim a klíma to rieši len čiastočne, aj keď je to lepšie, ako klincom do oka![]()
![]()
![]()
No, a už som videl škrabance aj na pokovených...
Ale vďaka bohu, každý si môže vybrať to, čo sa mu viac páči!![]()
![]()
![]()
T-PK píše:S tím čištěném máš pravdu,ale pokud nejsi vyložené hovadko a nematlaš na okna a pěkně si počkaš až rozmrznou,tak nemas problem..A folii kdyz nahodou prejedes nejakou necistotou nebo tak,tak ji muzes jednoduse poskrabat..

1,8 MPI r.v. 97, Ronal R38 195/50/15, rádio Clarion BD 359RGMP, 165mm koaxiální repro v předních dveřích..