Ahoj Všem, tak co jsem vyměnil před 14 dny manžetzy poloosy, tak už Tico opět zlobí. Při brzdění auta a skoro zastavení se z pravé strany vozu ozývají praskavé zvuky, je-li kotouč studený je praskání tišší, čím více brzdím, tím je praskání hlasitější. Desitčky jsou rok staré, kotouče čisté, tak opravdu netuším. Klouby jsou tam ještě původní, mají asi 93 tisíc a je pravda, že už nejsou 100%, ale měly by snad ještě něco vydržet. Tak opravdu nevím, čím to může být. Děkuji za rady.
hele já měnilk kotouče a najednou m ito taky začalo praskat v zatáčkách a mysleli sme s kámošem že to je prasklej tlumič tak sme ho vyměnili... a praskalo to pořád tak sem koupil new kloub bylo to cca dva dny dobrý a pak zase . .tak sem vzal i ložiskaa pořád tak nakonec sem na to sral a jezdi ls ním.. a pak asi po měsíci u kámoše sem to znova rozebral a složil a bylo to v pohodě.-.. a od tý doby nic a to ty zatáčky docela řežu!
Taky mě to začalo při dobržďování křupat, když jsou brzdy zahřáté, tak víc... Po čem mám tedy jít, ať nelaboruju? Klouby jsou zánovní, praskání jde z pravé strany...
Díky za každý postřeh nebo radu.
Tak si odpovím sám
Vyřešeno. Rozebral jsem přední brzdy, očistil, promazal měděnou, složil, a je to OK
Díky za radu Palikxovi
Nebudou desticky mit vice volnosti nez by meli mit?
Na 200SX foru jsem myslim zahlidnul neco podobneho.
Zpusobovali to desticky. Jejich vystupky pro presne ulozeni byli o par mm mensi. Takze desticky byli volnejsi a ramusili.
nene tady jsou orezle a ta rez vrze.po ocisteni a namazani to vetsinou prejde.pokud nejsou zrezle i valecky
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Mně to pak časem přestalo, myslim, že se destičky trochu sjely a pak to bylo O.k.. Každopádně jsem ale měnil i kov, ve kterém jsou destičky usazené, už byl zrezlý. Kotouče jsou taky nové, teˇuž mám klid 15 tis km.