Problém se zkopírovaným klíčem k Nexii

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Damek
Příspěvky: 876
Registrován: pát srp 06, 2004 15:31

Příspěvek od Damek »

O akom cipe sa to tu bavime? Nieco ine ako imobilizer? Lebo neviem o tom, ze by u nas predavane nexie mali imobilizer v kluci, jedine ak dovoz
Reklama
 

Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr S. »

Vozidla vyrobená 97> jsou v základu vybavena imobilizerem.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Uživatelský avatar
michal.sk
Příspěvky: 110
Registrován: sob led 24, 2009 08:16
Bydliště: Bratislava

Re: Problém se zkopírovaným klíčem k Nexii

Příspěvek od michal.sk »

chcel by som mat vase problemy :mrgreen: k tomu imob. nie je tam klasicke zapojenie, v tom zmysle, ze ma 3 silove vystupy a cez relatka su riadene napr. pal. cerpadlo, zapalovanie, starter, a pod. to by sa dalo jednoducho vycvakat, droty spojit napevno, a je to. nexka ma v spinacke vstavanu cievku, ta pri otoceni kluca vysle signal, v kluci je cip, ten sa indukciou zobudi, precita kod z tej cievky, posle naspat odpoved (zakodovanu), cievka ju zachyti (teraz pracuje ako antena), posle do RJ imobilizeru, ta ju nasledne vyhodnoti, cez jeden jediny signalovy vodic posle info (samozrejme kodovanu, ale mozno by sa to dalo precitat na osciloskope) do riad. jednotky motora, a ta potom povoli start. vcelku jednoduche, nie? :roll: takze ak to chces obist musis RJimo odpojit, RJmot resetnut, nanovo naprogramovat, a v novom programe jej vlastne vysvetlit, ze imobilizer nemala, a ze ani nevie co to je, a potom nebude cakat od neho ziadnu odpoved. alebo ju celu vymenit za starsiu do prelomu rokov 95 a 96. vtedy zacali montovat imo. a co sa tyka klucov, tak kopiu bez imo ti spravia hocikde, bez vypytovania. ved ja mozem mat kopiu povedzme pre babku ked sa chce schovat do auta alebo pre deti aby nieco dali do kufra...... a ked sa taky kluc strati nebude to tragedia. ak ho niekto najde aj tak s nim nenastartuje. a vymena obycajnych dverovych zamkov je lacnejsia
škoda 105
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se zkopírovaným klíčem k Nexii

Příspěvek od palikx »

krasne jsi to vysvetlil
jen tak mimochodem original klice s cipem stoji kolem 500 a kodovani plus minus 200.takze mate origo klic se znakem a jeste levnejsi nez z hornbachu.
ale to jen mezi reci.
odpojit to jde opravdu jen pres prepsani epromky (programovatelne pameti)v jednotce.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
michal.sk
Příspěvky: 110
Registrován: sob led 24, 2009 08:16
Bydliště: Bratislava

Re: Problém se zkopírovaným klíčem k Nexii

Příspěvek od michal.sk »

dik, snazil som sa tak aby to pochopili aj ti "jednoduchsi" :oops: :oops: :oops: :oops:
škoda 105
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“