Jo tak proto mají některý vaše auta jen jednu nálepku na značce já na to koukal a řikám si tenhle má dvě známky tenhle jednu a neviděl sem rozdíl protože to byly starší auta . Jinak jak Pajda tak Dano mají pravdu s tím katem . Tico má pouze napsaný že má plnit S2 a bylo to kvůli tomu že jich měli moc na skladě tak aby je vůbec mohli prodat tak jim to někdo potvrdil a dneska když přijedeš na emise s Ticem a dělá to nějakej technik co ty auta nezná tak tě většinou vyhodí protože jen málo Tic má hodnoty odpovídající normámRadoslav Hološka píše:Pravdu maju kolegovia Dano aj Pajda. Neriadeny katalyzator a na Slovensku aj povinnost absolvovat emisnu kontrolu ako jedine vozidla s katalyzatorom maju asi iba Daewoo Tico a TAZ-1500 (znama pod nazvom tisicdvestotrojka). Vsetky ostatne auta s kat ho maju riadeny a nemusia chodit na emisie. Myslim ze u ceskych kolegov su emisne kontroly povinne na vsetky auta uz od ich kupy,vsak? Na slovensku sa STK robi po styroch rokoch od prvheho prihlasenia do evidencie a v Cechach od nova,mam pravdu?
Vyhazov z technické
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
technická
Já jsem byl na technický ted v patek a moje NESSI prošla s hvězdičkou.
Na emisích o ní ani nevěděli a divili se jakto že má tak nízký limit
Nechal jsem tam laděný výfuk i kola 195-13 a ještě sjetý z prostředku.
A BEZ ÚPLATKU.A to jsem ji málem prodal ,NIKDY, jedině vyměním za LACETI
Na emisích o ní ani nevěděli a divili se jakto že má tak nízký limit
Nechal jsem tam laděný výfuk i kola 195-13 a ještě sjetý z prostředku.
A BEZ ÚPLATKU.A to jsem ji málem prodal ,NIKDY, jedině vyměním za LACETI
ŘEZNÍK
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Petre,ja som zasa pocul,ze Tico ma take obrovske rezervy v emisiach,ze prejde bez problemov kazde. Papiere,resp. hodnoty od vyrobcu Daewoo su na Tico take vysoko pripustne,ze by preslo emisie aj bez katalyzatora.petrm píše:Jo tak proto mají některý vaše auta jen jednu nálepku na značce já na to koukal a řikám si tenhle má dvě známky tenhle jednu a neviděl sem rozdíl protože to byly starší auta . Jinak jak Pajda tak Dano mají pravdu s tím katem . Tico má pouze napsaný že má plnit S2 a bylo to kvůli tomu že jich měli moc na skladě tak aby je vůbec mohli prodat tak jim to někdo potvrdil a dneska když přijedeš na emise s Ticem a dělá to nějakej technik co ty auta nezná tak tě většinou vyhodí protože jen málo Tic má hodnoty odpovídající normámRadoslav Hološka píše:Pravdu maju kolegovia Dano aj Pajda. Neriadeny katalyzator a na Slovensku aj povinnost absolvovat emisnu kontrolu ako jedine vozidla s katalyzatorom maju asi iba Daewoo Tico a TAZ-1500 (znama pod nazvom tisicdvestotrojka). Vsetky ostatne auta s kat ho maju riadeny a nemusia chodit na emisie. Myslim ze u ceskych kolegov su emisne kontroly povinne na vsetky auta uz od ich kupy,vsak? Na slovensku sa STK robi po styroch rokoch od prvheho prihlasenia do evidencie a v Cechach od nova,mam pravdu?
Vyhazov z technické
Strávil jsem neděli pod autem. Spodní závěsy mají skutečně lehounkou vůli, ale že kuláky na řídící tyči jsou vytřískaný na kaši to už pan technik jaksi přehlédl. Čeká mne tedy výměna, vyhodím i spodní závěsy - mám kliku, jsou šroubované - ať je u rodinného krbu klid, jen nevím jak ten kulák ze závěsu dostanu dolu, na rozehnání palicí tam teda moc místa neni .....
Pravý kotouč někdo už stáčel, nepochopím jeho odvahu, byl to papír, ale měl jsem druhý a tak spolu s novými destičkami by byl předek hotov. Jen jsem nepochopil při svém vzdělání, jak se na přední nápravě mažou ložiska, prosím o radu.
Na zadním kole jsem ložiska namazal, podařilo se mi i stáhnout buben - bože netrestej, lidi, už to někdo viděl co je ve vnitř? Tolik pružinek v jednom kole, to je tedy síla. Samozřejmně jsem si to nenakreslil a tak jsem zvědav jak to dám dohromady. Pro zajímavost - kolo brzdilo méně a není divu, úplně utržené obložení na jedné pakně, nepochopím jak to že se to neseklo ...... Žena je holt klikařka.
Tak že ať víte jak jak na tom auto může být. No aje jedna po půlnoci, jdu spát a nechám si zdát o pružinkách v Nexii mé vlastní ženy ..... radši ne, nemám rád horory, děsem bych neusnul !!!!!!!! Fuj tajbl hnus fialovej !![/b]
Pravý kotouč někdo už stáčel, nepochopím jeho odvahu, byl to papír, ale měl jsem druhý a tak spolu s novými destičkami by byl předek hotov. Jen jsem nepochopil při svém vzdělání, jak se na přední nápravě mažou ložiska, prosím o radu.
Na zadním kole jsem ložiska namazal, podařilo se mi i stáhnout buben - bože netrestej, lidi, už to někdo viděl co je ve vnitř? Tolik pružinek v jednom kole, to je tedy síla. Samozřejmně jsem si to nenakreslil a tak jsem zvědav jak to dám dohromady. Pro zajímavost - kolo brzdilo méně a není divu, úplně utržené obložení na jedné pakně, nepochopím jak to že se to neseklo ...... Žena je holt klikařka.
Tak že ať víte jak jak na tom auto může být. No aje jedna po půlnoci, jdu spát a nechám si zdát o pružinkách v Nexii mé vlastní ženy ..... radši ne, nemám rád horory, děsem bych neusnul !!!!!!!! Fuj tajbl hnus fialovej !![/b]
- Dáša Olomouc
- Příspěvky: 107
- Registrován: stř bře 17, 2004 10:26
- Bydliště: Tršice-Vacanovice (Olomouc)
Tie pruziny v zadnych kolesach su nieco hrozne To ked clovek vidi prvy krat, tak sa len chyti za hlavu. Na prvy krat som to ani dobre nezlozil. Musel som si vytlacit vykres zostavy, ale nastastie som nerozbabral obidva bubny naraz, takze sa to dalo napravit porovnanim. Je tam spina a hrdza. Nechapem ako to moze este fungovat. Chcelo by to aspom vyfukat stlacenym vdzduchom. Pri nasadzovani bubna treba presne nastavit ten excenter. To je ta tycka, ktora funguje ako samonastavovac rozstupu pakni. Je na nej taka zubata matica, do ktorej zabrda taky maly kusok plechu a vzdy ju pootoci o asi pol otacky. Ked sa obdere oblozenie aby sa zvacsil rozstup pakni a vykompenzoval zodraty material, dojde k automatickemu pootoceniu matice a brzda sa tym dosteluje. To treba pred zlozenim urobit prstom od oka ak sa s tym hybalo.
Do čepu ne (do závitu taky ne), ale on je uložen v oku v konusu a pokud není stahovák dá se demontovat úderem kladiva na to oko (33), ale musíš mít na oku z druhý strany přiloženou např. palici a pak do toho proti palici řachnout a většinou čep vyskočí (nenechávat tam prsty!!!!!) Tohle je nouzovka, stahovák je bepečnější a pohodlnější.Pepe píše:Jirí, Jiří
do čepu se pokud možno nemlátí
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Jasně spodní čep ramene se takhle dá udělat a pak jen nějakou pákou stáhnout rameno dolu a vytáhnout čep ven z ramene . Bohužel kulové čepy řízení většinou nejdou takhle odrazit kvůli konstrukci vzpěry tlumiče protože jak je tam ta hrana tak se ta energie té rány nedostane na to správné místo aby čep vyskočil jestli máš doma velkou palici můžeš skusit normálně maximální silou praštit odspodu do závitu , nech si na něm natočenou matici přesně srovnanou s hranou závitu , v případě že to neodskočí jedině stahovák . Přední ložiska se nijak nemažou a ty pružinky jsou v poho když se koukneš tak tam pořádně ani jinak nasadit nejdou a to si měl opravdu štěstí že se ti to někde nekouslo . Jinak to seřizování jak ho tu popisuje Dano je ideální stav ale ještě sem neviděl auto s tímhle systémem aby fungovalo tak jak má a nemám na mysli jen Daewoo . Než nasadíš zpátky buben tak je na něm ze zadu hrana v místě kde nejsou pakny a tu je potřeba obrousit a při nasazování bubnu jak píše Dano nastavit pakny tak aby lehce při otáčení kolem šustily nasadiš buben a poklepeš ho kladivem aby si sedly pakny do kruhu a sundáš zase buben a pootočíš tím ozubením abys je roztáhl od sebe a zase nasadíš buben a poklepeš do té doby dokud půjdou ty pakny přitahovat ale nebrzdily a to je potřeba udělat u obou kol
A Petr potvrdil známou věc, že čím lepší mechanik tím větší kladivo!petrm píše:Jasně spodní čep ramene se takhle dá udělat a pak jen nějakou pákou stáhnout rameno dolu a vytáhnout čep ven z ramene . Bohužel kulové čepy řízení většinou nejdou takhle odrazit kvůli konstrukci vzpěry tlumiče protože jak je tam ta hrana tak se ta energie té rány nedostane na to správné místo aby čep vyskočil jestli máš doma velkou palici můžeš skusit normálně maximální silou praštit odspodu do závitu , nech si na něm natočenou matici přesně srovnanou s hranou závitu , v případě že to neodskočí jedině stahovák .
Fakt jsem kvůli tomu, co jsem napsal, nestudoval zavěšení ev. místo možného úderu u Nexie (kterou ani nemám), je to běžná praxe, úderem proti těžší palici na oko uvolnit čep který je uložen v konusu. Jak jsem napsal měl jsem kdysi i Pontiac Le Mans (Daewoo racer pro Ameriku) a fakt nevím , jestli je místo na mnou popisované vyražení čepu řízení. Jedno ale vím skoro jistě, na výstavě aut jsem studoval Opel Astra (I. generace) a zespoda jsem nezaznamenal oproti Kadetu (Daewoo Le Mans) žádný viditelný rozdíl. Nemluvím samozřejmě o rochodu, geometrii atd. který se můžou o pár mm. lišit.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Jo o to jde Nexie a Racer včetně Le manse i mého Lanopse má tak špatně tvarované oko v kterém je chycený kulový čep že ránou kladivem ho většinou (neříkám že nikdy ) nevyrazíš a nejde o to že by tam nebylo na ránu místo jde o to že tam není jakoby plný materiál a celá ta plocha se začne bortit jinak samozřejmě jakmile je tam kus pořádného matroše tak stačí párkrát pořádně řachnout kladivem a je to venku