ad 1.: rano, ale aj v priebehu dna mi motor pri studenom starte poprdkava aj v lete aj v zime), ak ho necham na mieste tak cca 2-4 minuty potom sa to vsetko ukludni a us ide pekne
ad 2.: niekedy sa mi stane ze pri brzdeni mi prudko padnu otacky, kde by mohla byt pricina?
vopred dakujem za vase odpovede a pomoc
Může to být výfukem (to prdlání) on se netěsný výfuk projeví vždy víc při studeném motoru (jde tam víc paliva = větší tlak výf. plynů). Po ohřátí už to žere míň. Zkoukni vlnovec výfuku, tam může být problém.
S tím brzděním nevím, jestli není něco s posilovačem, a tím že bere podtlak, má motor potíže se s tím vyrovnat, ale tohle fakt jen střílím od boku..... Třeba se ozve JRD a uvede mou úvahu na správnou míru
Diky Richard skusim sa na to pozret len mi nejde do hlavy preco ked by bol problem s vyfukom by sa to prenasalo na otacky, sry ale mozno som lama este je to len moje prve auto a mam ho rok, predtym som mal zavodne firemne
Tiež mám s tým "poprdkávaním" skusenosť že buď tesnenie na výfukovom kolene,alebo labutia pieseň výfuku - začiatok jeho konca,nejaké mikrotrhliny
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
no takze sa to podarilo vyriesit, aspon teda myslim lebo teraz to nerobi generalka splynovaca, popukane membrany a tak mi prepustalo plyn a motor ked startovat tak mal bohatu zmes, teda preto to robilo