Klepání motoru-odtah

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
Hanzy
Příspěvky: 7197
Registrován: ned led 21, 2007 13:16
Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice

Příspěvek od Hanzy »

Ivoš píše:Jirko, dneska už to nedělalo, ale když jsem prošel pár témat, tak si taky myslím, že je to olej ;)
Vymenit olej a uvidis...vidis i Jirka reznik je profik do aut a hned to rozlustil... :D
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Reklama
 

Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Příspěvek od Pavel Beneš »

Tak to já mám zase story - nechal jsem si dělat gufera ventilů, protože to začalo neúměrně papat olej..Dal jsem to do servisu a vyplázl za opravu 3000,- (Udělal bych si to sám, kdybych měl kde a hlavně čas. A stálo by mě to kapet míň :lol: )
Hned na to jsem jel moravu a z5 (1000 km) a to jen na čtvrt plynu (víc nešlo, začal se dusit) a ještě na tři hrnce.. No nasr.. jak sršeň na mucholapce. Chlapík, jindy šikovnej, mi nedotáhl svíčky a nezastrčil kabely na svíčky, jeden byl dokonce volně položenej na víku..... 1000km!!!
Teď už vím, že si budu vždycky všechno dělat sám, aspoň vím, komu nafackovat... ;)
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Uživatelský avatar
cobyll
Příspěvky: 266
Registrován: čtv kvě 31, 2007 05:15
Bydliště: Wallachia Kingdom (Velká Lhota)

Příspěvek od cobyll »

taky znám takového "mechanika" který dělá svou práci stylem "dodělej doma". ten mi pro změnu ještě na starém autě zapoměl připojit alternátor a protože mi z nějakého důvodu nesvítila ani kontrolka dobíjení,tak jsem na to přišel až druhý den,když jsem chtěl odjet do práce. Naštěstí jsem to našel a v garáži byla druhá baterka...
EX"PLAVÁČEK" Daevoo Nubira I wagon 2,0 16V CDX 1997 - utopeno při povodni,
pak Renault Scenic 2,0 - zemřel mrazem,
teď návrat Chevrolet Nubira SX wagon 1,6/16V "Černoušek"
Cobyll (čti jednoduše "Kobyl") Valmez ID 2933
kitt2002
Příspěvky: 209
Registrován: pon dub 18, 2005 23:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kitt2002 »

Tak sme to se znamym rozebrali a nestacili se divit. Sundali sme horni dve vacky a mezi ozubenym kolem druhe vacky a blokem motoru je jakysi sroub drzici nejakej plech, ten byl samozrejme vytocenej a skrtal z vnitrni strany o ozubene kolo vacky. Ta ma samozrejme vybery, takze kdyby se dostal do toho vyberu, tak se to kousne... Ale to nebyl ten muj problem...

Sundali sme vanu, jen tak mimochodem, pri vyndavani vany se musi odsroubovat poloosa od prevodovky, jinak se nesunda...Sundali sme klec klikovky a nasledne saly.....Foto sem snad vpoho nahraju...Byl povolenej sroub na prvni ojnici a vylagrovalo to salu. Prestalo to pak mazat a dalsi jsou taky chycene. Ale to prvni oblozeni je totalne kaput. Jinak to uz muselo bejt nacaty peknejch par tisic km. Klikovka je celkem ok, nastesti....takze objednaval saly komplet, potom rozvodovej remen, ma 45000km a vsechny mozny tesneni a naplne...

Hydrostely vpoho, ventily taky, vacky taky ok, kompesni tlak taky na vsech stejnej, takze vrsek je ok. Az na ten spodek

Omluvte kvalitu, foceno mobilem

http://www.ukazto.com/?img=2594088,IMG142.jpg
http://www.ukazto.com/?img=2594087,IMG138.jpg
http://www.ukazto.com/?img=2594086,IMG139.jpg
http://www.ukazto.com/?img=2594085,IMG140.jpg
http://www.ukazto.com/?img=2594084,IMG141.jpg
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

kitt2002 píše: Sundali sme vanu, jen tak mimochodem, pri vyndavani vany se musi odsroubovat poloosa od prevodovky, jinak se nesunda...Sundali sme klec klikovky a nasledne saly.....Foto sem snad vpoho nahraju...Byl povolenej sroub na prvni ojnici a vylagrovalo to salu. Prestalo to pak mazat a dalsi jsou taky chycene. Ale to prvni oblozeni je totalne kaput. Jinak to uz muselo bejt nacaty peknejch par tisic km. Klikovka je celkem ok, nastesti....takze objednaval saly komplet, potom rozvodovej remen, ma 45000km a vsechny mozny tesneni a naplne...
Hustý.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
kitt2002
Příspěvky: 209
Registrován: pon dub 18, 2005 23:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kitt2002 »

Takova otazecka.. kudy se leje potom do prevodovky olej?
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

Až mě z toho zamrazilo! Pokud to vydržela klika, tak to je malý zázrak!!! :roll:
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Kitte někde se to tu řešilo v souvislosti s výměnou, či nevýměnou náplně ( Daewoo píše ´že se olej v převodovce nemění...... mrkni se přes hledat....
Mám takový pocit, že nemá přímo plnící otvor, ale nějaká díra tam je.... :lol:

A našel jsem to tady: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php ... ov%FD+olej
a tady: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php ... ov%FD+olej
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no koukam stary znamy motror 2,0.to znam.
ale pokud je v tomto stavu lagr tak klikovka temer urcite neni v poradku a nebo ne tak aby vydrzela dalsich 100 tis km.ale delej jak uznas za vhodne.
to ze se musi u 2,0 motoru povolit domecek poloosy vim vzdy jsme pak ubrousili vanu aby to slo priste sendat snadneni.nove modely ji ubrousenou uz maji z vyroby.
olej se tam leje horem pres odvzdusnovaci sroub na razeni.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

palikx píše:no koukam stary znamy motror 2,0.to znam.
ale pokud je v tomto stavu lagr tak klikovka temer urcite neni v poradku a nebo ne tak aby vydrzela dalsich 100 tis km.ale delej jak uznas za vhodne.
to ze se musi u 2,0 motoru povolit domecek poloosy vim vzdy jsme pak ubrousili vanu aby to slo priste sendat snadneni.nove modely ji ubrousenou uz maji z vyroby.
olej se tam leje horem pres odvzdusnovaci sroub na razeni.
Haahaa, taky jsem si rikal : a tech penez :)
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
kitt2002
Příspěvky: 209
Registrován: pon dub 18, 2005 23:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kitt2002 »

no ona nevypada tak zle, zadny ryhy na ni nejsou, je pravda, ze taky jako nova neni. Vyndat klikovku sem koukal, ze nebude az takova sranda, jak sem si myslel...Lehce ji vezmu 1200 smirglem, ale opravte me, jestli rikam kravinu.

Rikaz , ze je to klasika 2litru? Takhle brzo, ze de do kelu klikovka, to se mi moc nezda..nekdo se v tom musel hrabat

Odvzdusnovak najdu kde?
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Odvzdušnovák je zvrchu na převodovce , ale jde to i kontrolním šroubem z boku.
K té klikovce , jde hlavně o ovalitu , která tam jistě bude , když už to máš rozhozený , určitě bych nechal přebrousit .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
jindrys
Příspěvky: 59
Registrován: ned pro 16, 2007 17:29
Bydliště: Jirkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jindrys »

Ty šály sou teda hustý,já bych rači ještě skouknul čepy na pístech jestli nedostaly klepanou,vůle tam nato uš určitě byla ;)
Daewoo Nubira 1,6 16v kombi stříbrná metal rv.1998
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no uprime je to urcite 3 motor ktery takhle vidim a to bez zjevnych pricin.proste jezdi a najednou je po nem.(ale neni to vysada jen techto motoru)priznam se ale ze vetsinou je to zpusobeno tim ze v tom motoru nekdy nebyl olej nebo ho tam bylo mene a proste se to chytlo.obvykle staci jen treba 2-3 vteriny pokud je motor v tahu a nebo proste konstatntne slabsi mazaci tlak.
kazdopadne zmerit ovalitu a presne prumer.jsou dany nejake tolerance a mozne je vsecko.ovsem vuli to uz mit bude.
klikovku na aute nevyndas.nebo jen v pripade ze vyndas prevodovku.
olej do prevodovky kontrolnim otvorem nenalejes jelikoz hladina je spravne tesne nad timto sroubem.
takze nalit ue shora -domecek razeni a sroub na 17 klic s cernou cepickou.pri pohledu na prevodovku ho nemuzes minout.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“