Jeste jedna vec, porad to topeni neni nic moc, ale kdyz se motor ohreje na pracovni teplotu a ujedu jeste nakejch 5 km, tak topeni topi i pri volnobehu... Alespon neco
P.S.: Hledam nekoho, kdo je z Plzne nebo okoli k probrani zkusenosti s Nubi. Jestli se tu nekdo najde, tak at mi posle SZ
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
to me dela taky.proste to je pricpany.
do plzne nekdy urcite pojedu na vylet tak se treba na jare sejdem.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Má nová Núba topí stejně tak blbě, jak se tady píše. V servise na to nepřišli, prý nový radiátor, ale nechci, aby mě hned skásli o nějakou 5ku jen tak na zkoušku. Další mechanik říkal to stejné, s těsněním pod hlavou... to by se mi nelíbilo.
Až dnes... zkoušel jsem dle Palixe chytit na chladič, byl studený, jinak všechny hadice horké, i ta k radiátoru...prohmatávám jí, a najednou vystříklo několik vlásečnicových pramínků chladící kapaliny... a byl jsem doma. Po tvevření vyrovnávací nádobky to jen syklo, zabublalo, tak jsem ji nedotahoval. Topilo to jako šlak, vařící vzduch, takže se mi potvrdilo, že radiátor to nebude, ale zavdušněný systém, je jen otázka, jestli to bude těma zpuchřelýma hadičkama, nebo ještě něco víc.
Hergot chlapi to jsem tady jedinej komu topí obě auta tak, že je tam za nějakou dobu pomalu na trenky??? No to je mazec....u Sedana je tam vedro k zalknutí tak za 20 minut nejdéle a u Kombika tak za 25 minut....s topením jsme nikdy nehýbali,nenastavovali,neproplachovali......asi štěstí....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Takže hadičky k radiátoru vyměněné, čekal jsem skoro 14 dní, než je z Daewoo poslali. Cena 2ks hadičky i s prací a novou chladící kapalinou 950,- Kč. Zatím to topí, sice ne trenýrkovým stylem, ale dá se. Hlavně, že to už nestříká z hadiček, protože když jsem někam jel a auto se zahřálo, bylo při vystupování cítit , že se vypařovala chladící směs. Takový ten kanálový puch.
Akorát se mi ještě nezdá, že je třeba ujet 5 km, než se ukazatel teploty vůbec probudí, pak vystřelí nahoru a ukazuje cca 3mm od poloviny.
Hlavně, že to jezdí, mě je jedno, čím si vezu zadek. Ale ženě Nůba vyloženě sedla do ruky. Kam běžně chodila pěšky, jede autem.
Mne ten termostat fungoval, ale aj tak som ho vymenil. A zistil som, že mám vlhú pravú stranu chladiča, tak som tam nasypal trochu prášku na utesnenie a zatiaľ sa zdá žr je to OK, vlhkosť zmizla a kúri to v pohode...
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008