Lacetti SW - první dojmy po necelých 400 km

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Rastos
Příspěvky: 449
Registrován: pát dub 07, 2006 15:27
Bydliště: Sk

Příspěvek od Rastos »

Myslim ze v negativach su to moc silne slova. Ktore auto podobnej kategorie ma vyznamne lepsi vyhlad? Tam fyzika proste nepusti. Moja niekdajsia Lada 1200 mala lepsi vyhlad ako Lacetti, ale tuhost stlpikov je neporovnatelna. Radenie je ine ako moze byt niekto zvyknuty z inych znaciek, kupodivu mne osobne nevadi (ani viacerym inym), nemam dovod vyznamnejsie sa nim zaoberat - jednoducho ho pri jazde ani neregistrujem a nijako ma neobtazuje. A kufor - ten si predsa pozriem pri kupe a ak mi velkost nestaci, siahnem po vacsom aute.
Ja osobne by som si tiez nove Lacetti nekupil, ale z ineho dovodu - financneho. No ako malo jazdene - tak rok-dva - je horuci favorit, pretoze viem, ze sa v nom cestuje prijemne a ziadne zasadnejsie technicke negativa nema.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Dan
Příspěvky: 127
Registrován: ned úno 19, 2006 22:25
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Dan »

Nechci, aby to, že nesvítí světlo po vytažení klíčku nebo neosvícená spínačka vyzněla jako kritika celého auta. Spíš to jsou jen takové nedotažené drobnosti, jinak jsem docela spokojenej.

S řazením jsem taky měl docela problém, ne s přesností, ale s tuhostí při řazení, teď při cca 6,5 tisících km se to rozběhalo, jak má. Kufr pro mě není malý, ale jen nízký, když chci naložit něco vyššího nebo víc věcí, prostě rovnám až ke stropu. Schránky pod ním a na bocích jsou fajn, vlastní kufr je pak prázdný..Podstatně víc ocením dostatek místa vzadu..

Pořád jsem přesvědčenej, že za ty peníze je to to nejlepší auto, co jsem mohl pořídit. Ne že bych nevěděl o lepších, ale takový poměr cena/užitná hodnota těžko někde jinde najdu. :lol:
Lacetti 1.8 SW světle zelená metalíza 35U, předtím Racer 1.5 GSi 8V 1993
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6634
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

Dan píše: Pořád jsem přesvědčenej, že za ty peníze je to to nejlepší auto, co jsem mohl pořídit. Ne že bych nevěděl o lepších, ale takový poměr cena/užitná hodnota těžko někde jinde najdu. :lol:
to si majitele novych fabii myslej doted :lol:

ne, koupil jsi dobre, i kdyz ja bych asi volil variantu lacetti tak 2-3 roky stary ;)
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
Dan
Příspěvky: 127
Registrován: ned úno 19, 2006 22:25
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Dan »

Nakonec, proč ne, nejdůležitější je, když je člověk s autem, co si koupil, spokojenej, ne? A nezáleží na tom, jestli je za 10 tisíc nebo milion.. :lol:

Nejvíc se mi na autě líbí, když v cca 150 na dálnici jen sešlápneš plyn a vidíš protáhlé obličeje koncernových vozů s TDi, co se nevím proč ve většině případů při těchto rychlostech ve zrychlení moc nechytají.. :lol:
Lacetti 1.8 SW světle zelená metalíza 35U, předtím Racer 1.5 GSi 8V 1993
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Dan píše:Nakonec, proč ne, nejdůležitější je, když je člověk s autem, co si koupil, spokojenej, ne? A nezáleží na tom, jestli je za 10 tisíc nebo milion.. :lol:

Nejvíc se mi na autě líbí, když v cca 150 na dálnici jen sešlápneš plyn a vidíš protáhlé obličeje koncernových vozů s TDi, co se nevím proč ve většině případů při těchto rychlostech ve zrychlení moc nechytají.. :lol:
Myslím si, že Astra 1.6 by taky ztrácela dech :lol:
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Tak to neříkejte Miloshovi ...... :lol: :lol: :lol:
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no..
ja sice nemam na tom mojom najazdene ani prd..
..
ale uz teraz vam mozem povedat..
ze nejake tie zaarovecky, podsvietenia a pod. ma voobec traapit nebudu..
..
takze zatial mnou zistenee MINUSY:
- karoseria nieje zinkovana, iba morena, a to ako celok..
(cize medzi niektorymi stycnymi plochami je cisty plech)
- budu asi trpet na horne ulozenia tlmicov, a stabilizacne tycky(gulaky) na tlmicoch...
- aj na tychto vozoch pravdepodobne zacne casom hrkotat saltpaaka..
- ziarovky, uz teraz maam naratanych asi 5 druhov a typov..a to som lem pri prednych svetlach

no takze, az z toho nexeme mat "hrdzave plechovky", este pred zimou by som isiel dat osetrit kasnu.. aj dutiny

no tie PLUSY..
..motor 1.8 na SW je skutocne dobra vec..
..vykonova rezerva je aj ked je to plne nalozene..
..napravy su pomerne masivne, voz ma ram, (inak by to moje po burecke nevyzeralo tak dobre)
..dostatok vnutorneho priestoru vzadu aj ked maju ludia vpredu sedane "nadoraz"..
..vysia podlaha v kufry by mozno niekomu vadila, ale je to dobre, lebo okolo rezervy su kastliky..
( v Nexii mi doteraz liedaju "casti povinnej vybavy" po kufry, tu budu pekne ulozeneee )
..
no a az sa ftom konecne zvezem..
tak dam vedet viac..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Rastos píše: Ktore auto podobnej kategorie ma vyznamne lepsi vyhlad?
Asi žádné, to je fakt...asi je dneska moderní zvyšovat tuhost na úkor bezpečnosti, což se mi nezdá jako dobrý nápad, ale těžko s tím něco udělám...
Rastos píše:Radenie je ine ako moze byt niekto zvyknuty z inych znaciek, kupodivu mne osobne nevadi (ani viacerym inym), nemam dovod vyznamnejsie sa nim zaoberat - jednoducho ho pri jazde ani neregistrujem a nijako ma neobtazuje.
Co se týče řazení tak mám na mysli to, že šaltrpáka chodí po příliš dlouhých dráhách...mně je to nepříjemné...a při řazení pětky musím hodně natahovat ruku...
Rastos píše:A kufor - ten si predsa pozriem pri kupe a ak mi velkost nestaci, siahnem po vacsom aute.
Lacetti SW je už tak dost velké...a na to jaká je to velká kysna, je ten kufr maličký...


Ale abych jenom nekritizoval, tak jsem si vzpomněl ještě na dva plusy...a to je velký rejd a velká nádrž...což se obojí hodí... ;)
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
Dan
Příspěvky: 127
Registrován: ned úno 19, 2006 22:25
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Dan »

S nádrží si dovolím nesouhlasit, při spotřebě kolem 8 litrů musíš už po cca 600 km tankovat. Na dovolené by mi vůbec nevadila o nějakých 20-30 l větší ;)

Pořád mi vrtá hlavou, jestli mám sepsat postřehy o autě, co jsem nasbíral během 4 měsíců a necelých 7 tisících km. Co vy na to?
Lacetti 1.8 SW světle zelená metalíza 35U, předtím Racer 1.5 GSi 8V 1993
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6634
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

Dan píše:S nádrží si dovolím nesouhlasit, při spotřebě kolem 8 litrů musíš už po cca 600 km tankovat. Na dovolené by mi vůbec nevadila o nějakých 20-30 l větší ;)

Pořád mi vrtá hlavou, jestli mám sepsat postřehy o autě, co jsem nasbíral během 4 měsíců a necelých 7 tisících km. Co vy na to?
jasne napis, bude co dat aspon a na nubira stranky.

a ad srovnani s astrou, stale je zde problem ten, ze to je par let starsi auto a taky o nekolik set tisic levnejsi 8) I kdyz bych rekl ze kvalitou srovnatelna.
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Rastos
Příspěvky: 449
Registrován: pát dub 07, 2006 15:27
Bydliště: Sk

Příspěvek od Rastos »

Ja viem, ze Lacetti SW nema OHROMUJUCO velky kufor. Dokonca v sedane je myslim o 5 litrov vacsi. Ale su taki ludia, ako jeden moj znamy. Predtym mal o korejcoch beznu mienku (t. j. ziadna skusenost + predsudky). Ale ked som mal doma SW, prisiel, najskor si sadol dozadu a zistil, ze sedi ako u seba v obyvaku. Potom si pozrel prakticky, 3-podlazny kufor a skonstatoval - super ze to nie je taka velka MATOHA ako napr. Mondeo...
Odvtedy je rozhodnuty pre Lacetti SW niekedy koncom roka.
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Poradí mi někdo jak teda vypnout to chlazení schránky před spolujezdcem a nevypnout klimu ? Je zajímavý že třeba v zimě to tam chladí furt. Třeba Pavián jí má taky chlazenou ale i vyhřejvanou pokud topíš. Ale u mně tam jde furt zima z klimy. V zimě třeba odmlžuju okna, v autě je teplo, topim a klima do schránky funí furt ledovej vzduch. Jinak prostor pro mapy a chlast je oddělenej v kaslíku přepážkou.
Na Lacetti je krásně vidět mentalita korejců. Narvou do auta velký věci aby mohli machrovat v ceníku ale na detaily z vysoka s...
Dlouhý dráhy šaltpáky mně osobně nevaděj. Ale třeba u Citroenu Picasso je šaltpáka tak blbě, že při 3ce nevyměníš CDčko v rádiu ! Kolega ho má a ten problém nezná... u každýho auta totiž hned řeže šaltpáku na minimum !
Já už se bál, že tu někdo má problémy s řazenim, jak píšou všude "odborníci" v testech, prej nepřesný řazení. Dlouhý, to jo ale nepřesný jsem v Lacetti ještě neviděl !
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
djpsx
Příspěvky: 697
Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
Bydliště: Pardubice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djpsx »

Krtek píše:Poradí mi někdo jak teda vypnout to chlazení schránky před spolujezdcem a nevypnout klimu ? Je zajímavý že třeba v zimě to tam chladí furt. Třeba Pavián jí má taky chlazenou ale i vyhřejvanou pokud topíš. Ale u mně tam jde furt zima z klimy. V zimě třeba odmlžuju okna, v autě je teplo, topim a klima do schránky funí furt ledovej vzduch. Jinak prostor pro mapy a chlast je oddělenej v kaslíku přepážkou.
Na Lacetti je krásně vidět mentalita korejců. Narvou do auta velký věci aby mohli machrovat v ceníku ale na detaily z vysoka s...
Dlouhý dráhy šaltpáky mně osobně nevaděj. Ale třeba u Citroenu Picasso je šaltpáka tak blbě, že při 3ce nevyměníš CDčko v rádiu ! Kolega ho má a ten problém nezná... u každýho auta totiž hned řeže šaltpáku na minimum !
Já už se bál, že tu někdo má problémy s řazenim, jak píšou všude "odborníci" v testech, prej nepřesný řazení. Dlouhý, to jo ale nepřesný jsem v Lacetti ještě neviděl !
Ani u Nubiry to tak není....Tak jak říkáš, dlouhý,ale ne nepřesný.
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Uživatelský avatar
karstn
Příspěvky: 334
Registrován: pon lis 29, 2004 16:57

Příspěvek od karstn »

Krtek píše:Poradí mi někdo jak teda vypnout to chlazení schránky před spolujezdcem a nevypnout klimu ?
ja mam ve schrance takove kolecko kterym jak otocim zastavim privod vzduchu. co se tyce teploty pri klime a zapnutem topeni sem jeste netestoval
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

jdu to prozkoumat
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“