Studený motor a otáčky...

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
kasma
Příspěvky: 711
Registrován: čtv črc 13, 2006 14:48
Bydliště: Brezno, SR

Příspěvek od kasma »

conpet píše:Tady mas co to je EGR ventil : http://www.kadett.cz/technika/egr.htm
Sundej vicko rozdelovace a ocisti vsechny kontakty , byvají ooxidovany ( bily povlak)
Vdaka, za návod, preštudujem si to poriadne
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Reklama
 

Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

jaky kladky chces vymenit? menis snad klinak nebo rozvodak?
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
kasma
Příspěvky: 711
Registrován: čtv črc 13, 2006 14:48
Bydliště: Brezno, SR

Příspěvek od kasma »

Slavek píše:jaky kladky chces vymenit? menis snad klinak nebo rozvodak?
Chcem vymenit vsetky rozvody a vsetky remene...
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Uživatelský avatar
kasma
Příspěvky: 711
Registrován: čtv črc 13, 2006 14:48
Bydliště: Brezno, SR

Příspěvek od kasma »

kasma píše:
Slavek píše:jaky kladky chces vymenit? menis snad klinak nebo rozvodak?
Chcem vymenit vsetky rozvody a vsetky remene...
Pri 120 tis km bude servisny interval.
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..t pri 120..uz vyment aj kladky aj pumpu....
..pri rozvodoch..
..a potom aj tie dva klinaky..

..no a na to rozdelovaci vymen tu hlavu a palec..
...
..ono okom spoznat ze je zlaa...
...hmmm... (daa sa aj ked...)
..urcite uz budu opalene kontakty vo vnutry,
..a palec to isteee...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
kasma
Příspěvky: 711
Registrován: čtv črc 13, 2006 14:48
Bydliště: Brezno, SR

Příspěvek od kasma »

JRD McLAREN píše:..t pri 120..uz vyment aj kladky aj pumpu....
..pri rozvodoch..
..a potom aj tie dva klinaky..

..no a na to rozdelovaci vymen tu hlavu a palec..
...
..ono okom spoznat ze je zlaa...
...hmmm... (daa sa aj ked...)
..urcite uz budu opalene kontakty vo vnutry,
..a palec to isteee...
Dik za rady.
Piatok idem dat urobit dvere...
a potom asi o dva-tri tyzdne budem menit vsetky rozvody, remene a klatky. Este mam "len" necelych 112 000 tis. km.

Tu hlavu rozdelovaca a palec dam tiez spravit. Kolko to asi stoji?
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Uživatelský avatar
kasma
Příspěvky: 711
Registrován: čtv črc 13, 2006 14:48
Bydliště: Brezno, SR

Příspěvek od kasma »

kasma píše:
JRD McLAREN píše:..t pri 120..uz vyment aj kladky aj pumpu....
..pri rozvodoch..
..a potom aj tie dva klinaky..

..no a na to rozdelovaci vymen tu hlavu a palec..
...
..ono okom spoznat ze je zlaa...
...hmmm... (daa sa aj ked...)
..urcite uz budu opalene kontakty vo vnutry,
..a palec to isteee...
Dik za rady.
Piatok idem dat urobit dvere lebo sa tam ukazuje hrdza :lol: ...
a potom asi o dva-tri tyzdne budem menit vsetky rozvody, remene a klatky atu vodnu pumpu. Este mam "len" necelych 112 000 tis. km.

Tu hlavu rozdelovaca a palec dam tiez spravit pri tych rozvodoch. Kolko to asi stoji?
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3629
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

kasma píše:
Tu hlavu rozdelovaca a palec dam tiez spravit. Kolko to asi stoji?

30 minut prace. :lol: Vezmi technickej benzin hadr a vsecko vycisti ( vicko rozdelovace zevnitr)
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

conpet píše:
kasma píše:
Tu hlavu rozdelovaca a palec dam tiez spravit. Kolko to asi stoji?

30 minut prace. :lol: Vezmi technickej benzin hadr a vsecko vycisti ( vicko rozdelovace zevnitr)
az su opalene kontakty taq to prd pomoze..

inac cca 300 je hlava..(tusim..)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Ono kym z palca viditelne neubudlo a nehrozi zeby narazil do "naiskreneho" materialu na kontaktoch na hlave tak "opalena" nie je ;). Cistit nejaku ciernotu z kontaktov neodporucam, akurat z kontaktov uberiete material a kym tam nie je "milimetrova" vrstva soli tak sa kontakty povazuju za ciste. Proste ziaden smriglovanie ani skrabanie nozom nie je ziaduce. Akurat ak ej tam fakt nejaky bordel (mohla tam vniknut voda so solou z cesty a sol kontakty rozozrala) tak kontakty neskrabat. Vobec sa nemusia blystat. Dolezita je preskokova vzdialenost.
Inac ja taketo veci periem v petroleji. Jednak to cisti a takisto aj trosku konzervuje a nie je to take prchave ako technicak. Len ak by som to chcel farbit tak potom technicak.
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3629
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

Ja mel spis problem ze me do vicka trosku saknul olej , a ty vypary z nej to tam docela spinily - asi nejak podporovali to horeni jiskry :lol: a mohl tam byt i svod proudu proti zemi a slaba jiskra .
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“