Nesii po rovině ¨tachometrových 180 a z kopce po D1 u Mirošovic 200,ale měl jsem docela strach.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Kessler píše:Jj, Š120 uměla mít na tachometru 150, ačkoli jela 110...
...ale Feliny už mají budíky značky VDO, žáden šmejd...
U firemního pickupa kecá tachometr o 7-10km/h. Na nexii mi s elektronama kecá asi o 5km/h,na plecháčích +,- 1km/h při 60km/h.
Naposledy upravil(a) Petr S. dne ned zář 16, 2007 22:03, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Kessler píše:Jj, Š120 uměla mít na tachometru 150, ačkoli jela 110...
...ale Feliny už mají budíky značky VDO, žáden šmejd...
Já jel kdysi se svou 120kou (4kvalt) z mírného kopečka 140 tachometrových.....auto se třáslo, motor řval a benzínu jsem původně natankoval s mírnou rezervou...benzín mi došel ve 3/4 cesty, takže i slušný vír v nádrži
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Aj ten Matizak musel ist z kopca + sediet v aute sam + vietor zozadu, aby tolko dokazal spravit. Odpor vetra je inak svina, napr. na vykone Matiza to citit na dialnici fest, a to ani nehovoriac, ako to citit ked fuka zboku
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu