Zadní repro Nexia kufrová

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
tomas100
Příspěvky: 5
Registrován: stř zář 12, 2007 10:14

Zadní repro Nexia kufrová

Příspěvek od tomas100 »

Dobrý den, rád bych se zeptal které (kvalitní) reproduktory použít do zadního plata kufrové Nexie při využití původních otvorů. Nechce se mi do toho plechu řezat...
Reklama
 

SK
Příspěvky: 203
Registrován: stř bře 29, 2006 09:02

Příspěvek od SK »

ja som nic nerezal, iba som si vyrobil 2 cm podlozky z MDF pre ovalne repro Pioneer 6x9", tie som pripevnil cez povodne sruby k plechu a do podloziek som pripevnil repro. Trvalo mi to v garazi 1 vecer. Hra to spicovo nakolko kufor je ako jedna velka ozvucnica
tomas100
Příspěvky: 5
Registrován: stř zář 12, 2007 10:14

Příspěvek od tomas100 »

Jde mi spíše o to, abych jen původní vyndal a místo nich přimontoval jiné, nejlépe koaxiální s dostatečnýmo výkonem (autorádio Sony 4*50W)... Jsem počítačový technik, nemám ani garáž , natož přímočarou pilku.
Uživatelský avatar
Rodis
Příspěvky: 129
Registrován: pát bře 10, 2006 23:14
Bydliště: Nové Zámky, SR

Příspěvek od Rodis »

Ja tam mám vložené HERTZ cdx 165 a nemusel som robiť žiadne úpravy. A myslím si, že aj kvalita vyhovuje... Jasné, že žiadne ovály tam bez úpravy toho plechu nevložíš, musia byť kruhové ako pôvodné. A ten 2mm plech tiež nie je sranda "opracovať".
NEXIA 16V, sedan, audio KENWOOD, fólie,červené podsvietenie palubovky,elektróny,-PREDANÁ
teraz Hyundai MATRIX 1,6 16V, 2009...

Keď môžem pomôžem, a keď nie, tak aspoň popletiem.
http://sharpei-fany.7x.cz/
tomas100
Příspěvky: 5
Registrován: stř zář 12, 2007 10:14

Příspěvek od tomas100 »

Nema to byt spise DCX?
tomas100
Příspěvky: 5
Registrován: stř zář 12, 2007 10:14

Příspěvek od tomas100 »

Dekuju, zitra si je objednam.
Uživatelský avatar
Rodis
Příspěvky: 129
Registrován: pát bře 10, 2006 23:14
Bydliště: Nové Zámky, SR

Příspěvek od Rodis »