Ahoj. Objavil sa mi tento problém. Po vypnutý motora počujem z pravej strany ( v miestach odkladacej skrinky ) také zasyčanie cca 1-2 sekundy.
čo by to mohlo byť? Môže to byť žeby nasával falošný vzduch? Lebo je v motorovom priestore ešte ešte nejaký kryt ( neviem čo to je_ ) asi nejakého filtra na spolujazdcovej strane, z ktorého ide hadica priamo do sánia vzduchu. Tento kryt je menší ako hlavný filter.
Ďakujem za rady.
Nevím jestli je to u Espera, ale u Nubiry je u filtru vzduchu taková černá krabice a do ní vedou 2 tenké hadičky a ta krabice je zásobník podtlaku pro ovládání přepínače klapek topení - větrání. může tam být nějaká zpuchřelá hadička a pak se podtlak po vypnutí motoru ztrácí a syčí
podtlak pro ovladani smeruvaci klapky vzduchu, po vypnuti a po tom co ti to zasyci tak by ti nemela prepinat klapka, kdyz zmenis polohu a nic se nestane tak je to 100% ono.
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Aj ja si myslím že je to syčanie z podtlaku na nadstavovanie klapiek. A výmena hadičiek by pomohla? je to ťažká oprava? A kedy som to nechal tak stalo by sa niečo napr. motoru?
ceysy píše:Aj ja si myslím že je to syčanie z podtlaku na nadstavovanie klapiek. A výmena hadičiek by pomohla? je to ťažká oprava? A kedy som to nechal tak stalo by sa niečo napr. motoru?
Jestli má Espero podtlakově ovládanou klapku přepínání topení, poznáš lehce, když otočíš za běhu motoru tím kolečkem na okna a pak třeba na nohy je slyšet slabé zasyčení, jak se pouští podtlak do pístku klapky. Stejně tak i po vypnutí motoru by to mělo být slyšet zřetelněji. Právě zásobník podtlaku ti klapku přestaví i po vypnutí motoru. pokud je tam nějaká hadička zpuchřelá podtlak se ti ztratí (to je to syčení) a např. pokud po 5 minutách od vypnutí motoru a otočíš voličem nastavení vzduchu a nic neuslyšíš, je podtalk v háji a hledej tam. Motoru se asi nic nestane, ale přisává falešnej vzduch má chudší směs, ale tak tenké hadičky nemohou řídící jednotku tak zblbnout, aby se něco stalo. Mohlo by to malinko škubat při šolýchání plynu, nebo chcípat při volnoběhu.Každopádně je lepší to opravit
Ahoj, tak dnes som to pozeral. podtlakové hadice na otáčanie klapiek kúrena sú dobré. Dokonca držia podtlak až do druhého dňa. Tak že to je v poriadku. odtiaľ nenasáva falošný vzduch. tak že stále neviem čo to syčí. Teraz sa to syčanie ozýva iba niekedy. Tak že môj problém stále pokračuje.
jeste me napada ze podobny zvuk vydava kdyz zapnes vnitrni cirkulaci vzduchu, ale zasyci to tak asi na 1 az 2 vteriny
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech