Doplnění k předchozímu příspěvku

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Kateřina Mádrová
Příspěvky: 2
Registrován: stř dub 11, 2007 13:50

Doplnění k předchozímu příspěvku

Příspěvek od Kateřina Mádrová »

Uvádím trochu podrobností k mému poslednímu příspěvku:
V servise mi nejdřív řekli, že vůbec neví, co se mohlo stát, protože podle servisní knížky ví, že k nim chodím. Olej nikde nevytekl - ani v garáži ani před barákem, to by bylo na zámkové dlažbě pořádně vidět, nic nesvítilo a ten olej se vlastně "ztratil "po ujetí cca 10000 km od garančky - samozřejmě olej měnili - aspoň si myslím. Potom mi sdělili - asi po týdnu, že to vypadá, že je motor přidřený a že musí vyměnil šálky - jestli jsem to dobře pochopila - nejsem odborník a navíc ženská, která tomu zas tak nerozumí. Za další týden zjistili, že výměna šálků nestačí a musí vyměnit
klikovou hřídel. Tak zase čekám další týden a nic se neděje, zas čekají na nějaké součástky z Maďarska.
Už jsem z toho špatná, zatím jsem byla spokojená, akorát už 2x svítil CHECK a to v servise vyřešili.
Moc prosím o radu, co s tím. Předběžnou cenu mi stanovili na 20 tis. Kč a to se mi zdá na 3,5 roku staré auto dost. Děkuji všem, kdo mi odpoví. Katka
Reklama
 

Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

Mno, pokud budou měnit šály (ne šálky :-) ), tj. ojniční ložiska, a k tomu kliku, tak to je dost drahý špás, a je úplně jedno, jestli je auto staré měsíc, 3,5 roku nebo 6 let...

Každopádně není u takhle "starého" auta možné, aby po výměně oleje došlo po 10 000 km k jeho úbytku natolik, aby se motor zadřel a při tom nebyl ten únik nikde vidět.

Spíš bych to viděl na to, že olej nevyměnili vůbec... Každopádně bez soudního znalce budeš mít nejsúíš smůlu.
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Re: Doplnění k předchozímu příspěvku

Příspěvek od jakub »

Kateřina Mádrová píše:Uvádím trochu podrobností k mému poslednímu příspěvku: