Koupi RACERu

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
BOBes
Příspěvky: 38
Registrován: pon lis 27, 2006 12:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Koupi RACERu

Příspěvek od BOBes »

Ahoj, chtěl bych se Vás zeptat, na pár věcí ohledně DAEWOO RACER GSi. Táta si ho koupil v roce 1994. Červeného GSi v plné palbě. Téhdy totální kočkolap :o no a po něm ho jezdíla mamka a když měl najeto 120 000km, prodali ho. Nedávno jsem tak brouzdal netem, objevil jsem ho!!! Totální euforie!!! Jenže už když ho naši prodávali, měl hodně prorezlý podvozek. Celou dobu byl ale garážovaný! Teď má najeto 167 000km a cena je 15 000Kč. Já jsem student, takže moc prostředků nemám. Neprohloupím? Vím, že je to asi auto od auta, ale i tak. Píšou, že má nový výfuk, brzdy a vstřikování. Co vy na to? Kolik tak může stát provoz tohohle auta za měsíc se vším všudy? Díky moc za každý názor! Vláďa
Reklama
 

Uživatelský avatar
djpsx
Příspěvky: 697
Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
Bydliště: Pardubice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djpsx »

Koukni hlavně na ten podvozek....a vůbec si po prohlídce auta spočítej, kolik bys musel vrazit do oprav. Jinak provoz si myslím, že nebude drahej. Když se dá utáhnout i Nubira a já těch peněz taky moc nemám, tak by to nemusel být problém.
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Uživatelský avatar
BOBes
Příspěvky: 38
Registrován: pon lis 27, 2006 12:14
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

RACER GSi

Příspěvek od BOBes »

Tak a dneska jsem ho viděl na vlastní oči. Emoce zapracovaly! :oops: Interiér je jako nový! Z venku má trošku chytlé lemy. A hodně matný lak. Jde zvládnou přelakovat celé auto a vykytovat lemy? Spodek vypadal docela slušně, ale na plošině jsem ho neměl. Ramena ale byly v pohodě. Tak mě ještě čeká se v něm projet... To hodně napoví. Zatím dík za info!!! ;)