posilovač řízení

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Palo
Příspěvky: 17
Registrován: pon lis 14, 2005 17:08
Bydliště: Břeclav

posilovač řízení

Příspěvek od Palo »

Už týden mám zajímavý problém. Když nastartuju studený auto tak mi posilovač řízení funguje stylem 10 stupňů otáčky volantem ano potom 10 stupňů ne pak zas ano atd. Prostě takový trhavý pohyb. Při nefunkci je volant až extremně tvrdý, spíš takové údery.Nevrací se ani do rovné polohy.Po cca 10-ti minutách jízdy se vše uklidní a jede normálně. Kapaliny je dost, motorek reaguje . Tak nevím, že by další Daewoo-Bermudský trojúhelník???
Nubira 1.6 SE Combi 1998
Nexia 1.5 DOHC 16V 1997
Reklama
 

ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Na sluzobnom P206 raz odisiel posilovac a po par dnoch zacal zase zahadne fungovat. Ked a to stalo znovu mne, tak to bolo sprevadzane otrasmi ako keby sa rozpadavalo auto :). Potom to este chvilu skusalo fungovat a nefungovat tiez bud s vrzgavymi zvukmi alebo kopancami do volantu az to prestalo fungovat uplne. V servise zistili: nefunkcny kompresor.
kitt2002
Příspěvky: 209
Registrován: pon dub 18, 2005 23:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kitt2002 »

Takova otazecka, jel sem v nekolika ruznych vozech s posilovačem, ale moje Nubira z nich ma nejtuzsi otaceni, coz mi teda nevadi, ale sem zvedav, jestli to tak ma byt
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Uživatelský avatar
Oněgin
Příspěvky: 358
Registrován: čtv úno 09, 2006 16:41
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od Oněgin »

Mně se zdá účinek přiměřený, byť otáčet jedním prstem volantem dá celkem fušku. Zbytečná citlivost, zvlášt při větších rychlostech, je spíše na škodu. Bráchova Astra jej má silnější a moc příjemné mi to není (teda kromě parkoviště).
Nubira Wagon 1,6 SX, 98, klima, elektrika, Al kola, modrá metal.
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

S účinkem souhlasím dle mě je tak akorát, na jeden prst to opravdu není, zase celkem při jízdě nemám problém s tím, že bych necítil silnici pod koly.
Nemůže to být prokluzujícím řemenem?? On ihned po startu si taky alternátor vezme plný výkon na dobití baterky a řemen vytahaný muže lehce sem tam prokluzovat, proto to poškubávání, ale je to jen moje teorie, tak mě nakamenujte. Když klíňák klouže tak docela řve, ten plochý nevím. :?: :!:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Drážkový píská jak podřezané podsvinče (sorry za ten výraz).
Nevím, jak učinný posilovač má Nubi, ještě jsem ji neřídil. Na mém starém Hyundai S Coupé byl posilovač tak učinný, že jízda vyšší rychlostí nebyla moc bezpečná.
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Na mojom espere je posilovac dost ucinny, dokonca pri jazde po nerovnostiach "uchadza volant pod rukami" ale pri vyssich rychlostiach to ako keby stuhlo a treba vyvinut vacsiu silu. Pochybujem zeby to bolo robene zamerne pri vyrobe ale cim to je sa neodvazujem hadat.
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“