vadné servo řízení

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
slunicko
Příspěvky: 35
Registrován: čtv srp 17, 2006 13:48
Bydliště: Nový Jičín

vadné servo řízení

Příspěvek od slunicko »

Může mi někdo poradit, kde bych mohla sehnat nové servo řízení - hřeben na DAEWOO Nubira 1,6, rok výroby 2001. Jedná se o novější model, má už velká světla. Auto jsem koupila v bazaru a má vadné servo. Pokud by to šlo, koupila bych i z auta na ND. Nové servo stojí 18 500,- Kč.
Mockrát děkuji.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

No myslím, že pokud je vadné servo , tak většinou je to čerpadlo. Ten hřeben jak se tuším Petrm někde zmiňoval se snad vůbec nikdy nemění. Já měl problém s řemenicí u serva (po ráně házela, ale vyrovnali jme ji a zatím to drží (asi 25000km) Na to čerpadlo jsem se ptal a viděl na vrakáči v Kladně a bylo asi za 1500,- Ale bylo na 2,0 jestli je stejný i na 1,6 nevím. Zkus vrakoviště.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
slunicko
Příspěvky: 35
Registrován: čtv srp 17, 2006 13:48
Bydliště: Nový Jičín

Re: vadné servo řízení

Příspěvek od slunicko »

slunicko píše:Může mi někdo poradit, kde bych mohla sehnat nové servo řízení - hřeben na DAEWOO Nubira 1,6, rok výroby 2001. Jedná se o novější model, má už velká světla. Auto jsem koupila v bazaru a má vadné servo. Pokud by to šlo, koupila bych i z auta na ND. Nové servo stojí 18 500,- Kč.
Mockrát děkuji.
Auto mám v servisu, a tam si myslí, že je to ohnutý hřeben řízení, protože ho testovali. Volant během jízdy značně tuhne.Zkusím to vrakoviště.
Parťák1
Příspěvky: 42
Registrován: stř dub 05, 2006 08:46
Bydliště: Most pri Bratislave

Příspěvek od Parťák1 »

Mně taky tuhne chvilkama řízení, ale díval se na to servisák kamoš a odhaduje to na odcházející čerpadlo. S tím hřebenem řízení bych ještě vydržel s nervama.
Lacetti HB 1,6 16V WTCC, tpastrnek@yahoo.com
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

ja cerpadlo menil, na Nubiry existuji minimalne 2 typy. Rozdil mezi nimy je ve velikosti remenice ta je asi nalisovana zakze me nesla sundat. Za jete cerpadlo jsem daval 4 tis nove stoji 8tis.
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Parťák1
Příspěvky: 42
Registrován: stř dub 05, 2006 08:46
Bydliště: Most pri Bratislave

Příspěvek od Parťák1 »

Brainmane, tak ta cena za nové by odpovídala, aj tady na Slovensku v Daewoo náhradních dílech to bylo nějak cca 7 600,- SK a nějaké drobné.
Lacetti HB 1,6 16V WTCC, tpastrnek@yahoo.com
Uživatelský avatar
slunicko
Příspěvky: 35
Registrován: čtv srp 17, 2006 13:48
Bydliště: Nový Jičín

Re: vadné servo řízení

Příspěvek od slunicko »

Hoši, díky, zaměřím se na to čerpadlo. S tím ohnutým hřebenem mi v autoservisu tvrdili, že je to na 99 %. Něco je taky s motorem. I když se vyměnili svíčky a kabel, který byl prodřený, motor nejede na plný výkon. No, doběhla jsem se s autobazarem - AAA autobazar.Tak mě čeká větší investice. Každá rada je dobrá.Doufám, že když do auta vrazím investice, že mi poslouží nějakou dobu.
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Doporučoval bych návštěvu servisu - který se zabývá na lidský úrovni našima problémama. Nevím okdkud jsi, ale návštěva Golc caru by asi vyřešila spoustu věcí. Pracují tam dobří kluci (Petrm a Palikx), kteří i tady na foru už spoustu informací vypustili a pomohli spoustě lidí. Je to snad Pod pekařkou nebo Na pekařce v Praze v Libni a telefon zde na foru určitě najdeš.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
slunicko
Příspěvky: 35
Registrován: čtv srp 17, 2006 13:48
Bydliště: Nový Jičín

Re: vadné servo řízení

Příspěvek od slunicko »

To je sice hezký, bohužel pro mě málo platné. Jsem z Nového Jičína, tak to s tím autem neujedu, naskákali by mi pořádný puchýře na rukou od volantu. Jedině zkusím telefonicky. Dík. Nakonec se ještě naučím o řízení spoustu věcí, o kterých jsem ani netušila. No jo, jenom jezdit se nedá. Jak se říká, člověk je tvor učenlivý.
Uživatelský avatar
slunicko
Příspěvky: 35
Registrován: čtv srp 17, 2006 13:48
Bydliště: Nový Jičín

Re: vadné servo řízení

Příspěvek od slunicko »

Tak, nakonec hoši v servise zjistili, že je vadný kříž na řízení (to jsem už objednala servo-čerpadlo na vrakovišti, ale dalo se to ještě stornovat. Stojí tam 1700,-Kč).
Další věc, která mě čeká opravit, je motor. Cuká, když se zahřeje, tak nejede na plný výkon, jen na tři válce, je zcela lenivý, nechce se mu jet. Může být chybná funkce ERG ventilu? Může mi někdo, prosím, poradit?
Uživatelský avatar
slunicko
Příspěvky: 35
Registrován: čtv srp 17, 2006 13:48
Bydliště: Nový Jičín

při zahřátí motor nejede na plný výkon

Příspěvek od slunicko »

Tak, nakonec hoši v servise zjistili, že je vadný kříž na řízení (to jsem už objednala servo-čerpadlo na vrakovišti, ale dalo se to ještě stornovat. Stojí tam 1700,-Kč).
Další věc, která mě čeká opravit, je motor. Cuká, když se zahřeje, tak nejede na plný výkon, jen na tři válce, je zcela lenivý, nechce se mu jet. Může být chybná funkce ERG ventilu? Může mi někdo, prosím, poradit?
Olda
Příspěvky: 649
Registrován: čtv bře 17, 2005 15:11
Bydliště: Holice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Olda »

Vtom servisu, delali ti take diagnostiku(vypis chybovych hlaseni ridici jednotky)?
Renault Laguna GT 98, modrozelená, 3.0 V6 24V, 140KW-ex automat-nyní manual, plná polní, žihadlo
Nexi 1.5 16V Red Sedan-se odstěhovala do prahy
Fiat Uno 1.5i-zvaný arcixindl-je v pánu
Renault Laguna combi 98-se odstěhovala se do zlína
Obrázek
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

mm ..poradit z motorom..
..nebolo tu na toto uz niekde "soolo tema..??"

skus to popisat neako detajlnejsie...
..cukaa, nexe ist do otaacok, dusii sa..
..ide cierny dym z vyfuku..alebo neako takto..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
slunicko
Příspěvky: 35
Registrován: čtv srp 17, 2006 13:48
Bydliště: Nový Jičín

Re: při zahřátí motor nejede na plný výkon

Příspěvek od slunicko »

Diagnostiku ještě nedělali, teď dělají na tom řízení. Jenom mi řekli, že to můžou být ventily.
Něco už o tom bylo popsané, četla jsem to. V jednom případě cukal motor za studena, pak už ne a v druhém případě se jednalo o chybnou funkci EGR ventilu.
U mě se to jeví tak, že už po nastartování motor cuká, jakoby jel jen na tři válce a stejné je to při jízdě. Nechce tahat, i když dám plynový pedál až k podlaze, rychlost se moc nemění. Moc jsem na něm nenajela, je v servisu (kupovala jsem ho v bazaru), tak bohužel, nevím určit problém blíže.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no taq bych zacal "klasikou"..

sviecky, kable, a vycistenie sacedj klapky
..este su potom na motore take tekne gumenne hadicky, ktore mozu uz byt popraskanee..
..ale to by ten motor necukal..

..a to co povedali f servise.. tak tomu bych neveril.. keby ze su tam fakt zle ventily, taq to by inaaac rachotilo..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“