řazení rychlosti
Moderátor: Blue Lanos
řazení rychlosti
v ajkych rychlostech je optimalni radit?
ja se snazim vzdy pokud mozno vyssi stupen, otazka, jestli motoru neskodi otacky kolem 1 800rpm? Rika se ze v oblasti nejvyssiho krouticiho momentu by mel mit motor nejnizsi spotrebu...
ja se snazim vzdy pokud mozno vyssi stupen, otazka, jestli motoru neskodi otacky kolem 1 800rpm? Rika se ze v oblasti nejvyssiho krouticiho momentu by mel mit motor nejnizsi spotrebu...
- Reklama
Podla mna su najuspornejsie co sa tyka paliva take otacky pri ktorych musis mat plyn zosliapnuty najmenej aby auto islo takou rychlosotu akou chces. 1.5 espero aspon na lpg dokaze zrychlovat uz od 1500 ale je potrebne mat musiu nohu a dost dlho to trva. Ale pomalych kolonach na rovinke sa daju pouzit. Niekedy tam dam dokonca 4 (obvykle len 2 alebo 3) a necham to ist na volnobeh, lebo furt poskakovat 60km/h priskokmi k narazniku toho predomnou potom flekovat sa mi vobec nechce.
Zase co sa tyka predbiehania tak tam zacinam radsej na 3t pretoze do 3.5 je to zdochlina
.
Zase co sa tyka predbiehania tak tam zacinam radsej na 3t pretoze do 3.5 je to zdochlina

Ja myslim ze musis sam vycitit co tomu autu svedci - kdy preradit 

Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Veľa sa tu o tom popísalo, a každý vraví inak.
Tí s tou ťažšou nohou vravia že motor nemá mať menej ako 2000 ot.,
my s tou ľahšou vravíme že si pokojne brble aj pri 1300 ot.
(napr. 4 stupeň rýchlosť 45km/h), ale musíš byť veľmi jemný na plynový
pedál, ak mu dáš veľa začnú klepať ventile a to je už zle.
Záver - záleží od štýlu tvojej jazdy. Keď motor neklepe a nie je nad
5500 ot. za minútu, tak je to OK.
Ako tu už bolo povedané keď mám kľudný deň tak jazdím pomaly
s nízkymi otáčkami motora s minimálnym plynom, keď ma chytne
zlý deň alebo predbieham, tak motor skutočne miluje otáčky okolo
4500 až 5000 ot/min, vtedy na trojku aj 110 km/h.
Tí s tou ťažšou nohou vravia že motor nemá mať menej ako 2000 ot.,
my s tou ľahšou vravíme že si pokojne brble aj pri 1300 ot.
(napr. 4 stupeň rýchlosť 45km/h), ale musíš byť veľmi jemný na plynový
pedál, ak mu dáš veľa začnú klepať ventile a to je už zle.
Záver - záleží od štýlu tvojej jazdy. Keď motor neklepe a nie je nad
5500 ot. za minútu, tak je to OK.
Ako tu už bolo povedané keď mám kľudný deň tak jazdím pomaly
s nízkymi otáčkami motora s minimálnym plynom, keď ma chytne
zlý deň alebo predbieham, tak motor skutočne miluje otáčky okolo
4500 až 5000 ot/min, vtedy na trojku aj 110 km/h.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Tak sa pridám aj ja...
s tým radením je to kadejako...
mám kamaráta mechanika a ten tvrdí, že ak sa jazdí prí nízkych otáčkach
a dusí sa motor, môže to mať vplyv na sondu. Pri vysokých otáčkach, pri pretáčaní sa zasa môže stať, že bude pretekať olejová vaňa, môže sa zmeniť tesnosť motora.
Málokedy sa mi stane, že mám menej ako 1800 otáčok, potom už podraďujem.
s tým radením je to kadejako...
mám kamaráta mechanika a ten tvrdí, že ak sa jazdí prí nízkych otáčkach
a dusí sa motor, môže to mať vplyv na sondu. Pri vysokých otáčkach, pri pretáčaní sa zasa môže stať, že bude pretekať olejová vaňa, môže sa zmeniť tesnosť motora.
Málokedy sa mi stane, že mám menej ako 1800 otáčok, potom už podraďujem.
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Ja som si po kúpe odsledoval, že mu nesvedčí menej ako 1500 ot...
A to mám kamaráta, čo má Ford Focus (diesel) a keď som ho raz viezol, skoro ho šľahlo, keď som išiel na 5ke po meste, lebo jemu to nende...
A to už chudák nedávno aj "investoval" do čerpadla, taký bagateľ, kde ja by som už kúpil celé auto...
Kupovali sme ich naraz, obaja ojazdené, ja trochu staršie, za jeho cenu by som si ja kúpil tri Esperá a ešte by mi aj zostalo na nejakú motorku...
Ale Daewoo by nechcel ani za nič...
Tak nech nám ich všetci závidia

A to mám kamaráta, čo má Ford Focus (diesel) a keď som ho raz viezol, skoro ho šľahlo, keď som išiel na 5ke po meste, lebo jemu to nende...
A to už chudák nedávno aj "investoval" do čerpadla, taký bagateľ, kde ja by som už kúpil celé auto...
Kupovali sme ich naraz, obaja ojazdené, ja trochu staršie, za jeho cenu by som si ja kúpil tri Esperá a ešte by mi aj zostalo na nejakú motorku...

Ale Daewoo by nechcel ani za nič...
Tak nech nám ich všetci závidia



Aby som to zjednodušil, keď idem
piánko, pohoda, radím na vyšší stupeň pri 2100 ot.,
keď normálny deň tak pri 2800 ot..
keď som mierne nasraný tak pri 3500 ot.,
a keď ma naserie manželka tak pri 5500 ot.
A že manželky nemajú vplyv na spotrebu auta.
piánko, pohoda, radím na vyšší stupeň pri 2100 ot.,
keď normálny deň tak pri 2800 ot..
keď som mierne nasraný tak pri 3500 ot.,
a keď ma naserie manželka tak pri 5500 ot.
A že manželky nemajú vplyv na spotrebu auta.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
RoSta >>> s tými Esperami máš pravdu /tri esperá za focus
/, keď som si ho kúpil, tak mi všetci hovorili, ž by to nikdy nekúpili, ale keď sa s tým zoznámili, už závideli...sú to super vozy za super cenu zo super výbavou. 


Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Tak to sa ja veru nebojím o nejakú sondu... určite je už vo večných lovištiach... je tam len preto, aby tam nebola diera...kasma píše:Tak sa pridám aj ja...
s tým radením je to kadejako...
mám kamaráta mechanika a ten tvrdí, že ak sa jazdí prí nízkych otáčkach
a dusí sa motor, môže to mať vplyv na sondu. Pri vysokých otáčkach, pri pretáčaní sa zasa môže stať, že bude pretekať olejová vaňa, môže sa zmeniť tesnosť motora.
Málokedy sa mi stane, že mám menej ako 1800 otáčok, potom už podraďujem.



RoSta píše:Tak to sa ja veru nebojím o nejakú sondu... určite je už vo večných lovištiach... je tam len preto, aby tam nebola diera...kasma píše:Tak sa pridám aj ja...
s tým radením je to kadejako...
mám kamaráta mechanika a ten tvrdí, že ak sa jazdí prí nízkych otáčkach
a dusí sa motor, môže to mať vplyv na sondu. Pri vysokých otáčkach, pri pretáčaní sa zasa môže stať, že bude pretekať olejová vaňa, môže sa zmeniť tesnosť motora.
Málokedy sa mi stane, že mám menej ako 1800 otáčok, potom už podraďujem.![]()
![]()
Myslel som lambda sondu /1drát/ a tú tam určite máš...
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
To ja viem, že ju tam mám, ale je tam už len preto, aby vo výfukových zvodoch nebola diera...kasma píše:RoSta píše:Tak to sa ja veru nebojím o nejakú sondu... určite je už vo večných lovištiach... je tam len preto, aby tam nebola diera...kasma píše:Tak sa pridám aj ja...
s tým radením je to kadejako...
mám kamaráta mechanika a ten tvrdí, že ak sa jazdí prí nízkych otáčkach
a dusí sa motor, môže to mať vplyv na sondu. Pri vysokých otáčkach, pri pretáčaní sa zasa môže stať, že bude pretekať olejová vaňa, môže sa zmeniť tesnosť motora.
Málokedy sa mi stane, že mám menej ako 1800 otáčok, potom už podraďujem.![]()
![]()
Myslel som lambda sondu /1drát/ a tú tam určite máš...

- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
no je pravda ze asi po 10 letech lambda sonda nebude ukazovat to co ma jestli ukazuje vubec neco, a je taky pravda ze to ma dost velky vliv na auto, ale menit ji zatim nebudu ponevac pro 2000 kc mam ted jinou investici
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech