Asi si myslite, ze mi sibe, ale mna to automaticke vypinanie blinkrov skutocne rozculuje, 3x mi to pomoze a 10x mi ich vypne ked nechcem

Moderátor: Blue Lanos
Mal som presne, ale presne ten isty problem. Pri rychlejsom vrateni volantu sa prepinac z polohy "prava smerovka" prepol az do polohy "lava smerovka" (zeby nejaka chybna seria ? Moj je rocnik '98 ). V servise sa na to pozreli a povedali, ze je to dovod na vymenu smerovkoveho prepinaca a dali tam novy. Ten je jednak tichsi - necvaka az tak hlasno - a nema ten problem. Ja som to nastastie zistil este v zaruke, takze som mal vymenu aj material zadarmomrk píše:mne sa zase stava ze zapnem pravy blinker, v rychlosti odbocim a ked vyrovnam volant tak sa mi packa vrati naspet (co je logicke) ale ona sa vrati az do polohy lavy blinker a potom blikam jak amater v autoskole
Viktor píše:Ja by som to potreboval disablovat, ale tak aby sa to neskor dalo opat enablovat ked zistim, ze mi to chyba, prave presne to, ked chcem odbocit, hodim smerovku a kedze nase cesty su cele derave, resp. idem do zakruty, tak trochu otocim volantom a hned sa vypne, dost ma to hneva, lebo potom sa hram z blinkrami a nesustredim sa na jazdu, ked s tym takto manipulujem v 140 km/h neni to nic bezpecne.
Najprv takto, neznasam vodicov typu ide 1/2 metra odo mna vo vedlajsom pruhu potom raz blikne a uz je predo mnou, ja praveze ked sa preradujem pouzivam blinkre dlhsie dopredu aby ma dotycny bud pustil, alebo pockam kym prejde, lenze medzitym prejdem 100 metrov a takmer vzdy mi tu smerovku vypne a lezie mi to na nervy, vravim, ze 3x mi to pomoze 10x nastve, a kedze 3 je stale < 10, tak mi to viac robi zle ako pomaha.vado píše:Hmm, chce to len vela jazdit a ziskat prax, potom uz budes zapinat smerovky automaticky (Jedine ak by si bol z tych dooost vela BA vodicov, ktori maju smerovky iba ako zvlastnu vybavu vozidla na zelanie a za priplatok a preto ich setria). To je ako to, ze mangelka ked chce prekvaltovat, tak sa musi pozriet, kdeze to ta kvaltpaka je ...Viktor píše:Ja by som to potreboval disablovat, ale tak aby sa to neskor dalo opat enablovat ked zistim, ze mi to chyba, prave presne to, ked chcem odbocit, hodim smerovku a kedze nase cesty su cele derave, resp. idem do zakruty, tak trochu otocim volantom a hned sa vypne, dost ma to hneva, lebo potom sa hram z blinkrami a nesustredim sa na jazdu, ked s tym takto manipulujem v 140 km/h neni to nic bezpecne.![]()
![]()
![]()
OK, teraz vazne. Podla mna je lepsie a bezpecnejsie, ak ides do krizovatky so zapnutou smerovkou, ktora sa tesne pred odbocenim vypne, ako po odboceni zabudnut manualne vypnut a budit rozruch dalsich 10 km.
Inak osobne si myslim, ze je lepsie manipulovat so smerovkami pri prijazde ku krizovatke, aj tak vaecsinou spomalujes a pozeras, komu dat prednost, pripadne zastavis. Pri odjazde z krizovatky, keby si mal manualne vypnut blinker, tak sa musis povaecsinou starat o viac veci - zaradit / preradit rychlost, rychlost sa zvysuje, musis davat pozor, aby si niekoho neohrozil ...
Mno, podla mojho ciste subjektivneho nazoru je zrusenie funkcie automatickeho vypinania smeroviek nielen zbytocne ale do istej miery aj menej bezpecne, ako ponechanie stav, ked sa o to starat nemusis.
Mne osobne znovu zapnut smerovku po nechcenom vypnuti nerobi ziadny problem
Podla mna je to otazka zvyku. Ja napriklad v meste pri preradovani medzi pruhami smerovku nezapinam do stabilnej zapnutej (zacvaknutej) polohy, iba ju pridrziavam malickom lavej ruky, aby blikala. Podotykam, ze vzdy dostatocne dlho pred prejdenim do ineho pruhu, aby si ten, pred ktoreho sa chcem zaradit mal cas uvedomit si, ze idem pred neho. Pritom cumim pred a za seba. Packu smerovky pustim (vypnem smerovku) az po zaradeni sa do pruhu. Pripadne vaecsie pootocenie volantu riesim pravou rukou (ale nie je to potrebne robit casto). A v tomto stave akekolvek otacanie volantu vypnutie smerovky nesposobi.Viktor píše: Najprv takto, neznasam vodicov typu ide 1/2 metra odo mna vo vedlajsom pruhu potom raz blikne a uz je predo mnou, ja praveze ked sa preradujem pouzivam blinkre dlhsie dopredu aby ma dotycny bud pustil, alebo pockam kym prejde, lenze medzitym prejdem 100 metrov a takmer vzdy mi tu smerovku vypne a lezie mi to na nervy, vravim, ze 3x mi to pomoze 10x nastve, a kedze 3 je stale < 10, tak mi to viac robi zle ako pomaha.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |