Dotázek,když zamknu centrálem,tak se mi prostě nezamknou a ani neodemknou zadní dveře Jak na to? Sundám u páčky na otvírání dveří krytku,odšroubuju šroubek,povolím pár šroubků od té výplně dveří a normálně to mám servat? (Nikdy jsem to nedělal,tak ať něco nezvořu)
no ..srubky dole z tapaciru..
a potom to "strhnut" dole..
..
ja na to pouzivam priborovy noz, ktory strcim do spari medzi tapcirom a dvermi..
..a zapacim aby cuplik vyskocil.. to ho aspon zarucene neurvem..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
lebsi je na to vzit sroubovak, nuz bude trochu malej, ale nejspis myslim ze budes mit moturciky kaput kdyz ti to prestalo samo od sebe.
Ty cupliky se schanej blbe nikde je nemaj, ja sem tam nahazel z jinyho auta, vsichny sou stejny + -
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Predtým strhnutím ešte podpáčiť ten plast v ktorom je uchytený
spínač okna a odšrobovať celé hmadlo ktorým sa zatvárajú dvere.
Potom podpáčiť tapacír a dať ho dole. Opatrne odlepiť fóliu,
pozor na zašpinenie od čiarneho sajrajtu ktorým to je prilepené,
motorček centrálu je uchytený v spodnom rohu dvoma skrutkami.
Motorček odpojiť vytiahnutím konektora a odháčkovať z ústrojenstva
zámku. Ostrým nožikom rozpoliť kryt motorčeka podĺž zvaru.
Ide to ťažko, ja som to dal (kryt motorčeka aj nožík) do zveráku a
pomaly som priťahoval, až to pekne puklo a rozdelilo sa na dve
časti. Vytiahnuť von samotný motorček, zhodiť krajnú časť z kefkami,
vyčistiť komutátor a samotné kefky, riadne vystriekať kontoxom a
poskladať. Kedže sme porušili zvar plastu, nejako spojiť dve časti
krytu motorčeka do kopy (ja ich mám zlepené izolačnou páskou).
Po montáži budú držať vkope aj príchytními šrobami k dverám.
Ak nie je závada v samotných kábloch, tak by to malo byť všetko.
Hneď po demontáži si pichni multimeter na tie dva dráty čo idú do
motorčeka, a skús zamknúť a odomknúť auto. Malo by sam ti tam
na cca 3s. ukázať napätie pri zamkmutí, pri odomknutí tiež ale opačnej polarity.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Neviete z akeho auta sa daju nahradit tie origo stupliky? Jednak sa mi nepacia lebo idu tazko von a takisto su drahe a nicia sa ked ich castejsie vytahujem.
ppp píše:Neviete z akeho auta sa daju nahradit tie origo stupliky? Jednak sa mi nepacia lebo idu tazko von a takisto su drahe a nicia sa ked ich castejsie vytahujem.
ja sem dal z forda
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Tak,konečne jsem se do toho pustil. Ten drat co to taha vypada ok,ale bude problem asi v tom motorku nebo v samotnych kablech.. Nemam doma žádnou zkoušečku,tak jsem elektriku v samotnych vodicich do motorka testoval žárovkou a ani neproblikla Tak nevim.. Jeste zkusim rozebrat ten motorek podle navodu STEFANa a uvidime Takže zítra napisu pokracovani co dal
No,takže jsem na to kápnul Problem byl v přetrženém kabliku,ktery se neustale ohyba v te casti mezi sloupkem a zadnimi dveřmi.. Byl přímo v te gumové ochraně přetržený.. Takže tak Jen ať víte