zamrznutí LPG

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
lukas
Příspěvky: 6
Registrován: čtv led 26, 2006 10:49

zamrznutí LPG

Příspěvek od lukas »

Jezdím s Nubirou 1,6 na LPG a teď v těch mrazech mi to někdy chcípne a po půl hodině zase v pohodě nastartuju a jedu. Může to být zamrznutím LPG? Mám špatné benzínové čerpadlo, takže to nemůžu vyzkoušet jestli by to dělalo i na benzín.
Byl jsem na diagnostice a nic nenašli. Krokový motorek a ostatní trubky atd. jsem vyčistil a dělá to furt. Když stojím a nebo jenom popojíždím tak se to nestane, takže nějakým zahřátím to není!
Reklama
 

PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

LPG ted obcas zlobi, Ja sam vic vidim rozdil mezi ruznymi dodavateli plynu, kvuli cene asi voli ruzne pomery propanu a butanu a na nektere to po prepnuti na plyn jede podstatne hur. Ale vzdy mi to dela jen nejakou dobu po prepnuti z benzinu na plyn (startuju vzdycky na benzin). S plynem od Kralupolu/Shellu nebo od Flagy ale nemam problem. Jen kdyz sem musel tankovat pozde v noci a bral sem jinej plyn, tak to bylo po prepnuti docela dlouhou dobu o poznani horsi. Ale ze by to po nejaky dobe chciplo a musel sem to nechat vychladnout a pak to jelo dal, tak s tim sem se ani u Nubiry ani u Lanose nesetkal.
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Viem o pripade, ze s nadrzou v kufri to robilo podobne kusy, problem bol v tom, ze pri tejto zime sa lpg v nadrzi odpraovalo aby zaplnilo miesto spotrebovanemu a kedze k -30 uz nemalo vela, tak sa proste ochladilo a v nadrzi nebol tlak dostatocny na to, aby nieco natieklo do druheho stupna reduktora. Skuste si pri tychto teplotach naliat na balkone do skleneho poharika lpg a zistite, ze ani horiet nechce, az ked mu dodate nejake tepo na odparovanie, napriklad ked pohar chytite do ruky.
Uživatelský avatar
simone
Příspěvky: 1795
Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
Kontaktovat uživatele:

lpg

Příspěvek od simone »

nevien ako ale ja mam LPG v treťom aute a nič podobne sa mi zatial nestaloa to som už bol aj zaviatý v 1999 vo fujavici a teraz som v Stropkove mal na teplomeri -19 a všetko OK, kvalita plynu je fakt iná všade, podla mojich zistení Ekoplyn na Slovnafte je najhorší a som spokojný s Flagou
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Ja si myslim, ze hlavni problem, ze ve zlozeni prodavaneho plynu. Nasel sel ruzne informace o slozeni zimniho LPG od cca 75% propan, 25% butan po 60% propan, 40% butan. Vzhledem k tomu, ze propan ma bod varu asi -43C a butan asi -1C tak to uz hodne hne s vyslednou teplotou varu a pro teploty kolem -30C je to rozhodujici.
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Este ma napada, ze moze byt zaseknuty plavak v nadrzi, potom je z nadrze nasavany nie kvapalny ale plynny propanbutan a tak sa nadrz ochladzuje prilis rychlo nez aby sa stihla ohriat teplom okolia az sa ochladi tak, ze sa lpg viac neodparuje a zvysok ako som popisal v predoslom prispevku, niet tlak a tak ani nic nejde do motora.
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“