Nabíjení baterie

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Tj
Příspěvky: 15
Registrován: pon srp 29, 2005 09:27
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Nabíjení baterie

Příspěvek od Tj »

Zdravím všechny. Po dvou měsících stání se moje sedmiletá baterie (originál Delkor) vybila. Teda ne úplne,ale už má problémy velké problémy s natáčením motoru. Potřebuji jí nabít. Půjčil jsem si od kolegy tuto nabíječku http://www.rinder.cz/sortiment.php?id=509 bez jakekoliv regulace. Kolega mě upozorňoval,že tento akumulátor nemá žádné víčka a tak při když dojde ke zpkynování může se nafouknout a v horším případě vybuchnout. Nejsem v tomto žádný odborník a tak se chci zeptat zda mohu při nabíjení touto nabíječkou zničit akumulátor. Byl bych nerad,protože zatím sloužil dobře.
Daewoo Nubira (1998)
Reklama
 

Uživatelský avatar
mrk
Příspěvky: 2098
Registrován: pát led 23, 2004 19:51
Bydliště: Piešťany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrk »

ja som ju tiez dal na nabijacku ale nie na moc dlho, aby voda nezacala bublat, lebo uz samotny obal baterie bol trochu nafuknuty, ale po par dnoch som ju aj tak vyhodil lebo odisla v lete. tak myslim, ze takych 20minut nabijania (teda zalezi od nabijacky) jej nezaskodi. a najskor som ju nechal normalne ohriat na izbovu teplotu. aspon v lete to stacilo na nastartovanie.
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

nabijaci prud 6A...na bezudrzbovu baterku DELKOR...

..JE VELA..

ci tam bude 20min, alebo hodinu... je to vela..

je to 55Ah baterka, cize pri nabijani prudom 5.5A by mala byt za 10hod na 100% nabita,
....ale....

to by to musela byt "udrzbova baterka", aby sa dala taqto nabijat..
..lebo..
za 1. - nemala by sa kam odparovat voda pri "takomto" nabijani,
za 2. - neviem si predstavit, ako ( a ces co) by sa podom doriedil elektrolit destilkov..