teplota

Moderátor: Blue Lanos

aaa

teplota

Příspěvek od aaa »

Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?

kalos 1.4 8V
Reklama
 

Uživatelský avatar
Qtinka
Příspěvky: 12
Registrován: čtv lis 10, 2005 15:09
Bydliště: BA

Re: teplota

Příspěvek od Qtinka »

aaa píše:Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?

kalos 1.4 8V
Nieeee, moj Kalos zacina kurit uz po cca 2 minutach jazdy, tak neviem cim to bude... mam do/z roboty 5 kilometrov a kym zaparkujem uz je tam poriadne horuco 8)
KALOS 1,2HB SE Star2 - "Charlie"
Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 406
Registrován: ned čer 05, 2005 14:09
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: teplota

Příspěvek od Mirek »

aaa píše:Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?
Řekl bych, že u mě je to podobné. Už asi po 2 minutách jde z výdechů teplejší vzduch, ale nic moc. Ručička teploměru se pohne až po cca 5 km. Jezdím do práce denně 20 km. Když přijíždím na parkoviště, je v autě okolo 20 st. C. Větrák mám zapnutý na 1, foukání hlavně na čelní sklo, protože se pořád mlží.
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
Uživatelský avatar
LIFELIKE
Příspěvky: 747
Registrován: čtv srp 11, 2005 07:57
Bydliště: TRNAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LIFELIKE »

Ani ja nemám nejak extra problémy s teplotou... mám do práce cca 3,5 km. Kým ta prídem, tak je motor zohriaty, ale je pravda, že ho nechám cca 3-5 minút naštartovaný, kým sa pohnem z parkoviska. Využívam to na oškiabanie skiel. A na krátkych cestách ani nekúrim, lebo som teplo oblečená a mám pocit, že sa potom motor oveľa pomalšie zohrieva. Ale ak zapnem kúrenie, tak teplo je relatívne za chvílu.
Samozrejme relatívne, lebo ked si spomeniem na škodovku, tak...... :-)
a to máme prídavné kúrenie za zadnými sedačkami, ktoré vháňa dnu teplý vzducho od motora.
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6634
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Příspěvek od milosh »

Nechapu ze jezdite tech par km autem, to je dobry akorat na jeho zniceni, 3.5km, no to fakt nemuzu, to vam tam nejezdi socka? :lol:
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Topol
Příspěvky: 1842
Registrován: pát led 07, 2005 21:44
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od Topol »

Pěkný páteční večer :D Klid-5 pojídám vánoční cukroví ;)
Pokud vím všechna auta mají topení napřímo.Jenom chladič je na termostat.To znamená že topení má fungovat prakticky okamžitě!
Jestli se pletu tak mě opravte! :?
Ať nám jezdí topí a nezlobí :P
carlos

milosh

Příspěvek od carlos »

3,5 krat hadaj na co je auto
Uživatelský avatar
slaza
Příspěvky: 808
Registrován: úte říj 25, 2005 17:59
Bydliště: Brno

Re: teplota

Příspěvek od slaza »

Mirek píše:
aaa píše:Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?
Řekl bych, že u mě je to podobné. Už asi po 2 minutách jde z výdechů teplejší vzduch, ale nic moc. Ručička teploměru se pohne až po cca 5 km. Jezdím do práce denně 20 km. Když přijíždím na parkoviště, je v autě okolo 20 st. C. Větrák mám zapnutý na 1, foukání hlavně na čelní sklo, protože se pořád mlží.
Připadá mi to úplně stejné, ale pokud dám ventilátor na "4" a výdechy do auta, tak je tam do 5 minut teplo. Myslím, že u aut této cenové kategorie to je obdobné.
ales

topeni

Příspěvek od ales »

A este pomoze mat zapnutu recirkulaciu pri kureni... :idea:
aaa

Re: teplota

Příspěvek od aaa »

slaza píše:
Mirek píše:
aaa píše:Teraz, počas chladných dní musím prejsť cca10-15 km , aby bolo cíťiť aké-také ohriatie v kabíne. Aj ručička teplomera stúpa veľmi pomaly.
Je to u všetkých kalosov takto ?
Pomohlo by vymeniť termostat ?
Řekl bych, že u mě je to podobné. Už asi po 2 minutách jde z výdechů teplejší vzduch, ale nic moc. Ručička teploměru se pohne až po cca 5 km. Jezdím do práce denně 20 km. Když přijíždím na parkoviště, je v autě okolo 20 st. C. Větrák mám zapnutý na 1, foukání hlavně na čelní sklo, protože se pořád mlží.
Připadá mi to úplně stejné, ale pokud dám ventilátor na "4" a výdechy do auta, tak je tam do 5 minut teplo. Myslím, že u aut této cenové kategorie to je obdobné.
A nepomohlo by vymeniť termostat ??
Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 406
Registrován: ned čer 05, 2005 14:09
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: teplota

Příspěvek od Mirek »

aaa píše: A nepomohlo by vymeniť termostat ??
Myslím, že pokud se topení chová podobně u více Kalosů - a podle příspěvků v tomhle tématu to tak vypadá - tak to nebude termostatem.
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
Topol
Příspěvky: 1842
Registrován: pát led 07, 2005 21:44
Bydliště: Nový Bor

Re: teplota

Příspěvek od Topol »

Mirek píše:
aaa píše: A nepomohlo by vymeniť termostat ??
Myslím, že pokud se topení chová podobně u více Kalosů - a podle příspěvků v tomhle tématu to tak vypadá - tak to nebude termostatem.
Pěknou půlnoc! Venku asi plus 1 :cry: Jó a tma :(
I když jsem psal,že že topení je napřímo bez termostatu tak to neznamená ,že to termostat nemůže být!!!
Nastartuj auto a dej ruku na vršek chladiče a neměl by se ohřát tak do teploty 70 st .Pak by měl teprve pustit termostat.Protože jestli propouští termostat tak se ohřívá celá soustava pomalu a pochopitelně nemůže začít ihned topit!!!/nevím na kolik je seřízen termostat/
Ať nám jezdí a nezlobí :P
aaa

Re: teplota

Příspěvek od aaa »

Topol píše:
Mirek píše:
aaa píše: A nepomohlo by vymeniť termostat ??
Myslím, že pokud se topení chová podobně u více Kalosů - a podle příspěvků v tomhle tématu to tak vypadá - tak to nebude termostatem.
Pěknou půlnoc! Venku asi plus 1 :cry: Jó a tma :(
I když jsem psal,že že topení je napřímo bez termostatu tak to neznamená ,že to termostat nemůže být!!!
Nastartuj auto a dej ruku na vršek chladiče a neměl by se ohřát tak do teploty 70 st .Pak by měl teprve pustit termostat.Protože jestli propouští termostat tak se ohřívá celá soustava pomalu a pochopitelně nemůže začít ihned topit!!!/nevím na kolik je seřízen termostat/
Ať nám jezdí a nezlobí :P
Tak skúsil som naštartovať a nechať motor bežať. Po čase (5-6 min) začal prúdiť z ventilácie trochu ohriaty vzduch, ručička na teplemeri sa ani nepohla a chladič bol mierne teplý, aj prívodné hadice. Takže vadný termostat ?
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

V tomto případě skoro určitě propouští termostat. Motor by se měl zahřát dle budíku na cca 80 st. a hadice k chladiči a vršek chladiče by měl být studený, a najednou se rychle ohřeje, když termostat otevře cestu do chladiče! Takový vlažný chladič vždy věstí propouštění termostatu! Mě to dělá taky trochu, ale termostat stojí skoro 2000,- (na Nubiru 2,0) tak jezdím s kartonem před chladičem a trochu to pomůže ! :lol:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Richard píše:V tomto případě skoro určitě propouští termostat. Motor by se měl zahřát dle budíku na cca 80 st. a hadice k chladiči a vršek chladiče by měl být studený, a najednou se rychle ohřeje, když termostat otevře cestu do chladiče! Takový vlažný chladič vždy věstí propouštění termostatu! Mě to dělá taky trochu, ale termostat stojí skoro 2000,- (na Nubiru 2,0) tak jezdím s kartonem před chladičem a trochu to pomůže ! :lol:
.... jo , v pohodě , ale žere ti to víc , než se to pomalu ohřeje a postupně ty 2000,- po korunce na spotřebě projezdíš.... :cry:
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Odpovědět

Zpět na „KALOS“