
Miloschi, rád bych tě utěšil, kolegové mají pravdu - zkontroluj páku na bloku převodovky, může zůstavat viset v pracovním válci na bloku nebo u pedálu, mimochodem, to měl zkontrolovat mechanik, může být zamaštěná a to je problém. Já když dělám brzdy tak používám odmašťovací sprej i na novej díl, pokud se mastnota takzvaně zapeče, tak vlastně nasákne do struktury materiálu a je následně těžko odstranitelná. Pánové POZOR na nový díl platí záruka 2 roky dle OZ. Na práci je to různý 1rok v OPLU, 2roky ve Fordu. Mimochodem to Daewoo z ostrovní země to je teda nářez 900tisíc km! v taxi provozu mezi opicema. Vím o čem mluvím, my jsme jezdili Volhy na 500tisíc km, norma byla 300tisíc km ve zláštním zapojení, tedy v podstatě ve vlastní režii.
Mám taky dotaz, máte problémy s hlavou (osmiventil) podruhý to mám v servisu a zdá se stejná závada, propálený těsnění v prostoru zapalovací svíčky, jako kdyby přeskakovala jiskra o měděný těsnění, prve když mi to mechanik ukazoval, tvrdil špatně namomontovaný těsnění, pokud to bude stejný rád bych mu to vomlátil vo hlavu, má kliku už tam není. Omlouvám se ale začínám být alergický na automechaniky ( v duchu se ptám jestli jsem vůl já a nebo oni jsou prasata).
Měj se fajn ať Ti to dobře dopadne.