check

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Palo

check

Příspěvek od Palo »

Rozsvítila se mi kontrolka CHECK a výrazně se zvýšily volnoběžné otáčky jinak vše v pořádku.Při další jízdě kontrolka zhasla.Ted se občas rozsvítí. Má někdo podobnou zkušenost a co s tím???
Reklama
 

Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
xPalo

Příspěvek od xPalo »

T
Tak je tu změna,kontrolka už nesvítí ale otáčky na volnoběh pri zahřátém motoru 1600. Když je motor studeny tak jsou volnoběžné otáčky 1100 což je ok ale nesmí se motor zahřát, to je pak hukot. Když zapnu klimu při těch děsnych točkách tak se to uklidní na 1200.Prostě Bermudy. A ted babo rad.Žádnou vypadnutou součástku jsem neobjevil.
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Volnoběh 1100 moc OK není :lol: to jsi slyšel kde ? Musí být pod 1000.
Já bych kouknul na krokovej motorek , asi zůstává viset - očistit ,promazat.... já jsem ho celý postříkal konkorem a nechal jsem z něj ten bordel odkapat , pak ještě jednou a nakonec ofoukat kompresorem , pak už jsem nic nemazal a otáčky jak z fabriky ;)
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Tomáš píše:Volnoběh 1100 moc OK není :lol: to jsi slyšel kde ? Musí být pod 1000.
Palo psal, že při studeném motoru. Pokud vím tak u Nexie jsou při studeném motoru taky otáčky 1100 a po zahřátí klesnou pod 1000. Holt automatickej sytič. Snad to tak funguje i u Nubiry...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brainman »

Nexie ani Nubira sytic nema, meni se pouze pomer smesi ( benzin + vzduch) v zavislosti na dvou cidlech ( teplota nasavaneho vzduchu a teplota vody). Krokovy motorek reguluje volnobezne otacky mnozstvim prisavaneho vzduchu. Normalni otacky jsou na volnobeh v klidu asi 800 a pri jedoucim aute asi 1000. Pri studenem a prochladlem motoru po nastartovani asi 1100 a tak po dvou minutach to klesne na normal ( 800)
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Hele a nemáš totálně ucpanej filtr vzduchu ???? Zkus ho vyndat ( jen na zkoušku) ;)
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Palo
Příspěvky: 17
Registrován: pon lis 14, 2005 17:08
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Palo »

Tomáš píše:Hele a nemáš totálně ucpanej filtr vzduchu ???? Zkus ho vyndat ( jen na zkoušku) ;)
Takže filtr je čistý jak slovo boží a otáčky lezou nahoru uměrně teplotě. Po 40 km jízdy jsou už 1800. Jak teplota dosáhne normálu tak se zase rozsvítí CHECK. V servisu se zmohli na konstatování "hm to je fakt divné". Pozor mluvím o značkovém servisu.Počítač prý nic neříkal. /Svině jedna mlčenlivá/.Tak nevím was jetzt. :cry:
Nubira 1.6 SE Combi 1998
Nexia 1.5 DOHC 16V 1997
Palo
Příspěvky: 17
Registrován: pon lis 14, 2005 17:08
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Palo »

Tomáš píše:Hele a nemáš totálně ucpanej filtr vzduchu ???? Zkus ho vyndat ( jen na zkoušku) ;)
Dneska jsem absolvoval 2OO km bez zvýšení otáček a CHECKu. Mé srdce zaplesalo leč po příjezdu domů jsem jel ještě nakoupit a hle ´mám tu zase Check i s otáčkami. Takže asi vliv klimatických poměrů a míra znečistění ovzduší v závislosti na barvě ponožek a úhlu dopadajícího světla. :shock:
Nubira 1.6 SE Combi 1998
Nexia 1.5 DOHC 16V 1997
Palo
Příspěvky: 17
Registrován: pon lis 14, 2005 17:08
Bydliště: Břeclav

Re: check

Příspěvek od Palo »

Palo píše:Rozsvítila se mi kontrolka CHECK a výrazně se zvýšily volnoběžné otáčky jinak vše v pořádku.Při další jízdě kontrolka zhasla.Ted se občas rozsvítí. Má někdo podobnou zkušenost a co s tím???
Viktoria už to funguje. Check svítil kvůli prasklému kolénku vzduchového sání a otáčky se rozeštelovaly kvůli tomu. Musel se vyresetovat a znovu nastavit krokovací motorek. Ted je vsechno ok.
Nubira 1.6 SE Combi 1998
Nexia 1.5 DOHC 16V 1997
Uživatelský avatar
Brainman
Příspěvky: 1393
Registrován: sob led 29, 2005 10:01
Bydliště: Seletice
Kontaktovat uživatele:

Re: check

Příspěvek od Brainman »

Palo píše:
Palo píše:Rozsvítila se mi kontrolka CHECK a výrazně se zvýšily volnoběžné otáčky jinak vše v pořádku.Při další jízdě kontrolka zhasla.Ted se občas rozsvítí. Má někdo podobnou zkušenost a co s tím???
Viktoria už to funguje. Check svítil kvůli prasklému kolénku vzduchového sání a otáčky se rozeštelovaly kvůli tomu. Musel se vyresetovat a znovu nastavit krokovací motorek. Ted je vsechno ok.
gratuluju :), to potesi
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Obrázek Daewoo Matiz I CD LPG
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Příspěvek od Pavel Beneš »

NA tohle budu reagovat. Ty hadičky na sání a odpařníky a já nevím co všechno je děsný svinstvo, nejraději vyměnit úplně všechno, ono to po čase změkne a pak podsává (a hned zas ta spotřeba atd.)
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Jedu si takhle minulý týden na chalupu a najednou koukám, svítí mi CHECK. A do pr*ele, říkám si a plný pytel problémů je zde. Zastavil jsem, vypnul motor, počkal chvilku. Natočil a nic nesvítilo. Říkám si OK a jedu dál, a zas blik a svítil CHECK. HMMM říkám si, ale vše fungovalo OK tak jedem a ať si svítí. Asi po 5 km jsem si vzpoměl, že jsem v týdnu měnil vzduchový filtr a současně odpojil čidlo teploty nasávaného vzduchu, abych mohl víko zvednout výš. Zastavil jsem znovu, kouknu do motoru a konektor je rozpojený. Nacvak jsem ho zpátky a od tý doby CHECK nesvítí. Jo ta skleróza :lol: :lol: :lol:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no co to bylo za kolinko na sani?je to docela zasadni.a jinak to byl krokac od zacatku.jedine koleno ktere by to ovlivnilo je to k posilovaci brzd.ty ostatni neudelaji tak velky rozdil.takze krokac klasicky plus mozna dira v sani
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Pořád si říkám, že asi máme nějaký vyjímečný kusy Nubir, jelikož U Kombika CHECK nebliknul ani jednou za celou dobu co ho máme a u Sedana CHECK ani není:-) Je tam SERVICE :lol: a ten taky nic. ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“