Volnobežné otáčky 1800 ??? HEEELP!

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
palladin
Příspěvky: 239
Registrován: pon pro 20, 2004 12:41
Bydliště: Prievidza

Volnobežné otáčky 1800 ??? HEEELP!

Příspěvek od palladin »

Ahoj all. Píšem sem lebo mám dosť veľký problém. Keď začnem brzdiť motorom (uberiem plyn na rýchlosti) naskočí mi chyba RJ a voľnobežné ostanú na úrovni 1800 alebo čosi okolo 1600 ot/min. Vymenil som krokovy motorček voľnobehu ale zavada sa objavuje...
Reklama
 

swatch
Příspěvky: 44
Registrován: pát lis 26, 2004 22:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od swatch »

Zajeď jsi do servisu a nech se napichnout na řídící jenotku.
Přes paměť závad by ti meli zjistit co s tím máš a co to způsobilo.
Daewoo Espero 1,8 MPI 70kw 7 let,plná výbava
Prostě bezva autíčko,jen kdyby mělo sklopné zad. sedadla :-)
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

presne tak.jinak asi na nic neprijdes.jen me napada že by mohl zustat viset egr ventil.ale neni to jiste.(nebo je spatný a prisava si to vzduch.)možna.ale tu chybu to chce urcite precist.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
palladin
Příspěvky: 239
Registrován: pon pro 20, 2004 12:41
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od palladin »

Aj ma to napadlo ze by to mohlo byt EGR, len neviem kde ho hladat, lebo z toho polskeho manualu moc nerozumiem... Zavada sa vyskytne az pri zohriatom motore a pokial viem EGR by nemal fungovat pri studenom motore...
Este jedna otazka EGR je asi elektromagneticky ovladany vsak ? Ak niekto viete kde ho hladat poradte... Je mozne ze sa moze iba zaniest necistotou ?
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no je oteviraný podtlakem.a necistoty jsou nejvetsi problem tohoto ventilu.hledat je snadne na motoru je videt takový hribek a vede do nej hadicka.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
palladin
Příspěvky: 239
Registrován: pon pro 20, 2004 12:41
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od palladin »

Potom som nasiel daky clanok v nexii a este aj dake liny na opel. Davnejsie som o tom cital... Uz viem ktory to je. Inak ako som vymenil ten motorcek volnobehu a nastartoval som, tak sa mi zdalo ze som pocul nieco ako ked sa Ti odtrhne hadica s podtlakomn alebo take daco. Len rozmyslam ci bude dobre ho uplne odstavit, alebo staci len odpojit to podtlakove ovladanie. CMU asi ani mena ako zistit, ze ten ventil nepracuje... (kde odstavim to ovladanie)
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

jednotka nemůže nijak zjistit jestli tenhle podtlakový EGR funguje nebo né když ho ale budeš zaslepovat tak musíš jak hadici co vede do něho s podtlakem tak i plochu kterou je na sání musí se udělat z plechu záslepka ve tvaru těsnění ale jen s jednou dírou a tu dát mezi EGR a sání ;)
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Zdravím,

mávam občas tento istý problém. Pri teplom motore a brzdení motorom napr. z kopca ostanú otáčky vysieť a niekedy zasvieti ihneď porucha.
Dá sa ten ventyl rozobrať a vyčistiť? Alebo treba nový?
Jožo
Uživatelský avatar
palladin
Příspěvky: 239
Registrován: pon pro 20, 2004 12:41
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od palladin »

No EGR je funkcny, zavada sa objavuje, tak som zvedavy na kolko ma natiahnu v piatok v Nitre v servise...
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Anonymous píše:Zdravím,

mávam občas tento istý problém. Pri teplom motore a brzdení motorom napr. z kopca ostanú otáčky vysieť a niekedy zasvieti ihneď porucha.
Dá sa ten ventyl rozobrať a vyčistiť? Alebo treba nový?
Jožo
Kuk na http://ba.zsvs.sk/dohc/klapka/
Uživatelský avatar
palladin
Příspěvky: 239
Registrován: pon pro 20, 2004 12:41
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od palladin »

Velmi pekne foto... zachvilu urobime slovensky manual :D
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

No ..fotky sem..
fotky tam...

ale keby si videl co to robilo z motorom....
ta spina....
akurat pozeram ze tam nemaam este fotecku z vyrezavania
takeho tesneniiicka "pod ten plech"...
Jarda69
Příspěvky: 227
Registrován: ned dub 03, 2005 13:04

Příspěvek od Jarda69 »

JRD McLAREN píše:
Anonymous píše:Zdravím,

mávam občas tento istý problém. Pri teplom motore a brzdení motorom napr. z kopca ostanú otáčky vysieť a niekedy zasvieti ihneď porucha.
Dá sa ten ventyl rozobrať a vyčistiť? Alebo treba nový?
Jožo
Kuk na http://ba.zsvs.sk/dohc/klapka/
Čím se ten silnik krokowy tak za*ere? Mastnota z odvětrání motoru? Někde na polském webu jsem viděl takový zlepšovák - to odvětrání bylo odpojené od sání a navedené do nějaké děravé flašky. Je to k něčemu?
Nubira II-2000, 1.6/16V, 40000 km, v zimě nejezdí
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

No ..aj to odvetranie ma na tom svoj podiel..
a aj neaka ta necistota co prejde vzduchovym filtrom...

To odvetranie som videl vyriesene na Skodovke sposobom..
...ze na natrubku na viku ventilou bol dani maly filtrik vzduchu..
..a "hrnec" filtra mal natrubok zaslepeny...
Jarda69
Příspěvky: 227
Registrován: ned dub 03, 2005 13:04

Příspěvek od Jarda69 »

JRD McLAREN píše: ...ze na natrubku na viku ventilou bol dani maly filtrik vzduchu..
..a "hrnec" filtra mal natrubok zaslepeny...
Jo, tak nějak to vypadalo, možná by pak celé sání bylo čistší a bylo by míň problémů s tím motorkem...
Nubira II-2000, 1.6/16V, 40000 km, v zimě nejezdí
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“