Radio

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
EXTASY
Příspěvky: 1
Registrován: pát srp 16, 2013 18:43

Radio

Příspěvek od EXTASY »

Zdravím,

Dnes jsme koupili matize a bohužel bez radia. Rad bych to radio tam měl, ale při nahlídnutí do otvoru po radiu na mě vykouklo http://imageshack.us/photo/my-images/33/pcpl.jpg/ :?

Radio jsme sehnali a ISO konektory taky. Bohužel nejsem elektrikář, ale kabely spojit umím :D . Našel by se někdo s radou jak na to?

Díky moc. :PP:
Reklama
 

kesko
Příspěvky: 1312
Registrován: sob úno 07, 2009 15:11
Bydliště: BA,SC

Re: Radio

Příspěvek od kesko »

Tak ta tu vítam. Nabuduce skus pouzit ikonku ,, Hledat,, a urcjte nieco najdes. Zatial skus pozriet toto https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... enie+radia . Vela zdaru
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Uživatelský avatar
slidil
Příspěvky: 1126
Registrován: pon úno 06, 2012 22:04
Bydliště: Koštice, okr. Louny

Re: Radio

Příspěvek od slidil »

Snad ti to pomůže (daewoo matiz 1,0)

Obrázek

BrW - hnědo-bílý drát
Y -žlutý drát
R -červený drát
GGr - zeleno-šedý drát
GB - zeleno-černý drát
LGr - modro-šedý drát
L - modrý drát
B - černý drát
BrG - hnědo-zelený drát
Gr -šedý
Br -hnědý drát

Dráty k jednomu reproduktoru bývají vždy vyvedeny vedle sebe (abys dokázal nějak rozlišit žlutý napájecí drát od žlutého drátu k reproduktoru, a nespálil radio)

celej manual je tady: http://vip.5053.com.cn/daewoo/en/docume ... matiz.html
Captiva 2,2VCDi LTZ 135kW - 2012 (4x4 - 7míst)

Bylo:
Chevrolet Aveo 1,4 74kW - 2010
Hyundai Santamo 2,0i 102kW - 1999 (4x4 - 7míst)
Uživatelský avatar
Kristian_PM
Příspěvky: 280
Registrován: pát srp 31, 2012 17:55
Bydliště: Beladice (SR)

Re: Radio

Příspěvek od Kristian_PM »

Dnes som prehadzoval rádiá: BLAUPUNKT do zachovalého Matiza a do zničeného som dal ROADSTAR. Ale bola to riadna komédia, všetko iné - konektory a hlavne tie FARBY káblov!!! Aby som sa nabudúce už netrápil, urobil som si popis káblov 8) - možno to niekomu tiež urýchli zapájanie.

*Ešte doplním, že nové rádio sa mi s kľúčikom vypínalo - dôvod: vymenený žltý a žltý káblik a nové sa mi nedalo vôbec zapnúť - dôvod: vymenený žltý a žltý káblik. Nič síce neodpálite, ale rozlíšiť sa nedajú...
Přílohy
radio.JPG
radio2.JPG
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2000 (strieborný) - 126 000 km V/RS
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Uživatelský avatar
Skodovak
Příspěvky: 143
Registrován: pon pro 10, 2012 08:01
Bydliště: Plzeň

Re: Radio

Příspěvek od Skodovak »

Je to stará téma, ale keby ju niekto ešte potreboval, doplnenie:
Kristian, žltý a žltý rozoznáš. Ja som si celé rádio zapojil len za pomoci obyčajného multimetra, kde keď som skúšal žltý káblik, zapol som kľúčik a videl som, či mám správny ;-) a zase reproduktory si nameram pomocou merania odporu - do kontaktov multimetra vtedy prúdi malé množstvo prúdu, ale keĎ trafíš droty repráku, pri dotyku "zapraská". ;) Inak pekne vyobrazené rozdelenie káblikov ;)
Dokud nás STK nerozdělí!!
EX Daewoo Matiz S0,8 rv. 1998, najeto 200 000km (už na něj nebyl čas)
Daewoo Leganza 2.0 LPG rv. 1999, najeto 306 000km
Uživatelský avatar
Kristian_PM
Příspěvky: 280
Registrován: pát srp 31, 2012 17:55
Bydliště: Beladice (SR)

Re: Radio

Příspěvek od Kristian_PM »

Skodovak, to si veľmi dobre poznamenal, že po otočení kľúčika je tam napätie.

*Lenže ja keď beriem do ruky Multimeter, tak to zvyčajne zle dopadne :D
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2000 (strieborný) - 126 000 km V/RS
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“