
Měl by mít 70koní a 95Nm bez turba. To je hodně pěkné!
více: http://www.tommykaira.com/tkcars/m08/m08.htm
Moderátor: Blue Lanos
Hm,výkon dobrý,ale přední spoiler na zimu absolutně nepraktický.Ondras píše:zajímavá 0.8 z Japonska:
Měl by mít 70koní a 95Nm bez turba. To je hodně pěkné!
více: http://www.tommykaira.com/tkcars/m08/m08.htm
Nene, jak znám japonce, tak to bude pečlivě propočtený rozhrnovač závějíVáclav Brousek píše:Hm,výkon dobrý,ale přední spoiler na zimu absolutně nepraktický.
kua, tos me predbehlOndras píše:Nene, jak znám japonce, tak to bude pečlivě propočtený rozhrnovač závějíVáclav Brousek píše:Hm,výkon dobrý,ale přední spoiler na zimu absolutně nepraktický.
ale mne taky, jako ja bych fofrpruhy pausalne nezavrhoval (kdyz nejsou na takytuningovany stopetce) ...Ondras píše:A přiznám se bez mučení, že se mi líbí ten nevkusný podélný bílý pruh.
to je wunderbar, ale vypada to, ze pouze pridal filtr a vymenil vyfuk - nebo jsem neco minul? (ctverecky a paznaky na obrazovce - moc mi to nejde cistOndras píše:zajímavá 0.8 z Japonska:
Měl by mít 70koní a 95Nm bez turba. To je hodně pěkné!
více: http://www.tommykaira.com/tkcars/m08/m08.htm
Ondráši,já bych s tím do zmrazků vlítnout nechtěl.Nevím jak jsou na tom v Japonsku,ale u nás ti garantuji ,že ho za zimu zlikviduješ.A je po kráse.Ondras píše:Nene, jak znám japonce, tak to bude pečlivě propočtený rozhrnovač závějíVáclav Brousek píše:Hm,výkon dobrý,ale přední spoiler na zimu absolutně nepraktický.A přiznám se bez mučení, že se mi líbí ten nevkusný podélný bílý pruh.
tak ho na zimu sundasVáclav Brousek píše:Ondráši,já bych s tím do zmrazků vlítnout nechtěl.Nevím jak jsou na tom v Japonsku,ale u nás ti garantuji ,že ho za zimu zlikviduješ.A je po kráse.
Se mnou se babelfiš baví, takže jsem vydoloval následující (hlavně týkající se motoru):jakub píše:to je wunderbar, ale vypada to, ze pouze pridal filtr a vymenil vyfuk - nebo jsem neco minul?...
prosimte jak, ja dal korean to english a ono prdOndras píše:Se mnou se babelfiš baví, takže jsem vydoloval následující (hlavně týkající se motoru):jakub píše:to je wunderbar, ale vypada to, ze pouze pridal filtr a vymenil vyfuk - nebo jsem neco minul?...
timhle z 800stovky 70 koni? to mi prijde divny - kdyby z litru, ktery ma 64 koni, tak tomu verim, ze vymazlenim to da tech sest koni navic, aleOndras píše:* opracovaný povrch hlavy válců
* leštění kanálů
* seříznení vůlí zdvihátek
* sada těsnění
* sání s tepelným štítem
* laděný tlumič
* vlastní iridiové svíčky
* VN kabely
* lakování vent. víka, štítek se sériovým číslem, doseřízení podle vlastnistí konkrétního kusu
Nenzní to složitě. Svody jsou sériovka.... hmm zaujímavé
On Tommy Kaira je japonec a ten Matiz je udělaný v japonsku, takže Japan to English a pak to fachá. 70 koní nemusí být až takový nesmysl. Poláci dělají leštěním a slícováním dílů okolo 61, 62 koní. Pokud to japonec vymazlí ještě svícema a čím vším, tak to může být. Ale ne brzdě jsem to neviděl...jakub píše:prosimte jak, ja dal korean to english a ono prd...
...timhle z 800stovky 70 koni?
tak to leccos vysvetluje ...Ondras píše:On Tommy Kaira je japonec a ten Matiz je udělaný v japonsku ...
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |